Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"

Vierailija
13.01.2024 |

"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."

Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Kommentit (1181)

Vierailija
1161/1181 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin Kati taas muistelee raiskauskokemuksiaan ja sitä kuinka tuttavaperheen mies kouri häntä himokkaasti. Katilla on ollut huono tuuri. Joutunut raiskatuksi monesti ja vielä useammin kourittu.  Jännä. En ihan usko näitä Katin tarinoita.

Joo kaikki himoitsee häntä kun hän on niin ihana.

Vierailija
1162/1181 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Just tämä!! 
Mä olen saanut koko ikäni ottaa vastaan läähätyksiä, lääppimistä, luvatonta koskettelua, raiskausyrityksiä ja jopa raiskauksen, nuorena sen luuli kuuluvan mun elämään koska olen näyttävä nainen…. Vasta paljon, paljon myöhemmin olen saanut nämä asiat selvitettyä mielessäni…", Kati vauhdissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1181 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tää lasun tekijä on tässä ketjussa panettelemassa, tainnut tulla suorat pakit Katiltakin. :D

Ei ihme, ettei naista löydy ukkeleille. 

Vierailija
1164/1181 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä etelän maissa on eräs kymmenen vuotta (noin) nuorempi, kohta sekin jää eläkkeelle kun muovit pakaroista tippuu.

Vierailija
1165/1181 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tää lasun tekijä on tässä ketjussa panettelemassa, tainnut tulla suorat pakit Katiltakin. :D

Ei ihme, ettei naista löydy ukkeleille. 

Ohoh, nytkö lasutkin on Kati suuren ja tavattoman seksikkyyden syytä. Jopas. Eiköhän siellä ole ollut  jollakin aito huoli lasten pärjäämisessä. Yllättävän paljon tukea ja turvaa tarvitsevat vielä 15- ja 17-vuotiaatkin, varsinkin kun isä asuu Thaimaassa. 

Vierailija
1166/1181 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto noi uusimmat kuvat. Etenkin se jossa possu on korallinvärisessä paidassa.

Vierailija
1167/1181 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kertoo että lähti miesystävänsä kanssa reissuun. Joko lähti Thaimaaseen ja jätti lapset taas keskenään Mikkeliin?

Vierailija
1168/1181 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto noi uusimmat kuvat. Etenkin se jossa possu on korallinvärisessä paidassa.

Tätä ketjua lukiessa ymmärtää, että miesten yksinäisyysepidemia on 100% miesten itsensä aiheuttama. Kaunis kevät ja ukkelit oikeesti käy tiirailemassa toisen kuvia ja juttuja, sit anonyymisti huutelee täällä ja tehtailee perättömiä lasuja. #nolife #lowlife

Vierailija
1169/1181 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin muuten saada selville sen Katin mysteeri-poikaystävän nimen. On noita threads-hemmoja, vähemmän seuraajia kuin Katilla, mutta aika paljon silläkin. Joku sosiaalipuolen keikanheittäjä yms. wannabe- taiteilija. Ei siinä  komea nuorimies. Katotaan kauanko tämä Mikkelin ihme jaksaa kiinnostaa.

Kerro tarkemmin

Vierailija
1170/1181 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin muuten saada selville sen Katin mysteeri-poikaystävän nimen. On noita threads-hemmoja, vähemmän seuraajia kuin Katilla, mutta aika paljon silläkin. Joku sosiaalipuolen keikanheittäjä yms. wannabe- taiteilija. Ei siinä  komea nuorimies. Katotaan kauanko tämä Mikkelin ihme jaksaa kiinnostaa.

Kerro tarkemmin

Taitaa Kati majailla Järvenpäässä. 

Vierailija
1171/1181 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin

Oli järkky viinikuva tältä päivältä. Eikö hän itse yhtään ymmärrä miltä näyttää? 

Vierailija
1172/1181 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin

Oli järkky viinikuva tältä päivältä. Eikö hän itse yhtään ymmärrä miltä näyttää? 

On kyllä pöhöttynyt. Taitaa juoda jatkuvasti viiniä. Mitä se sossuja auttaa että mummo on lasten kanssa? Eikö siellä pitäisi olla äiti lasten kanssa? Tänään vissiin lähtee miesystävänsä kanssa Thaimaahan.

Vierailija
1173/1181 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurlassa on maanantaina pihahommia tehnyt. Threadsissa kertoo. Eli Salon lähellä. Ukko vissiin joku Salolainen eli kuka?

Vierailija
1174/1181 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muurlassa on maanantaina pihahommia tehnyt. Threadsissa kertoo. Eli Salon lähellä. Ukko vissiin joku Salolainen eli kuka?

Ei ole Muurlassa, kuvittelee hämäävänsä kun käy täällä koko ajan kyyläämässä mitä siitä kirjoitetaan. Järvenpäässä on. Tämä miesystävä lakkasi taktisista syistä seuraamastakin Threadsissa ja poisti aiemmat kommenttinsa. Kerron kun olen satavarma. Kumpikin yrittää nyt hämätä.

Vierailija
1175/1181 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin että Kati kylmästi hylkäsi naisystävänsä ja roudaa tämän uuden miesystävän sinne ex miehensä hotelille Thaimaaseen, sori omistaahan Katikin siitä 5%.

Vierailija
1176/1181 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Muurlassa, kuvittelee hämäävänsä kun käy täällä koko ajan kyyläämässä mitä siitä kirjoitetaan. Järvenpäässä on. Tämä miesystävä lakkasi taktisista syistä seuraamastakin Threadsissa ja poisti aiemmat kommenttinsa. Kerron kun olen satavarma. Kumpikin yrittää nyt hämätä.

Ok. Minkä alan ammattilainen se mies on?

Vierailija
1177/1181 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minkä alan ammattilainen se mies on?

Käsittääkseni jonkunsortin hanketyöntekijä sosiaalialalla.

Vierailija
1178/1181 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati poisti eilisen kuvansa mentorointipäivästään. Taululle oli heijastettuna jotain liibalaabaa mentorin ja mentoroitavan välisen suhteen rakentamisesta ja Katille jäi päälimmäisenä mieleen, kuinka siinä pätee samat opit kuin treffailussa. Säälin häntä, joka saanut mentorikseen tämän vanhoihin meriitteihinsä (lue: rikkaan ex-kihlatun meriitteihin) ripustautuneen alkkiksen Mikkelistä. Kuka päästi Katin tuonne?

Vierailija
1179/1181 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän sanani järvenpääläisestä sosiaalityöntekijästä takaisin. Kati on kuin onkin onnistunut iskemään ukkelsonin jolla väjän isompi vanha omakotitalo Muurlassa. Kati on nyt mielestään kartanon emäntä ja esittelee avainta. Kati ei kovin paljon tarvitse kohottaakseen asumistasoaan. Mikkelissä asuu vuokralla hikisessä ja homeisessa vanhassa omakotitalossa. Mutta pääasia että viinikaappi on kunnossa.

Vierailija
1180/1181 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mainostaa kuinka menee panemaan miesystävänsä kanssa.  Miksi se pitää erikseen mainita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme