Mitenkäs on tipaton tammikuu sujunut?
Ennen vuodenvaihdetta täällä uhottiin, miten vain alkoholisti tarvitsee tipatonta tammikuuta. Nyt kun kuu on puolessa välissä, käsi pystyyn kaikki jotka ovat edelleen mukana! Saa jakaa myös kokemuksia, miksi tipaton loppui tai miksi se on tyhmä idea.
Itse join saunakaljan 3-4 kertaa viikossa lenkin/saunan yhteydessä. Joulupukki toi hiilihapottimen, joten juon nykyään hapotettua vettä. Kertaakaan ei ole tehnyt mieli alkoholia siellä saunassa, sen sijaan kaupassa olen pari kertaa meinannut kurvata vanhasta tottumuksesta kaljahyllylle.
Alkoholi osoittautui minulle sen verran yhdentekeväksi aineeksi, että meinaan jatkaa tipattomana helmikuunkin. Eli ehdottoman hyvä kokeilu.
Kommentit (66)
En tipottele, juon kulauksittain.
nevöhööd. Mitä järkeä on olla juomatta yksi kahdestatoista kuuksudesta? Mitä hyötyä siitä niinku on?
Onko Tomsku aloittanut tämän ketjun, etkö kestä sitä. että joku muu aloittaa ketjua tipattomasta tammikuusta??
Sairasta!!
Kuukausi tuli täyteen jo tänään, mutta jatketaan vielä, kun ei ole jano.
Kyllä kuukausi menee, mutta tekee kieltämättä mieli muutamaa hyvää laadukasta tummaa olutta.
Todella harvoin olen varsinaisessa humalassa, mutta kyllä sit jonkinlainen riippuvuus on kehitetty. Tipaton tekee aina ihan hyvää, otinenkin tipaton voisi vuodessa olla.
Hyvin. Join juuri kaksi olutta, ja aamulla salille.
Olut ja muutkaan juomat eivät ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi tuli täyteen jo tänään, mutta jatketaan vielä, kun ei ole jano.
Harvemmin mitään alkoholipitoista janoon juodaan.
Hyvin meni tähän iltaan asti. Ostin alkoholittomien hyllystä Koffin ipan, ja join sitä pitsan kanssa. Samalla luin purkin kylkeä ja huomasin, että oluessa olikin alkoholia 0.5 prosenttia. Ei ollut tipaton tammikuu.
Edelleen tipaton. Huomisesta ei ole takuuta, keikkaa pukkaa.
En ole mitenkään päättänyt pitää mitään tipatonta. Mutta otsikon nähdessäni jäin miettimään asiaa ja olen tainnut yhden 0,33 lonkeron juoda tänä vuonna...
En koe tarpeelliseksi rajoittaa itseäni tässä asiassa.
Alkoholistin juttuja. Juon silloin kun huvittaa 664
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein mainiosti, korkkasin juuri kolmannen kaljan.
No ei se nyt aivan pieleenkään ole mennyt, jos kolmas kalja 2 viikon aikana.
Ei vaan tänään.
Mikä se sun tipattoman tammikuun tavoite siis on? Ettei pulloihin jää helmiä?
Mun tipaton on Pepsi max-tipaton. Alkoholia ei juo, mutta pepsin litkiminen meni överiksi. 2-4 sixpackia viikossa. Lopetin ihan suoriltaan ja yllättäen ei ole tehnyt yhtään mieli. Ja hampaat kiittää!
Vierailija kirjoitti:
nevöhööd. Mitä järkeä on olla juomatta yksi kahdestatoista kuuksudesta? Mitä hyötyä siitä niinku on?
Siinä on hyvä observoida omaa suhdetta alkoholiin. Tarvitseeko sitä ja jos tarvitsee niin mihin? Ja jos tarvitsee paljon niin maksa ja sydän kiittää lepotauosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tomsku aloittanut tämän ketjun, etkö kestä sitä. että joku muu aloittaa ketjua tipattomasta tammikuusta??
Sairasta!!
Minä aloitin tämän ketjun. En tiedä muita tomskuja kuin tomaatit, enkä ole nähnyt muita ketjuja aiheesta. Eli suoraan sanottuna minulla ei ole aavistustakaan, mitä höpäjät.
Helposti kun olen vaan kylmän viileästi kieltäytynyt kaikista kutsuista paikkoihin jossa tekee mieli tai on tarjoilut.
Ei vaan tänään.