Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?
Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?
Kommentit (1224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkunaisten ei tarvitse huolehtia itsensä lisäksi kenestäkään ja sinkkumiehistä taas kukaan ei huolehdi.
Sinkkumiehet huolehtii itse itsestään ja ovat onnellisempia kuin naiset. AP on vain miesvihaaja.
Jaa minä muistan törmänneeni uutisointiin että tutkimukseen mukaan naimisissa olevat miehet ovat terveempiä, onnellisempia ja elävät pidempään. Sen sijaan naimisissa olevissa naisissa ei tätä vaikutusta nähty verrattuna sinkkuihin. Minusta on tämä ei ole lainkaan yllättävää, jos miettii missä määrin tuttavapiirin vaimot huolehtivat miehistään ja miehet vaimoistaan, vai huolehtiiko ihmiset itse itsestään. Miehet eivät huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee! Aasialaisvaimo hullu on taas paikalla. Hitsi, mä odotan aina näitä tarinoita tästä Aasian ihmenaisesta :D
On se melko ihmeellinen sekoitus mongoolia, kasakkaa ja kirgiisiä. Ulkonäöstä tulee mieleen korealainen, mutta kun on 173cm pitkä.
Tapasin nuorempana miehenä Kasakstanissa projektissa ja se oli molemmille menoa. Kahdesta suomalaisesta naisesta oli kokemusta toisesta 3v ja toisesta 4v. Se toinen jäi kuin nalli sinne kalliolle, kun tajusin mitä kuraa suominaiset on.
Valitse helpommin kirjoitettava maa, Kazakstan ei suju.
Ei oikein kyriiliset taivu qwertz näppiksellä.
Jokainen kyrillisiä käyttävä kyllä tietää kätevän tavan niiden kirjoittamiseen. Ja tärkein, Z ei ole kyrillinen kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee! Aasialaisvaimo hullu on taas paikalla. Hitsi, mä odotan aina näitä tarinoita tästä Aasian ihmenaisesta :D
On se melko ihmeellinen sekoitus mongoolia, kasakkaa ja kirgiisiä. Ulkonäöstä tulee mieleen korealainen, mutta kun on 173cm pitkä.
Tapasin nuorempana miehenä Kasakstanissa projektissa ja se oli molemmille menoa. Kahdesta suomalaisesta naisesta oli kokemusta toisesta 3v ja toisesta 4v. Se toinen jäi kuin nalli sinne kalliolle, kun tajusin mitä kuraa suominaiset on.
Laskujeni mukaan Intia, Pakistan ja Bhutan alkavat olemaan ainoita Aasian maita mistä se sun nainen ei ole ehtinyt vielä olemaan kotoisin. Tämä on kyllä niin paras palstalore.
Aijai kun Sirpoja kirvelee. Menkää sinne Gambiaan hakemaan onnea. Ai niin kun sillä julkisen palkalla/kelagoldilla ei saa kustannettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkunaisten ei tarvitse huolehtia itsensä lisäksi kenestäkään ja sinkkumiehistä taas kukaan ei huolehdi.
Sinkkumiehet huolehtii itse itsestään ja ovat onnellisempia kuin naiset. AP on vain miesvihaaja.
Jaa minä muistan törmänneeni uutisointiin että tutkimukseen mukaan naimisissa olevat miehet ovat terveempiä, onnellisempia ja elävät pidempään. Sen sijaan naimisissa olevissa naisissa ei tätä vaikutusta nähty verrattuna sinkkuihin. Minusta on tämä ei ole lainkaan yllättävää, jos miettii missä määrin tuttavapiirin vaimot huolehtivat miehistään ja miehet vaimoistaan, vai huolehtiiko ihmiset itse itsestään. Miehet eivät huolehdi.
Terveempiä = rahaa
Onnellisempia = rahaa
elävät pidempään = rahaa
Naiset huolivat menestyvät miehet parisuhteeseen. Tietysti ne elää keskimäärin pidempään.
Naiset taas elää miehiä pidempään muutenkin ja naisten sairauksia hoidetaan terveydenhuollossa, miehet jätetään kylmästä ulkopuolelle kuolemaan.
Olisi yhteiskunnalle katastrofi jos miehet eläisivät yhtä pitkään kuin naiset. Vai eläkkeitä pitäisi maksaa myös miehille? Ei kiitos, terveisin vasemmisto. Kuhnurit ovat hommansa hoitaneet, kuolkoon pois.
