Rakastuin toiseen naiseen
En ole aikaisemmin kokenut näin. Tunne kestänyt ja vahvistunut jo pitkään. En tiedä mitä tehdä. Minulla on hyvä kumppani, ihanat lapset ja turvallinen olo. Tuo toinen saa minussa sellaisia tunteita aikaan, joita en ole kokenut.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näissä rakastumisissa voi käydä fifty-sixty, joskus voi saada jackpotin ottamalla riskin ja hyppäämällä tuntemattomaan. Jotkut ottaa riskin ja toiset sitten ei. Katuvat sitä sitten ehkä loppuelämänsä?
Exäni hyppäsi tuntemattomaan. Hän lähti juuri eronneen yh-äidin matkaan, jolla oli kaksi pientä lasta, joista yksi olihaastava erityislapsi. Keski-ikäinen mies joka oli tottunut elämään vain itselleen ilman lapsia...arvaatte varmaan miten kävi? Juu, ero tuli alle vuodessa.
Se että rakastuu voimakkaasti johonkin liiton ulkopuoliseen kertoo kyllä mielestäni siitä, että nykyisestä liitosta puuttuu jotain. Eikä se tarkoita sitä, että puoliso olisi huono tai suhde väljehtynyt. Elämään kuuluu yllätyksellisyys ja se, että kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Tunteita on vaikea suunnitella tai ennakoida.
Se on juurikin noin. Oma mies lähti toisen matkaan ja löysi ilmeisesti sen the one:nin. Itse tapasin uuden miehen pari vuotta eron jälkeen ja näin jälkeenpäin ajatellen, olen onnellisempi kuin koskaan. Exän kanssa olemme väleissä lapsien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä mietin eron ottanutta miestä, joka rakastui työpaikallaan ja otti eron pitkästä liitosta. Se suuri rakkaus kesti vähän yli vuoden. Vaimolla menee hyvin ja pikkuhiljaa lapsillakin, mutta heidän osaltaan koville otti. Toivottavasti mies on nyt tyytyväinen sinkkumies.
Aika harva eroaa sen takia, että rakastuu toiseen. Sanoisin, että rakastuu toiseen sen takia kun oma suhde on huono. Eli ero tulisi joka tapauksessa.
Olisi vaan niin paljon reilumpaa sille puolisolle, että eroaisi ensin ja säätäisi vasta sitten. Ei ole mahdotonta tämä, kokemusta on. Mutta kai se on jotain läheisriippuvuutta sitten.
Joskus rakastuminen tulee vaan ihan puskist
Miksi kukaan toimii niin?
Mun mies sanoi, ettei edes tiennyt, miltä rakkaus tuntuu, ennen kuin rakastui minuun. Otti riskin ja erosi vaimostaan. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näissä rakastumisissa voi käydä fifty-sixty, joskus voi saada jackpotin ottamalla riskin ja hyppäämällä tuntemattomaan. Jotkut ottaa riskin ja toiset sitten ei. Katuvat sitä sitten ehkä loppuelämänsä?
Exäni hyppäsi tuntemattomaan. Hän lähti juuri eronneen yh-äidin matkaan, jolla oli kaksi pientä lasta, joista yksi olihaastava erityislapsi. Keski-ikäinen mies joka oli tottunut elämään vain itselleen ilman lapsia...arvaatte varmaan miten kävi? Juu, ero tuli alle vuodessa.
Se että rakastuu voimakkaasti johonkin liiton ulkopuoliseen kertoo kyllä mielestäni siitä, että nykyisestä liitosta puuttuu jotain. Eikä se tarkoita sitä, että puoliso olisi huono tai suhde väljehtynyt. Elämään kuuluu yllätyksellisyys ja se, että kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Tunteita on vaikea suunnitella tai ennakoida.
