Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"

Vierailija
13.01.2024 |

"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."

Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Kommentit (1033)

Vierailija
721/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissakin voi deittailla ja saata huomenlahjaksi kalliita esineitä ja olla menestynyt! 

Vierailija
722/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään 🎶🎶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kenen vaan elämään voi käydä näin. Ei vaan kirjoita siitä kirjaa. Itse saisin paljon ehkä mehukkamman kirjan aikaiseksi, mutta ainakin itse pidän ne vaan omana elämän oppina ja kokemuksena. Miehenä en ole tarvinnut mitään, kerran tosin tarjottiin pizzaa :)

Vierailija
724/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan menestyksestä ja mistä pitäisi olla kateellinen? Täälläkin jo mainittu, että ex-miestään ja hänen rahojaan on kiittäminen koko hotellista, ja ex-mies omistaa ja hoitaa hotellia.

Vierailija
725/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kenen vaan elämään voi käydä näin. Ei vaan kirjoita siitä kirjaa. Itse saisin paljon ehkä mehukkamman kirjan aikaiseksi, mutta ainakin itse pidän ne vaan omana elämän oppina ja kokemuksena. Miehenä en ole tarvinnut mitään, kerran tosin tarjottiin pizzaa :)

No ei todellakaan voi. Ei nyt kuitenkaan joka naisella moraali ole tuolla tasolla, että chanelin laukuista myy sheikeille persettään.

Vierailija
726/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että tästä naisesta on aiemminkin ollut juttu, mutta siinä valitti, ettei Suomesta löydy luksusta vaan miehetkin  pyytävät treffeille abc:lle. Gröhöm, saisi olla kiitollinen, jos ovat edes pyytäneet treffeille. Jo on liian suuret luulot itestään

Vierailija
727/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraamistahan tuo on. Kepun alamäkin on ollut tiedossa, mutta sen jyrkkyys on yllättävän suuri. Jos olisi peruspaavo kertonut vastaavaa niin nii olis ollu aika fiasko sekin. Ei tästä tasa-arvo juttua saa tekemälläkään. Eniten kyllä säälittää rouvan lapset tässä jutussa. 

Vierailija
728/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja EU-vaaleissa ehdokkaana? Uskomatonta valintaa Kepulta.

Vierailija
729/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että harrasti Aasiassa "deittailua".

Suomeksi sanottuna, myi Dubaissa persettä. Ei ne sheikit hyvänhyvyyttään niitä chanelin laukkuja jakele, vaan kyllä siinä täytyy vastineeksi haaransa levittää, eli aivan tyylipuhdasta prostituutiota on rouva harrastellut.

Varmastikin näin. Onhan se aika itsensä pohjalle viemistä. Mutta kuuluu epävakauteen. Ja epävakaa selittää mustan valkoiseksi milloin vain. Ja syyttää totuuden puhujia.

Vierailija
730/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en myynyt, sain antaa ja ennen sitä osti minulle pizzan. Aika kova juttu :) heh hehLisääkin olisi, mutta pidetään tämä nyt vaan näinpukukoppi, junan vessa, laivan käytävä, hissi, virastotalon wc, parveke, uimaranta paikkojaan on ja mahdollisuuksia sekä Suomessa että ulkomailla

Vierailija
731/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai, siis millä eväillä? Siihenkö jutun tökerö loppu sitten viittasi. Olisi nyt kerrottu suoraan eikä noin vihjailevasti.

Vierailija
732/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän useimmat vaimotkin toivoo uskollisuutta mutta miehet siitä vähät piittaa. Harrastavat ilmaiseksi ja maksusta.  Naisille on ne kaksoisstandardit. 

Vierailija
733/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan menestyksestä ja mistä pitäisi olla kateellinen? Täälläkin jo mainittu, että ex-miestään ja hänen rahojaan on kiittäminen koko hotellista, ja ex-mies omistaa ja hoitaa hotellia.

Onkohan se mies ostanut ja mitä. No se on eri juttu se.😂

Vierailija
734/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän useimmat vaimotkin toivoo uskollisuutta mutta miehet siitä vähät piittaa. Harrastavat ilmaiseksi ja maksusta.  Naisille on ne kaksoisstandardit. 

Feministinen mies on usein valheelinwn ja patologisen uskoton vuosikymmenestä toiseen. 

Vierailija
735/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toivoa, että puolitoista metrisillä pullukoillakin voi olla seuraa ;)

Vierailija
736/1033 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukevatkohan kouluikäiset jo ilta-sanomia?

Niiden kaverit ja kaverien sisarukset jo lukee. En tiedä haluavatko kaikki olla yhtä keskipisteenä kuin tämä Kati.

Olisikohan haitannut odotella vähän kun lapset kasvaa? Vai oliko huomion- ja rahanhakuisuus kuitenkin tärkeämpää. 

No, lapset on jo niin vanhoja ( teini-ikäisiä) , että perheessä on takuulla puhuttu millaisia lööppejä siitä esiin tullaan nostamaan iltapäivälehdissä. 

Olitko paikalla?

Vierailija
737/1033 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Ihminen, jolla on pitkä kansainvälinen ura hotellibisneksessä. Mitäs uskomatonta siinä on?

Vierailija
738/1033 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan voi. Ei nyt kuitenkaan joka naisella moraali ole tuolla tasolla, että chanelin laukuista myy sheikeille persettään.

Nykymedian mukaan kyllä voi. Joka viikko saamme lukea juttuja, jossa tavallinen kotiäiti, hoitaja tai opiskelija on lopettanut työnsä ja ryhtynyt myymään seksiä. Näitä artikkeleita on tullut viime vuosina varmaan satoja. Kansalle muodostuu käsitys, että kuka tahansa naapurin rouva on valmis myymään seksiä. Me Naisia lukemalla voidaan oppia, että perseen myyminen on paras valinta, minkä nykyinainen voi tehdä. (Juu... kärjistys..).

Vierailija
739/1033 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen rahoilla hän on lennellyt Aasiaan kaukolennoilla yhtymään? Ja minne päin Aasiaa?

Vaikuttaa jännältä yhdistelmältä tekoitsereflektointia, epäonnistumisen maalaamista voitoksi ja pohjatonta huomionhakuisuutta.

Tuo vaikutelmaa siitä että ex-mies on ollut se kaiken mahdollistaja ja on edelleen ja miljonäärijahti on koko ajan käynnissä. Tuoksahtaa manipuloinnilta.

Ehkä aktiivisemmin politiikkaan seuraavaksi?

Vierailija
740/1033 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, en myynyt, sain antaa ja ennen sitä osti minulle pizzan. Aika kova juttu :) heh hehLisääkin olisi, mutta pidetään tämä nyt vaan näinpukukoppi, junan vessa, laivan käytävä, hissi, virastotalon wc, parveke, uimaranta paikkojaan on ja mahdollisuuksia sekä Suomessa että ulkomailla

Niin, mutta oliko joukossa miljonäärejä, se tekee koko asiasta glamuuria?