Koska naisilta puuttuu sinkkuina ylimääräinen arjen taakka ja aika riittää omiin harrastuksiin. Miehet ovat onnettomia kun joutuu ihan itse siivoamaan eikä saa pimppaa.
Minä olen onnellisempi nykyisen kumppanin kanssa kuin sinkkuna, mutta exien kanssa asia oli lopulta päinvastoin, kun arki heidän kanssaan oli raskasta ja persoonat vaikeita ja vaativia
Koska miehille on hyvin uusi tilanne, että poikia pitäisi osata kasvattaa samalla tavalla, mitä äidit ovat kautta aikojen tehneet. Isien tehtävä on ollut vuosituhansia opettaa pojat kalastamaan, metsästämään ja mies on ollut lisäksi se, joka kurittaa fyysisesti lapsia. Mitään näistä "kasvatusmetodeista" ei juuri käytetä ja viimeisintä ei edes pidä käyttää, joten nyt isien pitäisi olla kyvykkäitä keskustelemaan tunteista, sisustuksesta ja siivousaineista. Tästä ollaan vielä aika kaukana. Fiksut miehet todennäköisesti analysoivat mieluummin asian niin, että lapsia ei kannata tehdä ollenkaan.
--
Jep, suurin osa naisen näkökannasta parisuhdekelpoisista miehistä on mielummin ilman parisuhdetta ja lapsia, kuin ovat pelkkänä siittäjän ja maksajan roolissa naisen unelmien toteuttajana.
Miehillä on omat unelmansa, sori siitä tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskujeni mukaan Intia, Pakistan ja Bhutan alkavat olemaan ainoita Aasian maita mistä se sun nainen ei ole ehtinyt vielä olemaan kotoisin. Tämä on kyllä niin paras palstalore.
Aijai kun Sirpoja kirvelee. Menkää sinne Gambiaan hakemaan onnea. Ai niin kun sill
Aijai kun Perttiä osui kalikka nilkkaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilta puuttuu sinkkuina ylimääräinen arjen taakka ja aika riittää omiin harrastuksiin. Miehet ovat onnettomia kun joutuu ihan itse siivoamaan eikä saa pimppaa.
Minä olen onnellisempi nykyisen kumppanin kanssa kuin sinkkuna, mutta exien kanssa asia oli lopulta päinvastoin, kun arki heidän kanssaan oli raskasta ja persoonat vaikeita ja vaativia
Kommenttisi miehistä pitää täysin paikkansa, mutta tarkentaisin sen koskevan vain huonoja miehiä. Sama väitteesi naisista... se koskee vain hyviä naisia.
Ylennät miesvihassasi kaikki naiset hyviksi ja poljet kaikki miehet huonoiksi. Ei ihme että elät ja kuolet yksinäisenä. Toivotttavasti saat kaverisi moikkaamaan kun olet laitoksessa ja se naishoitaja varastaa sun morfiinit omaan käyttöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua enää olla siinä perinteisessä huolehtijan roolissa ja ehkä siksikin on helpompaa olla yksin. Naiset pärjää nykyisin taloudellisesti niin hyvin, että ei ole siksikään välttämätöntä olla sellaisessa suhteessa jossa asutaan saman katon alla.
Voisiko yksi syy olla myös se että moni on kokenut petetyksi ja jätetyksi tulemista ja pelkää sitä niin että on helpompaa olla yksin niin ei tarvitse pettyä aina ja aina vaan uudelleen.
Silti lähes jokainen tuntemani nainen on parisuhteessa. Ihan jokainen, harvoin tulee sinkkuja vastaan, vaikka olen hyvin naisvaltaisella alalla töissä. Ja ne, jotka eivät ole parisuhteessa, tavoittelevat sitä hyvin aktiivisesti. Tämä on se totuus maailmasta, ei tämä vauvapalstan traumakeskustelu.
Liittyy siihen tosiseikkaan, että sinkkunaiset elävät pitkäikäisemmiksi kuin parisuhteessa olevat. Miehillä parisuhteessa olevat elävät pidempään kuin sinkut.
Vierailija kirjoitti:
Olisko syy siinä että miehille parisuhteen saaminen on joku statussymboli. Eli jos et onnistu saamaan kumppania niin ajatellaan itse että on epäonnistunut, aletaan ryyppäämään, masennutaan ja jotkut tekee itselleenkin jotain lopullista. Jotenkin se yksin jääminen vaan tuntuu olevan miehille kovempi paikka kuin naisille. Naiset rakentaa (ehkä miehiä sosiaalisempina) ystäväverkoston, rakentavat oman näköisen elämän ja vain jatkavat elämää, ei ole maailman loppu jos ei sopivaa kumppania löydy.
