Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin toiseen naiseen

Vierailija
12.01.2024 |

En ole aikaisemmin kokenut näin. Tunne kestänyt ja vahvistunut jo pitkään. En tiedä mitä tehdä. Minulla on hyvä kumppani, ihanat lapset ja turvallinen olo. Tuo toinen saa minussa sellaisia tunteita aikaan, joita en ole kokenut.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä kumppani ja ihanat lapset. Se ei siis riitä. Mieti edes hetki miten paljastumisesi esimerkiksi vaikuttaisi heihin. Taidat olla jonkin verran jalat maasta ilmassa. 

Vierailija
62/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyvä kumppani ja ihanat lapset. Se ei siis riitä. Mieti edes hetki miten paljastumisesi esimerkiksi vaikuttaisi heihin. Taidat olla jonkin verran jalat maasta ilmassa. 

Elää elämä toisten vuoksi? Sivusta en suosittele sitä. Kannattaa tehdä miten itse tuntee, mutta tehdä se aikuismaisesti, fiksusti, yrittäen ymmärtää jokaista. Lapset selviävät erosta kyllä, kuten kumppanikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulman takaa tulikin valtavat tissit vastaan ja aloittaja rakastui välittömästi, ne en kyllä yhtään ihmettele.

Vierailija
64/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elää elämä toisten vuoksi? Sivusta en suosittele sitä. Kannattaa tehdä miten itse tuntee, mutta tehdä se aikuismaisesti, fiksusti, yrittäen ymmärtää jokaista. Lapset selviävät erosta kyllä, kuten kumppanikin. 

Lasten ja isän suhde aivan varmasti kärsii, verrataanpa vaikkapa isän läsnäoloon ehjässä perheessä. 

Vierailija
65/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja isän suhde aivan varmasti kärsii, verrataanpa vaikkapa isän läsnäoloon ehjässä perheessä. 

Jos antaa sen kärsiä. Maailma on valintoja ja tekoja. Itsellä on erittäin vahva isä-tytär -suhde. Olemme jopa läheisempiä kuin äitini ja minä, vaikka äidin kanssa asuin.

Vierailija
66/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele kaikkien osapuolen kans

Vierailija
67/68 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
68/68 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastuin yhtäkkiä toiseen naiseen.

-Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän