IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1549)
Kati on rakastunut. Uusi miljonääri löytyi. Jää varmaan Hesaan koko viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Täti Häkkinen löysi vihdoinkin taas sen oikean. Meneeköhän vanhan kaavan mukaan tämäkin romanssi.🤭
Miten ihmeessä vaikuttajalla on sama mekko ollut tämän päivän treffeillä, kuin pitkospuumiehenkin kanssa. Ei kovin tasokasta. Olisi pitänyt tilata enemmän niitä temu- ja h&m-mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Täti Häkkinen löysi vihdoinkin taas sen oikean. Meneeköhän vanhan kaavan mukaan tämäkin romanssi.🤭
Saa nähdä, montako viikkoa tämä kestää. Nauratti se threads esittely, että on lastensa 24/7 lähivanhempi. Kati on tosi vähän lastensa kanssa. Ollut varmaan aina.
Eikö katin pitänyt olla vaikea ja miesten tulla mikkeliin treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Eikö katin pitänyt olla vaikea ja miesten tulla mikkeliin treffeille?
Tätä minäkin vähän ihmettelin. Turussa ei voinut mennä treffeillä, koska miehen pitää matkustaa tapaamaan häntä, mutta Helsiinkiin pystyi menemään treffeille. Vai matkustiko tämä urho jostakin muualta Helsinkiin ihan vain hänen takiaan.🙄 Ja olikohan nyt sitten kunnon hopeakettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että Katilla ja tällä samassa hotellissa majoittuneella synkkaa noin hyvin. Ajattelin etukäteen, että olisivat niin erilaisia, että ei oikein homma pelaisi.
Veikkaan, että kehuivat toisiaan vaan somen takia.
Juuri näin. Katin vaalea threadsystävä on myös sielunkumppani, mutta käytännössä hotelli. Kumpikaan ei kommentoi mitään toistensa postauksiin (ei niin, että se olisi tosiystävyyden merkki, mutta threadskuvioissa outoa).
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kertoo, että romanttinen hetki on ollut Aurajoen rannalla komean miehen kanssa. No niinpä tietenkin...🤭
Tapahtumapaikalta oli vesibussikuljetus kaupunkiin. Ehkä kapteeni oli komea ja kas näin, syntyi vihjaileva postaus.
No nyt on vaikuttaja menossa junalla kohti Mikkeliä ja muisti, että kotona on kissanpentukin.
Nyt tämä viimeisinkin treffikumppani on Katin puheiden mukaan aivan lumoutunut hänestä.🤭No niinpä tietenkin...
Kun huomionhakuisuus ja omakehu löyhkää kuuhun ja takaisin.
Treffikumppani ei välttämättä ollut varautunut siihen, että onkin vain väline kostaa Katin dumpanneille eksille ja henkilökohtaiseksi tarkoitettu wa-viesti on julkisessa somessa vartti lähettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kun huomionhakuisuus ja omakehu löyhkää kuuhun ja takaisin.
Treffikumppani ei välttämättä ollut varautunut siihen, että onkin vain väline kostaa Katin dumpanneille eksille ja henkilökohtaiseksi tarkoitettu wa-viesti on julkisessa somessa vartti lähettämisestä.
Myötähäpeän tunne on kyllä aikamoinen, kun tämän tantan päivityksiä lukee.😬
Nyt Kati taas rähisee hyökkäävästi jollekin kommentoijalle, jonka kommentti ei tanttaraa miellyttänyt.😁
Miksköhän tuon pottunokan päivitykset ei enää näy mulle. En ole hänen seuraaja, ihan riittävästi hänen naama ilmesty heti kun avas threadsin, viime torstain jälkeen ei ole mitään näkynyt. Oonkohan jäänyt jostain paitsi🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän tuon pottunokan päivitykset ei enää näy mulle. En ole hänen seuraaja, ihan riittävästi hänen naama ilmesty heti kun avas threadsin, viime torstain jälkeen ei ole mitään näkynyt. Oonkohan jäänyt jostain paitsi🤣
Ettet vain ole mennyt kommentoimaan jotain, josta Häkkiskä ei tykkää...😳
Mietin, että olen jotenkin kateellinen kyseiselle ihmiselle, koska ärsyynnyn hänen julkaisuistaan.
En tiedä, voin ollakin - Itsetunto, varmuus.
Mutta samalla se hänen loputon itsekehu, huomionhaku. On ärsyttävää.
Miksi se minua kuitenkin näin paljon ärsyttää?
Toi vanha rouva ei ajattele mitään muuta kuin, mistä löytäisi miehen. Alkaa olla jo eläkeikäinen kohta ja edelleen etsi sitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että olen jotenkin kateellinen kyseiselle ihmiselle, koska ärsyynnyn hänen julkaisuistaan.
Ketäpä ei ärsyttäisi. Jäätävän huomionhakuinen, enkä ymmärrä miksi. Ei varmaan ymmärrä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäpä ei ärsyttäisi. Jäätävän huomionhakuinen, enkä ymmärrä miksi. Ei varmaan ymmärrä itsekään.
Itse en ole kateellinen, lähinnä vaan ärsyyntynyt ja ihmeissäni, ja huvittunutkin miten joku voi olla tuollainen. Myötähäpeää lähinnä tunnen.
Veikkaan, että kehuivat toisiaan vaan somen takia.