Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
81/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannalta elämä on helpompaa, kun voi itse päättää asioista ja elää niin kuin tahtoo eikä tarvitse ottaa huomioon toisen mielipiteitä eikä tarvitse myöskään tehdä toisen eteen asioita eikä sietää puolison äksyilyjä, kiukutteluja ja itseä ällöttäviä tapoja. Moni nainen haluaa jossain vaiheessa elämää (esim. lasten muuttaessa omilleen) vaihtaa parisuhteen sinkkuelämään ja yksi syy on suomalaisten miesten varsin yleinen alkoholin liikakäyttö mikä usein vielä lisääntyy, kun miehelle tulee ikää.

Vierailija
82/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä voikin olla tilanne että miehet ottaa kenet vaan silloin jos eivät saa sitä kenet oikeasti olisivat halunneet, he vaan tyytyy johonkin kakkos tai kolmosvaihtoehtoon,  jotta he saisivat haluamansa perheen eivätkä jää yksin.

Erälle nuoruudenrakkaudelleni kävi just näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko syy siinä että miehille parisuhteen saaminen on joku statussymboli. Eli jos et onnistu saamaan kumppania niin ajatellaan itse että on epäonnistunut, aletaan ryyppäämään, masennutaan ja jotkut tekee itselleenkin jotain lopullista. Jotenkin se yksin jääminen vaan tuntuu olevan miehille kovempi paikka kuin naisille. Naiset rakentaa (ehkä miehiä sosiaalisempina) ystäväverkoston, rakentavat oman näköisen elämän ja vain jatkavat elämää, ei ole maailman loppu jos ei sopivaa kumppania löydy.

Ehkä naisille vaan riittää se pieni elämä kissan ja mt-nappien kanssa, koska tietävät sisällään etteivät ole kykeneväisiä mihinkään suureen.

Aamun ensimmäinen incel kiirehti paikalle 😂

Vierailija
84/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko syy siinä että miehille parisuhteen saaminen on joku statussymboli. Eli jos et onnistu saamaan kumppania niin ajatellaan itse että on epäonnistunut, aletaan ryyppäämään, masennutaan ja jotkut tekee itselleenkin jotain lopullista. Jotenkin se yksin jääminen vaan tuntuu olevan miehille kovempi paikka kuin naisille. Naiset rakentaa (ehkä miehiä sosiaalisempina) ystäväverkoston, rakentavat oman näköisen elämän ja vain jatkavat elämää, ei ole maailman loppu jos ei sopivaa kumppania löydy.

Ehkä naisille vaan riittää se pieni elämä kissan ja mt-nappien kanssa, koska tietävät sisällään etteivät ole kykeneväisiä mihinkään suureen.

Sori aasialainen vaimo keittelee juuri puuroa ja sen jälkeen harrastan seksiä hoikan vaimoni kanssa. <3 <3 <3

Vierailija
85/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä sitä tuntuu tekevän aina yhteiskunnan mielestä väärin päin. Harrastat tyytyväisenä videopelejä niin olet homo ja incel. Harrastat aseita, metsästystä tai autoja niin olet nat sien Hit ler. Yritä siinä sitten olla onnellinen kun töissäkin pitää käydä

Vierailija
86/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori aasialainen vaimo keittelee juuri puuro

Reps 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
87/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehenä sitä tuntuu tekevän aina yhteiskunnan mielestä väärin päin. Harrastat tyytyväisenä videopelejä niin olet homo ja incel. Harrastat aseita, metsästystä tai autoja niin olet nat sien Hit ler. Yritä siinä sitten olla onnellinen kun töissäkin pitää käydä

Yhteiskunta on turhautunut, koska sillä on vaikeuksia pysyä pystyssä ja juuri sinä mies olet ainoa, joka pystyy pitämään sitä pystyssä.

No annetaan kaatua ja rakennetaan uusi (miehille) parempi yhteiskunta. Sitähän me miehet ollaan tehty jo aikojen alusta.

Vierailija
88/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on vähä älyisiä. ?

Ei ehkä kannattaisi kysyä tuollaista noilla kirjoitustaidoilla.

Vierailija
89/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tämän palstan sinkkunaiset ovat hyvin onnellista porukkaa. Ovat täynnä iloista energiaa ja positiivista elämänmyönteisyyttä.

Vierailija
90/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan arvioni vain omiin exiini (miehiin, olen itse nainen). He kaipasivat arjen elämistä jonkun kanssa, siksi olivat onnettomia, jopa ahdistuneita sinkkuina. Välillä mietin oliko heille edes niin väliä kuka siinä rinnalla on, kunhan sai vaan jonkun kanssa harrastaa seksiä tehdä ruokaa jne. Muuten he olisivat olleet yksinäisiä ja kokemukseni mukaan miehet ei sitä kauhean hyvin kestä vaan tilalle tulee jokin epäterve tapa kuten työnarkomania, alkoholi tai maaninen urheilu jotta tunteita päästään pakoon. Se laskee elämänlaatua entisestään. He eivät myöskään muodostaneet niin läheisiä kaverisuhteita, joten heillä ei elämässä ollut sellaista sosiaalista ja psykologista tukea kuten itselläni, joten paine/halu parisuhteessa oloon tuli siitäkin että siitä oli heille turvaa jollain tavalla. Naiset saattaa pärjätä henkisesti paremmin hyvän suhdeverkoston takia. Luulen myös että kyse on kulttuurisestakin asiasta; kulttuurisesti itsenäinen nainen nykypäivänä on ihannoitu ja tavoiteltu asia, ja on hienoa jos nainen "pärjää" omillaan eikä ns.tarvitse miestä eikä hänen ole pakko hankkia lapsia. Yksinäisten miesten sosialisesta roolista tämä gloria puuttuu.

