Voi kun ihmiset ymmärtäisivät ettei pressan vaaleissa äänestetä puoluetta - Sari Essayah olisi loistava pressa
Aito ja osaava. Valitettavast ei tule valituksi koska on liian pienestä puolueesta.
Kommentit (160)
Uskikset on kaikkein vähiten armollista porukkaa maailmassa.
Jos satukirjojen perusteella tehdään päätöksiä niin ei voi olla kovin vakavasti otettava. Pitäisi itse asiassa olla kiellettyä koko touhu.
Essayah kannattaa raakoja rituaaliteurastuksia ja julmaa turkistarhausta.
Kova ja kylmä katse.
Vierailija kirjoitti:
Jos satukirjojen perusteella tehdään päätöksiä niin ei voi olla kovin vakavasti otettava. Pitäisi itse asiassa olla kiellettyä koko touhu.
Vähintään hihhuloinnista pitää tehdä yksityisasia. Jumalan siunauksia ei kuulu presidenttien toivotella, eikä eduskunnan pidä kirkkoon marssia jumalanpalveluksiin. Ja koulusta tietenkin kaikki uskonnonopetus helvettiin.
Palvokoon jokainen kotonaan vaikka puupölkkyä, mutta julkiseen elämään uskontosekoilu ei kuulu.
Miten toi eläinkidutusta kannattava turkismuijahihhuli olis hyvä?
Vierailija kirjoitti:
En naisena äänestä naista joka vihaa naisia. Hänen parisuhdekuvionsakin on outo. Miestä ei näy missään.
Itse määrität naisen miehen/parisuhteen kautta. Onko sovinistisempaa näkökulmaa olemassa?
Kyllähän lähes kaikki muutkin ehdokkaat haluavat toivottaa uuden vuoden puheessa jumalan siunausta ja ovat niin uskovaista että.
Kuuluu samaan kategoriaan Päivi Räsäsen kanssa, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Essayah puolustaa Israelin kauheita tekoja. YLEn vaalitentissä Essayah sanoi, ettei tue prideä. Essayah ei kunnioita ihmisten tasa-arvoa ja yhdenvertaisia ihmisoikeuksia.
Ei jatkoon.
Ihmisten tasa-arvolla ja pridella ei ole MITÄÄN tekemistä toistensa kanssa. Pride ei kunnioita ihmisten tasavertaisuutta, sori nyt vaan. Vai koska olet kenenkään sateenkaarioletetun IKINÄ nähnyt puolustavan kristittyjä, buumereita tai valkoisia miehiä? Niinpä.
Essayahlilla ei ole minkäänlaista ulkopoliittista kokemusta ja lisäksi on tietysti vielä uskovainen.
Uutisissa näkyy mitä tapahtuu hihhulien hallitsemissa maissa - jätetään nuo jutut väliin.
Ei sovi arvoihini. Kannattaa turkistarhausta.
Kaffebulla kirjoitti:
Samaa mieltä. Äänestäisin häntä muuten, mutta koska ei pääse toiselle kierrokselle, on pakko äänestää toista ehdokasta suoraan.
Tätähän media toivoo. Että ihmiset eivät äänestäisi sitä ehdokasta 1. kierroksella jota oikeasti kannattavat, vaan sitä jolla on paremmat mahdollisuudet toiselle kierrokselle. Älkää menkö tähän lankaan, vaan äänestäkää oman mielen mukaan!
Normaalit kristilliset arvot eli paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit kristilliset arvot eli paha ihminen.
Niinpä. Kristittyjä ei voi korkeasta moraalista todellakaan kehua. Eivät ole hyviä ihmisiä.
Syyttäjä on hommaamasta Räsästä käräjille taas syrjinnän ja vihapuheen takia. Jokohan nyt häkki heilahtaa.
totta helevetissä puolue vaikuttaa. ei kai nyt perussuomalainen mitään vihreää tai vassaria äänestä. Vielä vähemmän mitään kristillistä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskontohihhulit ei ole hyvää presidenttiainesta. Lähi-itäkin ihan pilalla.
Lähi-itä on pilalla, siitä olen samaa mieltä sun kanssa. Onneksi kristitty länsimaailma ei ole pilalla. Kyllä arvot vaan vaikuttaa aika paljon siihen, miten mailla ja kansoilla menee. Hedelmistään puu tunnetaan.
Katsopa vaikka jenkkejä, jossa fundamentalistikristityt ovat voimakkaimmin vallan kahvassa koko läntisessä maailmassa. Ei ole ihan hirveästi freedomia tarjolla republikaanien politiikassa, jos et satu olemaan valkoihoinen kristitty mies.
Onkohan Essayah lukenut Raamatusta sen kohdan, jossa Jeesus sanoo: Minkä olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle. Todennäköisesti ei ole, toimintansa perusteella. Minä kirkosta eronnut taidan tuntea Raamatun paremmin kuin hän.
Essayah voisi olla ihan hyvä vaihtoehto ilman jatkuvaa hihhulointia.
No eikös raamatun porukat ihan surutta teura5taneet eläimiä ja uhranneet kaiken maailman veriuhreja kaikkien kissanristiäisten kunniaksi? Jos Essayah kanssa ajattelee, että eläimillä ei ole mitään arvoa eikä oikeuksia.