Syöttekö aina saman iltapalan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla syön aina samalla tavalla, eli suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa.
Sen sijaan iltapalaksi minulla on kolme vaihtoehtoa:
1. Useimmiten syön kurkkuvoileivän ja vihreitä papuja voisulan kera.
2. Jos minulla on suurempi nälkä (lounas tai päivällinen on ollut tavanomaista kevyempi), paistan pekonia, sipulia ja kevyesti keitettyjä perunakuutioita voissa rapeaksi ja rikon lopuksi päälle pari-kolme kananmunaa.
3. Joskus (harvoin) syön ruisleivän päällä, margariinia, sinappisilliä ja emmentaljuustoa.
Keskustelen mieheni kanssa yleensä heti päivällisen jälkeen, minkä vaihtoehdon valitsen. Mieheni ei noista ruuista piittaa, vaan yleensä lämmittää mikrossa muutaman nakin ja juo niiden kanssa pari lasillista jäisen kylmää kirnupiimää.
Se muuten kirjoitetaan pekoonia eikä pekonia. Mutta hyvät ja terveelliset iltaruuat teillä, siitä onnittelut.
Äidinkielenopettaja
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei tarvitse iltapalaa. Lapset ja nuoret syövät iltapalan, koska ovat kasvavassa iässä. Ei ihmekään, että suurin osa aikuisväestöstä on laardoja, kun tungetaan ruokaa suuhun ennen nukkumaanmenoa.
Meinaatko että jos tulen salilta kotiin niin en saisi syödä iltapalaa?? Odottelen lounaaseen asti nälkäisenä? Johan tuossa lihakset kuihtuu. Syön useamman palan päivässä ja olen hoikassa kunnossa. Niin myös kaikki tuntemani hoikat ihmiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei tarvitse iltapalaa. Lapset ja nuoret syövät iltapalan, koska ovat kasvavassa iässä. Ei ihmekään, että suurin osa aikuisväestöstä on laardoja, kun tungetaan ruokaa suuhun ennen nukkumaanmenoa.
Kyllä tarvitsee, jos liikkuu paljon.
Eilen söin 2 ruisleipää ja 2 kananmunaa salin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että jos tulen salilta kotiin niin en saisi syödä iltapalaa?? Odottelen lounaaseen asti nälkäisenä? Johan tuossa lihakset kuihtuu. Syön useamman palan päivässä ja olen hoikassa kunnossa. Niin myös kaikki tuntemani hoikat ihmiset tekevät.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapalan ansiosta en ole lihava. Jos haluaa pysyä hoikkana täytyy syödä 5 kertaa päivässä. Lihavat syövät 1-2 kertaa päivässä ja laihat 5-6 kertaa päivässä. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin pistäpä merkille seuraavalla kerralla kun näet hoikan/lihavan ihmisen ruokarytmiä. 😆 ps. Iltapalan syödään klo 20 ja nukkumaan mennään klo 22:30-23.
Puhut paskaa. Ihmisen ei tarvitse laiduntaa ja syödä 5 kertaa päivässä. Itse syön 1-2 kertaa päivässä ja olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa.
Olen eri, mutta miten joku voi väittää, ettei aikuinen tarvitse iltapalaa? Jos käyn salilla tai vaikka uimassa klo 18, niin todellakin syön sen jälkeen iltapalaa.
Siis MINKÄ?
Ei aikuinen tarvitse iltapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapalan ansiosta en ole lihava. Jos haluaa pysyä hoikkana täytyy syödä 5 kertaa päivässä. Lihavat syövät 1-2 kertaa päivässä ja laihat 5-6 kertaa päivässä. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin pistäpä merkille seuraavalla kerralla kun näet hoikan/lihavan ihmisen ruokarytmiä. 😆 ps. Iltapalan syödään klo 20 ja nukkumaan mennään klo 22:30-23.
Puhut paskaa. Ihmisen ei tarvitse laiduntaa ja syödä 5 kertaa päivässä. Itse syön 1-2 kertaa päivässä ja olen hoikka.
Laihaläski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, vaikka liikkuisi paljon.
Kun olin kilpaurheilija söin 3 kertaa päivässä, enkä koskaan mitään välipaloja tai iltapaloja. Aamiainen lounas päivällinen riitti ihan hyvin vaikka treeniä oli 4-6 h/päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, vaikka liikkuisi paljon.
Kun olin kilpaurheilija söin 3 kertaa päivässä, enkä koskaan mitään välipaloja tai iltapaloja. Aamiainen lounas päivällinen riitti ihan hyvin vaikka treeniä oli 4-6 h/päivä.
Vai oikein kilpaurheilija... Älä puhu potaskaa! Jos kävit raskaalla treenillä vaikka klo 19, niin etkö muka syönyt MITÄÄN sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa.
Olen eri, mutta miten joku voi väittää, ettei aikuinen tarvitse iltapalaa? Jos käyn salilla tai vaikka uimassa klo 18, niin todellakin syön sen jälkeen iltapalaa.
Kun lähden töiden jälkeen salille en todellakaan lähde sinne ns täydellä vatsalla vaan syön päivällisen vasta salin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun ennen lounasta ja päivällistä.
En tosiaan, ei ole niin aikataulutettua elämäni.
Eilen söin n. klo 18 aika satsin hyvää omatekemää ruokaa joten "iltapalani" oli kaksi lasillista punaviiniä.
Mitään paloja syödä. Varsinkaan illalla.
Jauhenlihaleivällä ja mehulla on menty jo ainakin 16 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Bmi 23 ja iltapala tärkein ateria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Bmi 23 ja iltapala tärkein ateria.
Ja höpö itselles.
Aamulla syön aina samalla tavalla, eli suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa.
Sen sijaan iltapalaksi minulla on kolme vaihtoehtoa:
1. Useimmiten syön kurkkuvoileivän ja vihreitä papuja voisulan kera.
2. Jos minulla on suurempi nälkä (lounas tai päivällinen on ollut tavanomaista kevyempi), paistan pekonia, sipulia ja kevyesti keitettyjä perunakuutioita voissa rapeaksi ja rikon lopuksi päälle pari-kolme kananmunaa.
3. Joskus (harvoin) syön ruisleivän päällä, margariinia, sinappisilliä ja emmentaljuustoa.
Keskustelen mieheni kanssa yleensä heti päivällisen jälkeen, minkä vaihtoehdon valitsen. Mieheni ei noista ruuista piittaa, vaan yleensä lämmittää mikrossa muutaman nakin ja juo niiden kanssa pari lasillista jäisen kylmää kirnupiimää.