Se on juurikin noin
Eli kaikki onnellisia
Ihastumista tapahtuu ja syitä on yhtä monia,kuin ihmisäkin.Itse erosin pitkäaikaisesta heteroliitosta, kun huomasin olevani myöhäisherännyt lesbo. Edelleen hyvät välit lapsen vuoksi ex mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olisi voinut käydä toisinkin. Onneksi ei. Lastenkin kannalta parasta, että vanhemmat ovat onnellisia ja heillä on rakastava aikuisia ympärillä. Sanoisin, että onni onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, omakin suhde alkoi miehen ollessa kihloissa toisen kanssa ja me olemme olleet jo vuosikymmenet yhdessä. Ex löysi myöhemmin elämänsä rakkauden hänkin.
Mutta silloin kun on mukana lapsia, niin pelkästään se ei oikein riitä, että tulee voimakas rakkauden tunne, jonka pohjalta toimii. Osa ei osaa lainkaan katsoa sopiiko ihan oikeasti yhteen sen toisen ihmisen ja hänen elämänsä realiteettien kanssa kuten sinun ex-miehellesi kävi ja kuten monelle muullekin käy, vaikka olisivat keski-ikäisiä.
Keski-ikäisellä on elämänhistoriaa, josta voi katsoa millainen se elämä on tähän asti ollut. Siitä voi sitten ennustella myös tulevaa ja miettiä sopiiko itse siihen kuvioon pitkällä tähtäimellä - jos haluaa toimia rationaalisesti. Mutta kaikkihan eivät osaa tai halua niin toimia.
Täällä yksi joka katuu syvästi menettämäänsä ydinperhettä jossa oli kaikki enemmän kuin hyvin. Tuli kohdalle luuseri joka vei jalat alta. Kaikki meni. Perhe. Kunnollinen mies. Terveys. Säästöt. Ystävät. Mieti tarkasti mitä menetettävää sinulla on ennenkö alat mitään salasuhteita säätämään. Mun säätö osoittautui suurista puheista huolimatta alkoholistiksi ja mtpotilaaksi. Nyt itken menetyksiäni! Olisinpa kuunnellut järkeni ääntä ja ympäristön varoituksia.
Kun tarkemmin omaa toiseen rakastumista mietin, niin ei se mitenkään puskista tullut. Olin kokenut puolison osalta paljon pientä vähättelyä, joka ajoi lopulta jonkinlaiseen eriytymiseen, vaikka päällisin puolin tuntui, että kaikki oli hyvin, kun isompia riitoja ei ollut. Mutta pienistä puroista kasvaa iso joki. Joku toinen sai oloni oikeasti tuntumaan siltä, että minullakin on arvoa ja minunkin tunteeni ovat tärkeitä.
Jos haluatte vaalia suhteitanne ja saada ne kestämään, kohdelkaa kumppaneitanne hyvin. Toki joskus voi ihastumisia varmasti tulla, vaikka toinen ei olisikaan mitään väärää tehnyt. Mutta yleisemmin ihastusten taustalla on jokin, joka suhteessa hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka katuu syvästi menettämäänsä ydinperhettä jossa oli kaikki enemmän kuin hyvin. Tuli kohdalle luuseri joka vei jalat alta. Kaikki meni. Perhe. Kunnollinen mies. Terveys. Säästöt. Ystävät. Mieti tarkasti mitä menetettävää sinulla on ennenkö alat mitään salasuhteita säätämään. Mun säätö osoittautui suurista puheista huolimatta alkoholistiksi ja mtpotilaaksi. Nyt itken menetyksiäni! Olisinpa kuunnellut järkeni ääntä ja ympäristön varoituksia.
Voi vitttttu. Ryhdistäydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä millainen tämä nainen on seksikumppanina ja parinasi arjessa. Et tiedä sovitteko yhteen tai onko tunne molemminpuolinen. Siksi tunne on pakoa arjesta, haihattelua, jota tarvitset ruuhkavuosina.
Ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään. Nauti tunteesta ja anna sen olla.
Tunne on molemminpuolinen.
