Tapailemani mies kertoi olevansa kauris. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.
Tapailemani mies kertoi olevansa kauris. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.
Itse olen rapu
Kommentit (41)
Omilla tapailumiehilläni on ollut vaihtelevia reaktioita kun kerron olevani neitsyt.
🤣🤣🤣 sä et siis ensin tajunnu että se on kauris, kunnes hän totesi: "bää~ beibi, oon muuten kauris".
"Eikä! Ethän oo?!"
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani nainen kertoi olevansa lehmä. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.
Oletko palkintosonni? Silloin toimii hyvin
Joku enkeli on lentänyt sen uniin ja tehnyt siitä kauriin. Selvästi pettäjä. Ei ymmärrä edes hävetä eikä katua. Jätä se sika!
Jos minulle nainen sanoisi, että suhteemme ei voi toimia, koska hän on rapu ja minä jotain muuta, toteaisin ettei voikaan, mutta syy on se että hän uskoo ennustuksiin, jotka tehdään tähtikartalla joka ei edes enää pidä paikkaansa.
Nykyisellä tähtikartalla sinä olisit kaksoset hyvin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatko kahdella saksella vai neljällä terällä?
Saksitan kavereiden kanssa tyynysodan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Joku enkeli on lentänyt sen uniin ja tehnyt siitä kauriin. Selvästi pettäjä. Ei ymmärrä edes hävetä eikä katua. Jätä se sika!
Miten voi jättää sian jos se on kauris?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jättää sian jos se on kauris?
Kyllä sikakin voi olla kauris jos sellaiseksi itsensä tuntee - ja päinvastoin. Vähän nyt hei modernia intersektionalismia kehiin ja nykypäivään sieltä kumpujen yöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani nainen kertoi olevansa lehmä. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.
Äläs nyt. Estronaudoissa on poweria!
Vierailija kirjoitti:
...muniin.
Aa, nyt selvisi syy meidän avioeroon. Ei pettäminen, väkivalta tai hyväksikäyttö, vaan sehän olikin kauris!
Jätä se. Se on valeasuinen sika eikä kauris. Ja kannattaa olla tarkkana kun on vaikka mitä elukoita liikkeellä. Lepakoita, huoripukkeja, aaseja, munahaukkoja, perus pässejä, nilviäisiä, takiaisia, ilolintuja, kanoja, rokkikukkoja,...vain tähdet tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata muutenkaan sekaantua eläimiin.
Eläinhän se rapukin on!
Kääk. Tapailunainen paljastuikin jousimieheksi! Mitä teen? Kyselee epätoivoinen neitsyt mies.
Täällä on näitä miesprovoilijoita jotka saa mielihyvää vastattuaan naisvihamielisesti tehtyihin aloituksiin.
Niin on