Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"

Vierailija
13.01.2024 |

"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."

Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Kommentit (1549)

Vierailija
1541/1549 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että olen jotenkin kateellinen kyseiselle ihmiselle, koska ärsyynnyn hänen julkaisuistaan. 

En tiedä, voin ollakin - Itsetunto, varmuus.

Mutta samalla se hänen loputon itsekehu, huomionhaku. On ärsyttävää.

Miksi se minua kuitenkin näin paljon ärsyttää?

Mua ei ärsytä, ihmetyttää ja toisinaan hiukan säälittää. Tuo esille tota sairaalloista huomionhakuisuutta ja hyväksynnän hakemista ja ihan katteettomat luulot itsestään. Hän on fyysisesti omassa ikäluokassaan ihan tavis, eikä itsekään mitenkään säkenöivän älykäs henkisesti tai mielenkiintoinen, omaperäinen persoona tms. Kauheet odotukset miehille kyllä löytyy ja odottaa valmista.

Tämmöisiä naisia löytyy sinkkuina ilmiöksi asti, eikä ihme. Eiköhän heillekin ole ottajansa. :/

Vierailija
1542/1549 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo on ensimmäinen sana, joka minulle tulee mieleen tästä tädistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1549 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵Mä olen Täti Häkkinen, pian viisikymmenvuotinen,

mä kuljen niinkuin naikkonen,

etsien ja kysellen,

kuljen ilman ohjelmaa,

työtä omaa maailmaa,

mä miksi olen ihminen

ja miksi on tää maa!🎶

Vierailija
1544/1549 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1545/1549 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse Katin ikäisenä naisena olen löytänyt sen ihan tavallisen, rakkaan miehen. Elämämme ei ole glamouria, mutta hyvää ja turvallista. Voin luottaa, että minä olen jollekin rakas ja tärkeä. Ja tärkeintä, että meillä on hyvä olla yhdessä, ja rakkautta riittää. Ei tarvitse metsästää, käydä treffeillä, ja tulla kerta toisensa jälkeen hylätyksi.

Vierailija
1546/1549 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vanha rouva ei ajattele mitään muuta kuin, mistä löytäisi miehen. Alkaa olla jo eläkeikäinen kohta ja edelleen etsi sitä oikeaa.

Eläkeikäinen, mutta onko tehnyt joskus töitä?

Vierailija
1547/1549 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi vanha rouva ei ajattele mitään muuta kuin, mistä löytäisi miehen. Alkaa olla jo eläkeikäinen kohta ja edelleen etsi sitä oikeaa.

Eläkeikäinen, mutta onko tehnyt joskus töitä?

Ei taida olla.

Vierailija
1548/1549 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten somevaikuttajalla tosi likainen sohva siinä yhdessä kissavideossa. Ei kovin tasokasta.🙄

Vierailija
1549/1549 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffejä kuulema pukkaa taas perjantaille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi