Syöttekö aina saman iltapalan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei tarvitse iltapalaa. Lapset ja nuoret syövät iltapalan, koska ovat kasvavassa iässä. Ei ihmekään, että suurin osa aikuisväestöstä on laardoja, kun tungetaan ruokaa suuhun ennen nukkumaanmenoa.
Iltapalan ansiosta en ole lihava. Jos haluaa pysyä hoikkana täytyy syödä 5 kertaa päivässä. Lihavat syövät 1-2 kertaa päivässä ja laihat 5-6 kertaa päivässä. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin pistäpä merkille seuraavalla kerralla kun näet hoikan/lihavan ihmisen ruokarytmiä. 😆 ps. Iltapalan syödään klo 20 ja nukkumaan mennään klo 22:30-23.
Puhut paskaa. Ihmisen ei tarvitse laiduntaa ja syödä 5 kertaa päivässä. Itse syön 1-2 kertaa päivässä ja olen hoikka.
Sama täällä. Olisi kyllä aikamoista mättämistä jos söisi viisi kertaa päivässä. Tuntemani lihavat syövät niin usein. Iso vatsalaukku.
Ihminen on yksilö ja kaikki erilaisia. Tiedoksi vaan niille, jotka julistaa tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on yksilö ja kaikki erilaisia. Tiedoksi vaan niille, jotka julistaa tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia.
No mutku MeNaisissa sanottiin että kalorit palaa aamulla ja itsekin oon vuosia nukkunut jo huonosti nälissäni ni tottahan se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei tarvitse iltapalaa. Lapset ja nuoret syövät iltapalan, koska ovat kasvavassa iässä. Ei ihmekään, että suurin osa aikuisväestöstä on laardoja, kun tungetaan ruokaa suuhun ennen nukkumaanmenoa.
Iltapalan ansiosta en ole lihava. Jos haluaa pysyä hoikkana täytyy syödä 5 kertaa päivässä. Lihavat syövät 1-2 kertaa päivässä ja laihat 5-6 kertaa päivässä. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin pistäpä merkille seuraavalla kerralla kun näet hoikan/lihavan ihmisen ruokarytmiä. 😆 ps. Iltapalan syödään klo 20 ja nukkumaan mennään klo 22:30-23.
Puhut paskaa. Ihmisen ei tarvitse laiduntaa ja syödä 5 kertaa päivässä. Itse syön 1-2 kertaa päivässä ja olen hoikka.
Sama täällä. Olisi kyllä
Minun tuntemani lihavat taas napostelevat paljon, mutta syövät kunnon ruokaa harvoin. Milloin viimeksi on syöty lounas, vaikka kello on jo 20 illalla. Siinä välissä on mennyt suklaapatukkaa, keksiä, pullaa ja lopulta kiskotaan joku rullakebab. Itse olen aina syönyt 2 lämmintä ateriaa ja aamu- ja iltapalan. Olen hoikka, liikun paljon.
Syön päivällisen klo 19 enkä syö sen jälkeen enää mitään.
Iltateen kanssa perunapiirakoita jos niitä on, tai voileipä. Pelkkä leivän pala ei riitä.
Meillä syödään päivällinen yleensä yhdeksän aikoihin joten ei ole tarvetta iltapalalle. Lapsi voi syödä välipalaa ennen päivällistä.
En yleensä syö iltapalaa. Viiden-kuuden maissa ruoka ja aikainen nukkumaanmeno. Lapselle laitan iltapalaa ja siitä saatan napsia jonkun banaaninpalan.
Jos söisin iltapalan, aamupala ei menisi alas. Ja minulle sopii paremmin se, että syön aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutku MeNaisissa sanottiin että kalorit palaa aamulla ja itsekin oon vuosia nukkunut jo huonosti nälissäni ni tottahan se on!
T. evankelista
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään päivällinen yleensä yhdeksän aikoihin joten ei ole tarvetta iltapalalle. Lapsi voi syödä välipalaa ennen päivällistä.
Meillä syödään päivällinen noin klo 16 ja liikuntaharrastuksia vielä klo 19-20, joten on tarve iltapalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään päivällinen noin klo 16 ja liikuntaharrastuksia vielä klo 19-20, joten on tarve iltapalalle.
Jestas. Taidat olla ope. Mä en pääse yleensä lähtemään edes töistä ennen klo 16 ja työmatkaan menee tunti ja puolitoista, jos poikkee kaupassa. Olen kotona klo 18, joskus klo 19. Mut enpä sit harrastakaan arkisin mitään. Eväät syön töissä 12 maissa, sit päivällinen n. 19, ei iltapalaa todellakaan pysty.
Eri
Olen niin rutiininomainen että syön aina saman aamupalan, välipalan ja iltapalan. Lounaassa on pieniä vaihteluita, teen sen itse töihin. Päivällinen on ainut mikä vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Taidat olla ope. Mä en pääse yleensä lähtemään edes töistä ennen klo 16 ja työmatkaan menee tunti ja puolitoista, jos poikkee kaupassa. Olen kotona klo 18, joskus klo 19. Mut enpä sit harrastakaan arkisin mitään. Eväät syön töissä 12 maissa, sit päivällinen n. 19, ei iltapalaa todellakaan pysty.
Eri
Ope? Mitä ihmettä? Teen pääasiassa kotona töitä ja kone sulkeutuu lähes aina 15.30. Aloitan jo 7.30, liukuma nääs. Mieskin on kotona lähes aina ennen 16 eikä ole ope. Ja kyllä, voin valmistaa ruokaa myös työpäivän aikana ja syödään koko perhe noin 16. Harrastukset ilta-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Et varmaankaan sitten tarvitse, jos et arkena liiku.
En syö iltapalaa enkä muitakaan välipaloja, 2 ateriaa päivässä riittää mainiosti.
en ole koskaan ymmärtänyt miksi aikuinen syö iltapalaa. luulisi päivällisen pitävän kylläisenä unen tuloon asti
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan ymmärtänyt miksi aikuinen syö iltapalaa. luulisi päivällisen pitävän kylläisenä unen tuloon asti
Jos syön 16-17 päivällisen ja menen salille noin klo 19, niin ei pidä kylläisenä. Salin jälkeen täytyy syödä vielä iltapalaa eli esim. rahkaa ja mehukeittoa, leipää tms.
Vierailija kirjoitti:
En syö iltapalaa enkä muitakaan välipaloja, 2 ateriaa päivässä riittää mainiosti.
Et varmaankaan liiku myöskään tai sitten vaan syöt niin paljon kerralla? I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaankaan liiku myöskään tai sitten vaan syöt niin paljon kerralla? I
Harvoin syöminen ei estä liikkumista eikä edellytä jättiannoksia.
Oletpa raskas ihminen! Ehkä kirjaimellisestikin... Ei ole olemassa mitään "aikuisen" ruokarytmiä. Voit tehdä iltasanomien hötöartikkelia laajemman tutkimuskatsauksen joskus niin huomaat, että ruokarytmillä on lopultakin häviävän pieni vaitus terveellisyyteen tai painoon.