Vierailija
91/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, että joku ajattelee parisuhde-elämän olevan jotakin "suurta". Itse tykkään asua omillani, mutta minulla on kyllä seurustelusuhde tällä hetkellä, ihan kivaa, mutta ei tämä elämää suurempi juttu ole. Kokeiltu on elämän varrella jos jonkinmoista viritystä, ja kyllä se perhe-elämä aina omat mutkansa ja rasitteensa tuo - varsinkin jos ei ole omia lapsia ja toisella on. Vaikka lapset olisivatkin siis ihania. Heihin kuitenkin kytkeytyy totta kai heidän sukunsa jne. ihan oikeutetusti. On se vaan ihanaa, kun on oma tupa ja oma lupa. Omat harrastukset, omat menot. Sosiaaliset ja taloudelliset. N40+

Vierailija
92/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Ap esittää taas valheita.

Tutkimuksissa on todettu, että sinkkunaiset jotka eivät hae parisuhdetta ovat onnellisempia kuin sinkkumiehet jotka hakevat. Yllättyneitä tästä ovat...?

Samassa tutkimuksessa kerrotaan kyllä, että jos nainen sinkkuna hakee parisuhdetta, onnellisuus laskee samalle tasolle, jopa alemmas kuin parisuhdetta hakevien sinkkumiesten.

Tiedämme kaikki miltä porukalta tulee tällaista laatututkimusta... tuon voisi tiivistää: jos sulla on mitä haluat, olet onnellisempi kuin ne joilla ei ole mitä ne haluaisi.

Hyvä tytöt, loistavaa työtä. Tuolla te pärjäsitte yliopistossa.

Vierailija
93/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä yleistetään näin paljon? Kuinka moni nainen oikeasti on onnellisempi ilman rakastamaansa puolisoa? Mä en ainakaan, enkä tiedä ketään joka olisi. Teillä on vääristynyt käsitys parisuhteista. Tietysti yksin on parempi kuin huonon miehen kanssa. Mutta oikea rakkaus ja onnellinen suhde vs yksin olo, niin harva valitsee jälkimmäisen. 

Vierailija
94/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kysymys. Pitäisi kysyä miksi parisuhteissa nainen uhrautuu todennäköisemmin kuin mies. Poikkeustapauksissa se voi kuitenkin olla mies, joka uhrautuu ja silloin hän on onneton.

Vierailija
95/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, että joku ajattelee parisuhde-elämän olevan jotakin "suurta". Itse tykkään asua omillani, mutta minulla on kyllä seurustelusuhde tällä hetkellä, ih

Parisuhde. :/ Jopa ajatuksesi ovat pieniä.

Vierailija
96/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua enää olla siinä perinteisessä huolehtijan roolissa ja ehkä siksikin on helpompaa olla yksin. Naiset pärjää nykyisin taloudellisesti niin hyvin, että ei ole siksikään välttämätöntä olla sellaisessa suhteessa jossa asutaan saman katon alla.

Voisiko yksi syy olla myös se että moni on kokenut petetyksi ja jätetyksi tulemista ja pelkää sitä niin että on helpompaa olla yksin niin ei tarvitse pettyä aina ja aina vaan uudelleen. 

Tuo on hei totta naisten osalta, ei sitä kukaan kiellä. Mutta ei se tee naisista onnellisempia  :)  Suurin osa miehistä on jo nyt täysin vapaaehtoisesti parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella, vieläpä ne menestyneet miehet. Heille nainen on riski joka ei tarjoa mitään parisuhteessa. Otetaan pois huolehtijan rooli niin mitäs jää? 

Vierailija
97/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä yleistetään näin paljon? Kuinka moni nainen oikeasti on onnellisempi ilman rakastamaansa puolisoa? Mä en ainakaan, enkä tiedä ketään joka olisi. Teillä on vääristynyt käsitys parisuhteista. Tietysti yksin on parempi kuin huonon miehen kanssa. Mutta oikea rakkaus ja onnellinen suhde vs yksin olo, niin harva valitsee jälkimmäisen. 

Aivan. Yleensä parisuhdevastaisuuden taustalla ovat huonot kokemukset joko lapsuudesta tai omakohtaiset.

Vierailija
98/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori aasialainen vaimo keittelee juuri puuro

Jee! Aasialaisvaimo hullu on taas paikalla. Hitsi, mä odotan aina näitä tarinoita tästä Aasian ihmenaisesta :D

Vierailija
99/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Lähdetään siitä että väite ei edes pitä paikkaansa joten sun on ihan turha keksiä syitä sille.

Tää on vähän sama kun miehet pohtimassa "miksi 85% lapsista on käenpoikasia, miksi naiset pettävät noin paljon ja eikö ne osaa vaatia kuminkäyttöä"

Vierailija
100/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on ollut teitä inceleitä jo vaikka kuinka pitkään. Luuletko ettei kaikki tajua teidän palstanaisten olevan inceleitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi