Kukaan muu ei vissiin voi käyttää Finnkinon lippuja kun ne ostettu työpaikan kulttuurisetelillä?
Eli joka lipussa lukee nimi. Ja nekö tarkistaa sen sitten teatterissa?
Kävi moka ostamisessa ja nuo jää käyttämättä.
Kommentit (33)
Et ehkä voi käyttää kahta lippua samaan nettiostokseen. Mutta voitte tehdä kaverin kanssa niin, että varaatte molemmat samaan aikaan vierekkäiset paikat (tai esim. Itse varaat koneelta ja kännykästä), ja molemmat maksatte sitten sillä sun kulttuuriedulla maksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis tietty ne on maksettu etukäteen, mutta elokuviin mennessä varaat ja maksat liput niissä lipuilla olevilla koodeilla. Ei niissä enää siinä vaiheessa näy mitään nimeä.
Siis rautalankaa kiitos. Annan liput jollekin joka netistä varaa paikat. Käyttää siinä jo jonkun koodin vai siis? Vai menee paikan päälle ja tekee mitä?
Olen itse mennyt vaan aina leffaan ja maksanut tiskillä lippuni ja valinnut paikan. En tällaisilla sarjalipuilla koskaan.
Menet esim. Finnkinon nettisivuille, etsit elokuvan minkä haluat nähdä, valitset paikat ja maksat liput ostovaiheessa syöttämällä lipuissa olevat numerosarjat. Voit maksaa useamman lipun kuin vain yhden.
Leffassa ainakin itiksessä ainakin pömpeli, josta ostat liput ja näytät Qr koodit laitteelle, ihan hyväksy ja sai ostettua samalla nimellä kaksi lippua
Kun ostaa sarjalipun koodilla netistä lipun niin siinä ei näy nimi. Annoin sukulaisnuorille pari koodia kun olivat menossa vanhaksi.
Tämä lippusarja on siis jo ostettu jokaisessa lukee nimi. Ja itse en näitä voi käyttää ja siksi mietin voiko nämä antaa jollekin että tulisi käytettyä. Aloittaja.
Voit ostaa netissä vaikka kaikki liput. Varas haluamasi näytös ja paikat ja maksuvaiheessa kirjoitat lipussa olevan koodin.
Kyllä voi, jos käyttää aulassa olevaa lippuautomaattia, tai ostaa netin kautta ennakkoon.
Leffateatterissa henkkarit 😂 No eipä ole kukaan koskaan kysynyt. Sinne vaan.
Totta kai voi käyttää. Ostat liput verkkopalvelusta e-passilla ostamillasi lahjakorteilla ja menet leffaan kenen kanssa vaan.
Juu oleellista on ettei tiskiltä mene mitään lippua ostamaan vaan varaa netin kautta tai automaatilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis tietty ne on maksettu etukäteen, mutta elokuviin mennessä varaat ja maksat liput niissä lipuilla olevilla koodeilla. Ei niissä enää siinä vaiheessa näy mitään nimeä.
Siis rautalankaa kiitos. Annan liput jollekin joka netistä varaa paikat. Käyttää siinä jo jonkun koodin vai siis? Vai menee paikan päälle ja tekee mitä?
Olen itse mennyt vaan aina leffaan ja maksanut tiskillä lippuni ja valinnut paikan. En tällaisilla sarjalipuilla koskaan.
Lipussa olevalla sarjanumerolla voi maksaa verkkokaupassa - sitä en osaa sanoa, voiko samalla varauksella / ostokerralla maksaa enemmän kuin yhden lipun kulttuurisarjalipulla, mutta voihan sitä siinä tapauksessa varata vierekkäiset paikat erillisillä varauksilla.
Me kyllä voitiin varata kaksi samalla kertaa ja vierekkäin. Netistä varataan ja maksetaan netissä. Ei ole mitään nimiä enää tuossa vaiheessa. Ja sukulaisen kulttuurilipuilla oltiin liikkeellä.
Kysymys:
Sain myös kulttuurietu sarjalipun, jonka koodilla ostin jo lipun Finnkinon sivuilla näytökseen. Haluaisin tästä vielä paperilipun kassalla (kerään liput aina muistoksi), mutta kysyvätkö siinä tilanteessa henkkarit? Kiitos jos joku tietää. :)
Ei ainakaan smartumilla netistä ostettuna kulttuurilipuissa nimiä lue.