Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?
Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.
Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.
Kannattaako tällaisen takia erota?
Kommentit (268)
On siinä lapsiparalla isä. Isä, joka miettii pää punaisena, että onko tuo minun. Voiko sitä rakastaa.
Onneksi mieheni luottaa minuun 100% eikä hänelle tulisi mieleenkään pyytää isyystestiä. Jos sen tekisi ottaisin eron heti.
Uskon että hän on lapsemme biologinen isä. Oli minulla seksisuhde 3 muun miehen kanssa niihin aikoihin kun lasta alettiin kankkia. mutta kyllä lapsi syntyy seksistä oman puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosta huolimatta on todella törkeätä viedä 3-vuotiaalta lapselta isä, jota hän on tottunut rakastamaan ja johon hän (puolisoiden välisestä epäluottamuksesta riippumatta) on tähän asti luottanut. Lapselta viedään siinä perusturvallisuus ja luottamus ihmisiin ylipäänsä. Tässä mielessä isyys ei riipu biologiasta, vaan ihmisyydestä.
Ai se tässä nyt on törkeää? 😅😅😅
Tekopyhyys huipussaan, taas! 😂😂
Ei ole ollenkaan törkeää että nainen paneskelee muiden kanssa miehen selän takana, ja sitten huijaa miehen luulemaan olevansa isä, vaikka elättää toisen miehen pentua? 🤔🤔🤔🤔
Aivan uskomatonta mentaaliakrobatiaa taas palstanaisilta!
Aikuisuus ei todellakaan ole sitä, että täytyy kantaa vastuu muiden lapsista. Kenelläkään ei ole velvollisuutta olla toisen ihmisen lapsen elämässä siksi että lapsi on kiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mieheni luottaa minuun 100% eikä hänelle tulisi mieleenkään pyytää isyystestiä. Jos sen tekisi ottaisin eron heti.
Uskon että hän on lapsemme biologinen isä. Oli minulla seksisuhde 3 muun miehen kanssa niihin aikoihin kun lasta alettiin kankkia. mutta kyllä lapsi syntyy seksistä oman puolison kanssa.
Taas on ulipojalla tarve esiintyä naisena. Herättää kyllä suurta ihmetystä, miksi hän tuntee tähän näin suunnattoman suurta vetoa.
Mä tuossa mietin miten voi tehä salaa sen testin, jos pitää puikko pyöräyttää lapsen suussa. Entä jos penska menee äitille kertoon että isi työnsi puikon suuhun??
Vierailija kirjoitti:
mitä helvettiä oikeen tarkoitat edes? jos sulla on seksiä 3 miehen kanssa, niin lapsi voi olla kenen tahansa heistä, vaikka puolison kanssa lapsi yleensä hommataan. sulla on vääristynyt kuva maailmankaikkeudesta... säälittävä akka olet jos noin ajattelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä helvettiä oikeen tarkoitat edes? jos sulla on seksiä 3 miehen kanssa, niin lapsi voi olla kenen tahansa heistä, vaikka puolison kanssa lapsi yleensä hommataan. sulla on vääristynyt kuva maailmankaikkeudesta... säälittävä akka olet jos noin ajattelet
Meneekö joku oikeasti noin huonoon provoyritykseen?
Itse kyllä suostuisin testiin mutta pitäisin sitä osoituksena luottamuspulasta. Pyytäisin että mies kävisi sp-testeissä säännöllisesti siitä eteenpäin - enhän minäkään voisi luottaa puolisoni uskollisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä suostuisin testiin mutta pitäisin sitä osoituksena luottamuspulasta. Pyytäisin että mies kävisi sp-testeissä säännöllisesti siitä eteenpäin - enhän minäkään voisi luottaa puolisoni uskollisuuteen.
Tämä. Syyttä suotta puolisoaan epäilevällä on harvoin puhtaat jauhot omassa pussissaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö tyttö postinjakajalta?
Se nyt on pelkkää ympäristön vaikutusta.
Kannattaa erota. Lapsesi ei ansaitse tuollaista isää eikä vaimosi tuollaista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset harhat palstapeikolla tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kirjoittanut miehenkuvatus ei ole naista nähnytkään.
Joku mielisairas täällä taas riehuu. Ilmoitelkaas muutkin asiattomaksi tuota sairasta väkivaltafantasiointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö joku oikeasti noin huonoon provoyritykseen?
Nääh. Tyyppi itse yrittää viritellä lentoon tuota surkeaa oksennustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luottamus meni jo kun lähdit tuollaista edes pyytämään. Vaikea sitä on tuosta enää palauttaa, todennäköisesti ne lusikat tulee menemään jakoon ennemmin tai myöhemmin. Mitä siihen isyystestiin tulee niin etkös sä sen saa teettää ihan ilman vaimosi lupaakin.
Näin naisena voin sanoa että isyystesti tehdään jos mies haluaa varmistuksen isyydestä. Jos pistäisin asiassa vastaan niin todennäköisesti minulla sitten olisi jotain salattavaakin. Itse en makaa muiden kanssa, joten miksi tuohtua. Testillä voin osoittaa miten typeriä miehen epäilyt ovat olleet. Eri asia jos ap: n nainen onkin käynyt vieraissa.
Näin naisena pyyntö testistä saisi minut epäilemään miehen itse harjoittaneen pettämistä. Ei voi olla suhdetta ilman luottamusta. On fantasiaa, että merkittävä määrä lapsia pitäisi vää
Asiaa on ihan tutkittukin. Kyseessä siis pariskunnat, joissa miehellä oli epäilyksiä biologisesta isyydestään ja tuloksena oli, että lähes 40% tapauksista mies ei ollutkaan lapsen biologinen isä. Mikähän olisikaan tulos, jos DNA-testi olisi kaikille pakollinen?
Vierailija kirjoitti:
Isyystestin pitäisi tulla vakiona ja sen pitäisi olla edellytys isyyden tunnustamiselle. Ei ole mitään tekosyytä sille, että näin ei tehdä, kun teknologia on ollut valmis jo ikuisuuden. Tosi tyhmää, että pitää vain luottaa. Kun tietää miten tavallista valehtelu on, eikä tämä ole todellakaan mikään pikkujuttu henkisesti tai taloudellisesti.
Elämäni aikana kolme naista on yrittänyt kusettaa, että olisin niiden kersojen isä.
Mä kysyin vaimolta silloin, kun hän oli raskaana, että miten suhtaudut, jos haluaisin teettä isyystestin. Hän sanoi, että niin moni nainen pettää miestään ja vaikka hän on ehdottoman uskollinen, ei se häntä loukkaisi, jos haluaisin testin teettää.
Kyllähän se pettämisestä epäileminen ON aika iso loukkaus. En minä silti testiä vastustaisi, kun ei ole mitään salattavaakaan. Mutta olisin loukkaantunut että suotta epäilee. Ihmettelen jos joku ei olisi...
My heritage
https://www.myheritage.fi/dna?utm_source=ppc_google&utm_medium=cpc&utm_…