Tenho Saurén aika vanhan näköinen 56-vuotiaaksi Reinikaisessa
Onhan hänellä tosin aika rokonarpinen iho, tai mitä lienee.
Kommentit (31)
Viinamäen mieheltä vaikuttaa noissa pätkissä
Se kuolikin sitten aika pikaisesti alle kuusikymppisenä ja näytti silloin noin 89-vuotiaalta...
Vierailija kirjoitti:
Se kuolikin sitten aika pikaisesti alle kuusikymppisenä ja näytti silloin noin 89-vuotiaalta...
kuoli vuonna 2001 71 vuotiaana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan minä että näytti tosi muumiolta kuollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
74-vuotiaana. Syntynyt 1926.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan minä että näytti tosi muumiolta kuollessaan.
Jaa. En tiedä, kun en ollut paikalla.
Minun nimeni on AAPO ja pidän reinikaisesta
Vierailija kirjoitti:
Reinikaiset on vuodelta 1982, Saurén kuoli 2001. Ei kovin pikaisesti.
Ihan normaalin viiskymppisen näköinen. Teillä on harhainen käsitys siitä miltä ihon pitäisi näyttää. Paljonko menee botoxiin ja muihin tuotteisiin rahaa?
Jaa taas löytyi kuollut jota morkata ,katsohan itse peiliin kun olet 70 +.v..
Tenholle taisi käydä samoin kuin Masa Niemelle. Tosin hän ei päättänyt päiviään vaan humoristina elämä kävi raskaaksi.
Minä taas katselin, miten ihmiset näyttivät kropaltaan vielä luonnollisilta. Kellään poliisilla ei ollut kireitä lihaksia tai lankkuvatsaa. Toisaalta ei myöskään valtavan ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tässä on morkattu? Jos on vanhan näköinen ikäisekseen, eikö sitä saa sanoa?
Pentti Kultala (Hautamäki) näyttää nuoremmalta, vaikka on neljä vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65-v ja olen taatusti nuoremman näköinen kuin 56-vuotias Saurén.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tässä on morkattu? Jos on vanhan näköinen ikäisekseen, eikö sitä saa sanoa?
Pidä mölyt mahassasi. Abraham Lincoln: On parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys.
Ennen jotkut saivat kai näyttää "vanhalta" jopa kuulostaa, eri sukupolvia olivat, jotkut isiä/äitejä/tätejä/setiä tai joku kai kuulosti jostain syystä vanhemmalta kuin toinen. Aurinkoa otettiin paljon? Osa otti pari drinksua ja tupakkaa. Mitäs muuta, kasvovoiteita ei miehillä ollut välttämättä paljoa.
56-vuotias vaikuttaa kuitenkin nuorten mielestä nasta muumiolta, oli minkä näköinen tahansa, mutta on nasta muumio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
74-vuotiaana. Syntynyt 1926.
No eikös sitä ikää sitten ollut jo tv-aikanakin. Vaikka oli nuorekas tyyli.
Seppo Hovi on sentään nuorekas!!