IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
En näe tuossa mitään pahaa.
Itse kolmekymppinen mies ja haluan tehdä myös sitä mitä itse haluan esim. Moottoripyöräillä, juhlia ja nauttia elämästäni.
Ei perhe ja parisuhde suunnitelman kiinnosta yhtään.
Eletään miten halutaan vai mitä?
Invaasion alkaa huomata. Että vielä pitää tehdä artikkeli naisesta nimenomaan seksin kannalta, ja sitäkös paheksutaan. Ei saisi, ei saisi, säkkiin nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maa täynnä katkeria ja kateellisia.
Helppo väittää, jos joku ei ole samaa mieltä omista julkisista avautumisesta, että syynä on kateus. Kateus, mistä? Luuleeko joku, että naisen tavoitteena on päästä pantavaksi jonnekin sovituskoppiin, vaikka tarpeensa tekijä olisikin joku rupiamiljonääri?
Ei ole, ei tarvitse, eikä ole pakko. Eikä kaikilta onnistuisi vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Invaasion alkaa huomata. Että vielä pitää tehdä artikkeli naisesta nimenomaan seksin kannalta, ja sitäkös paheksutaan. Ei saisi, ei saisi, säkkiin nyt vaan.
Milloin Suomessa seksiseikkailuista retostelemalla ja kylillä kuuluttamisesta on saanut pääntaputuksia ja ihailua osakseen missään vaiheessa historiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi naisilla on kauhea tarve julkaista uutisia omasta reiänkäytöstään?
Millainen on mies joka näkee naisen vain reikänä ym.? Tapaako hän ympäristössään vain narkkeja tms. joiden on pakko myydä itseään? Hän itse on vain mlkku.
Öö, sekö tässä nyt loukkasi, kun käytti mahdollisesti myös suuta ja käsiä, mutta ne jätettiin kokonaan mainitsematta?
Vierailija kirjoitti:
Itse kolmekymppinen mies ja haluan tehdä myös sitä mitä itse haluan esim. Moottoripyöräillä, juhlia ja nauttia elämästäni.
Tämä on ihan OK niin kauan kun et kuvittele että ketään kiinnostaa lukea koskaan sanaakaan elämästäsi etkä yritä tuputtaa meille panopäiväkirjaasi jota rustaat rupsahdettuasi niin ettet kelpaa kenellekään muulle kuin av-karvamammalle.
Maailman vanhin ammatti eikä vieläkään verottaja saa omiaan.
Tästä tulee best-Seller ilmiselvästi. Hienoa, että jollakin on rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä rehellisesti kertoa, miten asiat oikeasti meni, eikä syytellä yhteiskuntia. Pitää lukea tuo kirja! Pekku ylös ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
yrittäminen ja työn teko ulkomailla olisi ihan kiinnostavaa luettavaa.miksi pilata kirja jollain seksiseikkailuilla.nyt on pettänyt arvostelukyky.toisaalta seksi myy kirjoissa..
Olisko sitten se takia? Tuskin hän kirjaa onaa kirjahyllyään varten kirjoitti. Bisnesnainen tekee bisnestä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maa täynnä katkeria ja kateellisia.
Helppo väittää, jos joku ei ole samaa mieltä omista julkisista avautumisesta, että syynä on kateus. Kateus, mistä? Luuleeko joku, että naisen tavoitteena on päästä pantavaksi jonnekin sovituskoppiin, vaikka tarpeensa tekijä olisikin joku rupiamiljonääri?
Kateusmantraa käyttävät ne jotka eivät kykene keskustelemaan aiheesta ilman että saavat itse määritellä miten ja mistä saa puhua. Eivät uskalla lähteä avoimeen keskusteluun.
casanovan seikkailut, miesten kaunokirjalliset teokset ym aina on miehet kirjoittanut reissuistaan ja kokemuksistaan ,mutta ei ne kirjat mitään kovin kiinnostavia ole. olisi paras pitää seksiseikkailut omana tietonaan.
suomessa on joku ryyppy ja nainti kilpailu elämänkerroissa,ulkomaisissa elämänkerroissa, joita olen lukenut,kuvataan omia saavutuksia,merkittäviä tapahtumia elämässä, kuten kiinnostavia ihmisiä, matkoja,tekemisiä, ei mitään alatyylin asioita.suomalaisten kirjailijoiden vähän petrattava ja nostettava tasoa ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yrittäminen ja työn teko ulkomailla olisi ihan kiinnostavaa luettavaa.miksi pilata kirja jollain seksiseikkailuilla.nyt on pettänyt arvostelukyky.toisaalta seksi myy kirjoissa..
Olisko sitten se takia? Tuskin hän kirjaa onaa kirjahyllyään varten kirjoitti. Bisnesnainen tekee bisnestä ja hyvä niin.
En pidättelisi hengitystä että edes eka painos menisi loppuunmyydyksi. Tiedän joitain aiheesta kirjoittaneita jotka eivät vuosikausiin uhostaan huolimatta ole saaneet mitään uutta tuubaa tuutista ulos. Markkina muuttuu. Ja kriitikot myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan OK niin kauan kun et kuvittele että ketään kiinnostaa lukea koskaan sanaakaan elämästäsi etkä yritä tuputtaa meille panopäiväkirjaasi jota rustaat rupsahdettuasi niin ettet kelpaa kenellekään muulle kuin av-karvamammalle.
Kyllä samaa mieltä olen tuosta että miksi pitää itseänsä nostaa korokkeelle jollain helvetin uutisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä samaa mieltä olen tuosta että miksi pitää itseänsä nostaa korokkeelle jollain helvetin uutisella?
Monella epävakaalla on patologinen tarve nostaa itseään eri medioiden kautta jollekin kukkulalle. Joka on pelkkää feikkiä jos asiaa pöyhitään pohjiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Monella epävakaalla on patologinen tarve nostaa itseään eri medioiden kautta jollekin kukkulalle. Joka on pelkkää fe
Kyllä minä uskon että tämä av-tapaus on todella jakanut reikäänsä edestä ja takaa joka äijälle joka vain väitti olevansa suurikin johtaja ja miljonääri aivan kuin Hullun Poron baaritiskillä monotansseisa.
Se mitä en tajua on miksi yksikään oikeustoimikelpoinen aikuinen ihminen menisi vapaaehtoisesti tunnustamaan maanneensa joka äijän patjana ulkomailla ja suorastaan ylpeilevänsä tällaisella voimaannuttavalla kokemuksella.
Muistan kuinka 80-luvulla meijän kylällä asui tuollainen Kati, jota kylän miehet kävivät deittailemassa, vaikka oli lievästi kehitysvammainen. Silloin ei niuhotettu pikku asioista, eikä ollut meetoo-hössötyksiä.
Eikö Loiri spermatahroihinsa liukastunut vai Tervo vai Spede vai kuka se oli?
empiirisen tutkimukseni mukaan kevytkenkäiset miehet saa paljon röllin syyliä naamaan, jopa otsassa kasvaa kuin pirunsarvi ja kevutkenkäiset naiset rupsahtavat kasvoista äkkiä ja uurteita otsa, silmänympärykset ja suun ympärykset täynnä jo hyvissä ajoin.
ikääntymisen merkkien pitää normaalisti tulla vasta 45 iän jälkeen hiljalleen ja vasta sen jälkeen ihoa voi edes kutsua ikääntyväksi ihoksi.
Juopahtavilla miehillä taas outo roikkuva nahkea iho jo nelikymppisenä