Voi kun ihmiset ymmärtäisivät ettei pressan vaaleissa äänestetä puoluetta - Sari Essayah olisi loistava pressa
Aito ja osaava. Valitettavast ei tule valituksi koska on liian pienestä puolueesta.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Essayah oli vaalikoneeni tulos ja en ole hänen kanssa eri mieltä missään.
Halla-Ahoa äänestän koska hänellä edes jonkinlaiset mahdollisuudet. He 2 tasan tarkkaan ainoat tolkun vaihtoehdotOlen häkeltynyt tämän palstan suoranaisesta vihapuheesta uskovaisia kohtaan. Missäs se suvaitsevaisuus ? Millaisia ihmisiä täällä oikein on?
Jos tuo oli minulle tarkoitettu, niin todella olen sitä mieltä, että helluntalaiset saavat elää ja voida hyvin ja uskoa ihan miten haluavat. Se vaan, etten itse pysty äänestämään helluntailaista henkilöä. Minustahan se on kiinni ja minun käsityksestäni, millainen tämä henkilö arvomaailmaltaan on ja mihin uskoo. Nämä on arkoja juttuja. En siis väitä, että hän on helluntaiseurakunnassa, vaan olen sen jostain lukenut ja tietysti se silloin aiheutti kylmiä väreitä, mutta se on voinut olla valheellinen uutinen, koska niitäkin on.
Äänestän Halla-ahoa, mutta mikäli hän ei olisi ehdolla niin Sari saisi ääneni. En itsekään ikinä äänestäisi esim. ek-vaaleissa KD:ta, mutta Sari tosiaan on viisas nainen ja edustava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä mielikuvitusotuksiin uskovia persidenttiehdokkaita.
No aika laihaksi, sanoisinko olemattomaksi, jää sitten vaihtoehtosi. Jokainen kun uskoo johonkin, sinäkin, muita parempi ihminen, uskot.
No heh heh on "hieman" eri tason asia uskooko siihen että huomenna paistaa aurinko vai uskooko siihen että hammaskeiju on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä mielikuvitusotuksiin uskovia persidenttiehdokkaita.
Ei kannatakaan. Äänestä sen sijaan Sari Essayah presidentiksi. Hänellä on usko elävään Jumalaan.
Ai se on elävä, no miksi se ei näy missään? Mikä on seuraus kun ei usko jumalaan, no ei mikään. Mistä se johtuu, no siitä kun sitä ei oikeasti ole. Kannattaa syödä ne lääkkeensä, käydä lääkärissä välillä ja syödä terveellisesti.Ne on sinun omat valinnat kun pitää sinusta huolen, ei mielikuvitusolento.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaan uskovat ovat MT potilaita. Aikuinen joka uskoo lasten satuihin ei ole työkelpoinen.
Kirjoitat satukirjoista, joten oletettavasti et usko Jumalaan. Kerrohan siten, hyvä ystäväiseni, millä todistat, ettei Jumalaa ole? Et yhtään millään. Minäkään en voi todistaa, että Jumala on olemassa. Nämä lienevät niitä uskon asioita. Älä viitsi sotkea tähän mitään mt-asioita, teet itsesi vain naurettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaan uskovat ovat MT potilaita. Aikuinen joka uskoo lasten satuihin ei ole työkelpoinen.
Kirjoitat satukirjoista, joten oletettavasti et usko Jumalaan. Kerrohan siten, hyvä ystäväiseni, millä todistat, ettei Jumalaa ole? Et yhtään millään. Minäkään en voi todistaa, että Jumala on olemassa. Nämä lienevät niitä uskon asioita. Älä viitsi sotkea tähän mitään mt-asioita, teet itsesi vain naurettavaksi.
Sinähän juttelet ihan höpöjä. Sinun logiikkasi mukaan olisi makuasia tai "uskon asia", pitääkö näkymättömiä miehiä todellisina. Kukaan kun ei voi todistaa, että näkymättömiä miehiä ei ole olemassa.
Se, ettei jonkin olemassa olemattomuutta voi todistaa, ei tietenkään ole todiste siitä, että puheena oleva asia on olemassa.