Eli olet jo jonkinlaisen salasuhteen aloittanut. Etene sitten seksiin ja mieti onko nainen siinä ja muissakin asioissa parempi kuin vaimosi. Onko hän nainen, joka on vaimomatskua ja hoitaa myös lapsianne mielellään. Jos kaikki natsaa, niin ota ero. Et rakasta enää vaimoasi, päästä hänet vapaaksi.
Ei kannata edetä seksiin. Kyllähän seksi uuden kanssa voi tuntua upealta, mutta samalla tavalla haalistuu kuin yleensä käy.
kävin minäkin imetyttämässä lerssiä vieraalla mutta että ihan rakastuis no johan on jutut
Minä rakastuin toiseen mieheen, tunne oli myös molemminpuolista. Hän siis naimisissa. Nyt sattuu todella paljon ja sydän on pirstaleina. En saanutkaan sitä vastakaikua enää, mitä hain. Tässä nyt nuolen haavoja ja jatkan omaa elämääni surullisena.
jos tuntee rakkautta toista kohtaan ei kannata olla olla nykyisessä suhteessa..se onko tämä salasuhde rakkaus se oikea ei voi tietää mutta ainakaan se nykyinen ei ole.lapset kyllä kestää avioeron.muistan lapsuudesta kuinka onnettomia kaikki oli kun äiti ja isä eivät rakastaneet toisiaan.kyllä lapsi sen ilmapiirin haistaa.käsittämätöntä että jotkut edelleen 2000-luvulla luulee että pitäisi olla yhdessä lapsien takia
Elän rakkaudettomassa liitossa ja tuskaahan tämä on. Rakkauden kaipuu on vallannut unenikin. Mitään läheisyyttä ei suhteessani ole. Silti minä olisin se munapää, jos lähtisin. Kaikkihan on päällisin puolin "hyvin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä millainen tämä nainen on seksikumppanina ja parinasi arjessa. Et tiedä sovitteko yhteen tai onko tunne molemminpuolinen. Siksi tunne on pakoa arjesta, haihattelua, jota tarvitset ruuhkavuosina.
Ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään. Nauti tunteesta ja anna sen olla.
Tunne on molemminpuolinen.
Eli olet jo jonkinlaisen salasuhteen aloittanut. Etene sitten seksiin ja mieti onko nainen siinä ja muissakin asioissa parempi kuin vaimosi. Onko hän nainen, joka on vaimomatskua ja hoitaa myös lapsianne mielellään. Jos kaikki natsaa, niin ota ero. Et rakasta enää vaimoasi, päästä hänet vapaaksi.
Erittäin huono ehdotus. Ap, älä kuuntele. :(
Jos tämä uusi muija ja hänen haaravälinsä kiinnostaa enemmän kuin vaimosi, niin eroa.
Älä petä.
T: tuntematon
En kyllä koskaan ymmärrä miten joku parisuhteessa voi palavasti ihastua toiseen. Tai tuskin siinä nykyisessä suhteessa mitään tunteita enää on, jos noin käy?
Luulin aina että miesmakuni on tietynlainen. Yllätyin miten sekaisin menin eräästä vaaleasta miehestä. Noh oma liittonikaan ei ole mitenkään hyvässä jamassa. Hammasta purren olen jatkanut ja ajatellut, että rakkaus ei ole enää minulle tämän ikäiselle tarkoitettu. Olen jo liian vanha sellaiseen. Vaikka moni on iässäni jo toisella ellei kolmannella kieroksella.
Vierailija kirjoitti:
Elän rakkaudettomassa liitossa ja tuskaahan tämä on. Rakkauden kaipuu on vallannut unenikin. Mitään läheisyyttä ei suhteessani ole. Silti minä olisin se munapää, jos lähtisin. Kaikkihan on päällisin puolin "hyvin".
Ainakin yksi ihminen olisi sinun tukenasi. Mutta se ei sinulle riitä.
Voi se tulla posliinistakin.