IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi tuo on tuosta kirjan vääntänyt. Ei kuulosta yhtään mielenkiintoiselta tai lukemisen arvoiselta.
Kyllä kaikki haluavat tietää kuinka Kati on menestynyt myös rakkaudessa ja saanut rikkaita ihmisiä nytkyttämään päällä ja laskemaan maidit sisään.
Sinä et vissiin ole ikinä kohdannut naista, joka nauttii ja saa seksissä. Harmi.
Juurikin näin! Kati on päästellyt pieniä oh, oh, oh ääniä samalla heilutellut päätään puolelta toiselle silmät puoliummessa samalla kun miljonääri on nytkyttänyt päällä ja örissyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi tuo on tuosta kirjan vääntänyt. Ei kuulosta yhtään mielenkiintoiselta tai lukemisen arvoiselta.
Olettehan tekin aiheesta täällä keskustelemassa.
Tämä. Yli 600 viestiä yhdessä päivässä, vaikka "ketään ei kiinnosta".
Se että minua kiinnostaa tämä keskustelu ei tarkoita sitä että minua kiinnostaisi pennin vertaa ostaa kirjaa lukeakseni kenen minulle täysin tuntemattoman "miljonäärin" patjana joku nevöhööd mitättömyys on toisella puolella planeettaa maannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki haluavat tietää kuinka Kati on menestynyt myös rakkaudessa ja saanut rikkaita ihmisiä nytkyttämään päällä ja laskemaan maidit sisään.
Sinä et vissiin ole ikinä kohdannut naista, joka nauttii ja saa seksissä. Harmi.
Juurikin näin! Kati on päästellyt pieniä oh, oh, oh ääniä samalla heilutellut päätään puolelta toiselle silmät puoliummessa samalla kun miljonääri on nytkyttänyt päällä ja örissyt.
Tuskin edes saanut. Onhan se surullista kun oman pään ongelmiensa vuoksi noin pohjalle itsenstä vie. Ja vielä tuo sen itse julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että joskus sinäkin opit tyydyttämään naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa on, niin kovin katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että minua kiinnostaa tämä keskustelu ei tarkoita sitä että minua kiinnostaisi pennin vertaa ostaa kirjaa lukeakseni kenen minulle täysin tuntemattoman "miljonäärin" patjana joku nevöhööd mitättömyys on toisella puolella planeettaa maannut.
Keskustelu aiheesta tuntuu kiinnostavan kuitenkin sen verran, että enpä ihmettelisi vaikka sinulla tulisi kirjakin hankittua vaikka kesälomalukemiseksi 😉.
Sä oot ilmeisesti aikuinen, mutta nämä hänen lapsensa vielä eivät ilmeisestikään ole, siksi erikoista käytöstä vanhemmalta. Vanhemman pitäisi ajatella lapsiaan ensisijaisesti, eikä vain omaa huomionhakuaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ilmeisesti aikuinen, mutta nämä hänen lapsensa vielä eivät ilmeisestikään ole, siksi erikoista käytöstä vanhemmalta. Vanhemman pitäisi ajatella lapsiaan ensisijaisesti, eikä vain omaa huomionhakuaan.
Ymmärtäisin tän paheksunnan, jos juttu olisi Penasta, joka on Thaimaassa painanut alaikäisiä tyttöjä tai poikia. Kuka jaksaa pöyristyä siitä, että hyvin toimeentulevat aikuiset ihmiset harrastaa omasta halustaan seksiä ja ovat avoimia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka 80-luvulla meijän kylällä asui tuollainen Kati, jota kylän miehet kävivät deittailemassa, vaikka oli lievästi kehitysvammainen. Silloin ei niuhotettu pikku asioista, eikä ollut meetoo-hössötyksiä.
Juuri tuossa tilanteessa olisi pitänyt niuhottaa, koska oli kehitysvammainen. Muut menee omalle vastuulle, mutta tuollainen hyväksikäyttö on tuomittavaa.
kyllä kehitysvammaisillakin on oikeus rakkauteen.
Toki on, mutta kehtiysvammainen ei ole mitenkään tasavertainen normaaliälyisen kanssa. Haluaisitko itse parisuhteen normaaliälyisen 9-12-vuotiaan kanssa, vaikka kehittyyhän se lapsi normaalisti. Liikuntavammaisuus tai lyhytkasvuisuus ovat eri asioita, eikä nämä vaikuta ihmisen pään sisällön toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu aiheesta tuntuu kiinnostavan kuitenkin sen verran, että enpä ihmettelisi vaikka sinulla tulisi kirjakin hankittua vaikka kesälomalukemiseksi 😉.
Vaikuttaa, että täällä on Kati tai kirjan markkinointitiimi asialla. Kirjaa en lue vaikka ilmaiseksi saisin, mutta tää keskustelu motiiveista kiinnostaa. Vaikea uskoa, että joku aikuinen vaikuttaa noin "simppeliltä" ja aikamoista ylimielisyyttä välittää instagramin pinnallisuudesta kun vaikuttaa itse pyrkyriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu aiheesta tuntuu kiinnostavan kuitenkin sen verran, että enpä ihmettelisi vaikka sinulla tulisi kirja
Eikös hän ihan itse rahansa ja maineensa hotellialalla tehnyt? Kai se pyrkimistä vaatii, mutta en osaa pitää menestystä kovin pahana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papilloomat sun muut tarttuu vaikka kumia käyttäisi, ympäröivältä iholta. Naiset, herätkää todellisuuteen ja siihen, että omaa terveyttään ei kannata riskeerata. Rahasta ei todellakaan tehdä mitä vaan.
Jos kuuntelisimme enemmän Jumalan sanaa, olisi tämä yhteiskunta hyvä paikka elää. Myös miesten tulee miettiä omaa sukupuolikäytöstä, sitä voi kysyä Jumalalta. Raamattu ilmaisee selkeästi, että niin miehen kuin naisen tulee pysyä siveinä ja kuolettaa halunsa. Jumala kieltää ankarasti myös miesten huorinteon, liittyi siihen rahaa tai ei. Miesten kuin naisten tulee olla yksiavioisia tai pysyä selibaatissa irtosuhteiden harrastamisen sijaan. Kristillisellä sukupuoli- ja seksuaalimoraalilla on arvonsa. Ilman sitä meillä on sukupuolitautiepidemia nuorisosta alkaen, ja suun alueen syövät ovat lisääntyneet absolutisteilla ja tupakoimattomilla, min
Täysin samaa mieltä. Toivottavasti moni keskusteluun kantaa ottanut HPV:hen liittyen sanoo samaa niille Venäjällä, Thaimaassa ja Virossa hu*rissa käyville miehille. HIV:n lisäksi muita mahdollisia tauteja ovat klamydia, kuppa, tippuri, hepatiitit ja HPV. Pahinta on, kun nämä miehet voivat olla vielä naimisissa ja ovat näin ollen rikollisia, jos tartuttavat vaimoon mahdollisen HIV:n. Se pitäisi luokitella vamman tuottamukseksi. Sinkkuna aivan eri asia ottaa kokeellisia riskejä oman terveytensä suhteen, vaikken suosittele ketään heittämään terveyttä likoon jonkun baarituttavuuden tai ulkomaalaisen maksullisen takia.
Usein tällaisen luksuksen ja miljonäärien perässä juoksijat ovat kotoisin köyhistä oloista. Tämäkin vielä jostain perähikiältä pieneltä kylältä Haukivuorelta.Ei ole kaikki.mennyt vissiin putkeen, jos on noin näyttämisen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa on, niin kovin katkeraa.
Niimpä niin! Ovat vain kateellisia Katin menestyksestä myös seksuaaliasioiden suhteen!
Tuokin. Ja sitten täällä todennköisesti riehuu joku Katin puolestaluokkaantuja joka on hyvin aktiivinen somettaja parisuhteiden osalta. Säälittävin hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Usein tällaisen luksuksen ja miljonäärien perässä juoksijat ovat kotoisin köyhistä oloista. Tämäkin vielä jostain perähikiältä pieneltä kylältä Haukivuorelta.Ei ole kaikki.mennyt vissiin putkeen, jos on noin näyttämisen halua.
Haukivuorella tunnetusti osataan nuo panohommat!
Vai että harrasti Aasiassa "deittailua".
Suomeksi sanottuna, myi Dubaissa persettä. Ei ne sheikit hyvänhyvyyttään niitä chanelin laukkuja jakele, vaan kyllä siinä täytyy vastineeksi haaransa levittää, eli aivan tyylipuhdasta prostituutiota on rouva harrastellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka 80-luvulla meijän kylällä asui tuollainen Kati, jota kylän miehet kävivät deittailemassa, vaikka oli lievästi kehitysvammainen. Silloin ei niuhotettu pikku asioista, eikä ollut meetoo-hössötyksiä.
Juuri tuossa tilanteessa olisi pitänyt niuhottaa, koska oli kehitysvammainen. Muut menee omalle vastuulle, mutta tuollainen hyväksikäyttö on tuomittavaa.
kyllä kehitysvammaisillakin on oikeus rakkauteen
Näin se vain on! Reikä se on keharillakin.
Juuri näin. Kutsu rakkauteen koskee myös kehitysvammaisia!
Mun ukki sanoi aikoinaan, että hullu naintinsa kertoo. Nykyään ei vissiin riitä, että on vain treffaillut/seurustellut..