Nyt täytyy kysyä, millaisia syitä tai perusteita on olettaa jonkin olevan olemassa. Uskon, että naapurin auto on olemassa, kun näen sen silmilläni. Uskon, että painovoima on todellinen ilmiö, sillä näen sen vaikutukset ja voin tehdä kontrolloituja testejä ja ennustaa niiden tuloksia painovoimaoletuksen varassa. Sitä vastoin jumalat ja näkymättömät miehet ovat sellaisia oletuksia, ettei kerrassaan mikään tue niitä. Niistä ei ole mitään havaintoja. Niiden oletusten perusteella ei voi tehdä kertakaikkiaan mitään oletuksia.
Kun Essayah ei tietenkään pääse toiselle kierrokselle, niin ketä Essayahia äänestäneet sitten äänestävät? Halla-ahoa tai Stupidoa kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Kun Essayah ei tietenkään pääse toiselle kierrokselle, niin ketä Essayahia äänestäneet sitten äänestävät? Halla-ahoa tai Stupidoa kaiketi.
Persujahan KD-porukka pohjimmiltaan on. Ihmisoikeudet ja eläinten oikeudet ja tasa-arvo ja puhdas luonto eivät merkitse yhtään mitään. Eli Jussi saa Essayahin äänet toisella kierroksella, tai jos Jussikaan ei pääse toiselle kierrokselle, niin sitten Kokoomuksen kuminaama saa Essayahin äänet.
Kristillisdemareiden entinen puheenjohtaja Toimi Kankaanniemi ("nussittuna nukkuisit paremmin") loikkasi persuihin.
Toimi pitäisi hommata kristillispersujen kuninkaaksi uudelleen!
En missään nimessä. Äänestän ammattitaitoisista, Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras todiste siitä, että jotain ei ole on se,että siitä ei saa todisteita.
Essayah - Parasta Suomelle - Lähimmäisyhteiskunta Suomi
Meidän perheestä kolme ääntä Sarille.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lähimmäisyhteiskunta, jossa seksuaalisilla vähemmistöillä ja muilla kuin kristinuskovaisilla ja eläimillä EI ole hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lähimmäisyhteiskunta, jossa seksuaalisilla vähemmistöillä ja muilla kuin kristinuskovaisilla ja eläimillä EI ole hyvä olla.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Jos presidentti arvojohtajana pitää satukirjojensa perusteella seksuaalisia vähemmistöjä ja muita kuin kristinuskoisia ja eläimiä synninharjoittajina tai vääräuskoisina tai arvottomina, niin eipä se hyvää yhteiskuntaa edistä.
"Jos presidentti arvojohtajana pitää satukirjojensa perusteella seksuaalisia vähemmistöjä ja muita kuin kristinuskoisia ja eläimiä synninharjoittajina tai vääräuskoisina tai arvottomina, niin eipä se hyvää yhteiskuntaa edistä."
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essayah oli vaalikoneeni tulos ja en ole hänen kanssa eri mieltä missään.
Halla-Ahoa äänestän koska hänellä edes jonkinlaiset mahdollisuudet. He 2 tasan tarkkaan ainoat tolkun vaihtoehdotOlen häkeltynyt tämän palstan suoranaisesta vihapuheesta uskovaisia kohtaan. Missäs se suvaitsevaisuus ? Millaisia ihmisiä täällä oikein on?
Jos tuo oli minulle tarkoitettu, niin todella olen sitä mieltä, että helluntalaiset saavat elää ja voida hyvin ja uskoa ihan miten haluavat. Se vaan, etten itse pysty äänestämään helluntailaista henkilöä. Minustahan se on kiinni ja minun käsityksestäni, millainen tämä henkilö arvomaailmaltaan on ja mihin uskoo. Nämä on arkoja juttuja. En siis väitä, että hän on helluntaiseurakunnassa, vaan olen sen jostain lukenut ja tietysti se silloin aiheutti kylmiä väreitä, mutta se on voinut olla valheellinen uutinen, koska niitäk
Sari ei uskoaan tuputa. Fiksu nainen, koulutus KTM
Karvakäsi-Sari sopiikin paremmin pizzeriaan töihin,