Ei. Miehelle statussymboli on saada sinkkuna seksiä niin paljon ja eri naisten kanssa, kuin mahdollista. Monogaminen parisuhde on betamainen liike.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kyrillisiä käyttävä kyllä tietää kätevän tavan niiden kirjoittamiseen. Ja tärkein, Z ei ole kyrillinen kirjain
Ho boN bNtty
En käytä kyriilisiä. Enkä osaa juuri venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai kun Sirpoja kirvelee. Menkää sinne Gambiaan hakemaan onnea. Ai niin kun sill
Juu juu, kovasti kirvelee. Voitko, pliis, hieroa suolaa haavoihini kertomalla lisää siitä Aasian ihmenaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä yleistetään näin paljon? Kuinka moni nainen oikeasti on onnellisempi ilman rakastamaansa puolisoa? Mä en ainakaan, enkä tiedä ketään joka olisi. Teillä on vääristynyt käsitys parisuhteista. Tietysti yksin on parempi kuin huonon miehen kanssa. Mutta oikea rakkaus ja onnellinen suhde vs yksin olo, niin harva valitsee jälkimmäisen.
Miksi naiset yleistävät asioita miehistä tällä miesvihapalstalla... kysytkö tuota vakavissasi?
He ovat onnellisia. Eikö se tule selväksi kaikista näistä ketjuista :) Siinä näkyy suomalaisen naisen taso, päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kyrillisiä käyttävä kyllä tietää kätevän tavan niiden kirjoittamiseen. Ja tärkein, Z ei ole kyrillinen kirjain
Ho boN bNtty
En käytä kyriilisiä. Enkä osaa juuri venäjää.
?
On vapaus tulla ja mennä. Saa olla juuri omanlaisensa. Ei tarvitse miellyttää ketään. Ei tarvitse passata ketään. On paljon vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai kun Sirpoja kirvelee. Menk
Juu juu, kovasti kirvelee. Voitko, pliis, hieroa suolaa haavoihini kertomalla lisää siitä Aasian ihmenaisesta?
Eikös kirvelyt alkanu teillä molemmilla vasta noiden reissujen jälkeen? Kannattaa hakea lääkäriltä lääkkeet niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi miehistä pitää täysin paikkansa, mutta tarkentaisin sen koskevan vain huonoja miehiä. Sama väitteesi naisista... se koskee vain hyviä naisia.
Ylennät miesvihassasi kaikki naiset hyviksi ja poljet kaikki miehet huonoiksi. Ei ihme että elät ja kuolet yksinäisenä. Toivotttavasti saat kaverisi moikkaamaan kun olet laitoksessa ja se naishoitaja varastaa sun morfiinit omaan käyttöönsä.
Luitko ihan loppuun asti? Minulla on MIESkumppani, jonka kanssa arki sujuu ja olen onnellisempi kuin sinkkuna. En vihaa häntä enkä miehiä ihmisryhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin siihen tulokseen, että suomalaiset oppivat parisuhteessa vihaamaan toisiaan, koska ovat geneettisesti toistensa pikkuserkkuja. Hetken se kiima voittaa, mutta arjen koittaessa alkaa se kumppani ällöttää.
Ulkomainen puoliso on suomalaiselle paras kumppani, mutta harvemmalla naisella riittää lahjakkuus ja edustavuus noihin kansainvälisiin kinkereihin, joista rakastumalla/ihastumalla saattaa löytää kumppanin ihan luonnollista tietä.
Hyvät miehet kaipasivat tuollaisia asioita naisilta. Naisilla on kuitenkin vain pariutuminen ja lisäntyminen mielessä. Tämä tuo miehen elämään sen, ettei nainen tee asioita miehen kanssa enää, vaan miehen tulee tehdä mitä nainen ja naisen lapset haluavat.
Mies laskee oman elämänsä laatua antaakseen naiselle sen mitä nainen kaipaa. Jos mies ei näin tee, hänet tuomitaan kaikkialla epäkelvoksi ja itsekkääksi. Miesten epäitsekkyyn mahdollistaa naisten itsekkyyden. Vain naisten elämällä on merkitystä.
Miettikää tuota kun luette uutisista että suurin osa miehistä ei enää edes hae parisuhdetta.