Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?
Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.
Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.
Kannattaako tällaisen takia erota?
Kommentit (268)
Miten nainen voi estää isyystestin, jos lapsi 3v ja olet toinen huoltaja?
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin vaimolta silloin, kun hän oli raskaana, että miten suhtaudut, jos haluaisin teettä isyystestin. Hän sanoi, että niin moni nainen pettää miestään ja vaikka hän on ehdottoman uskollinen, ei se häntä loukkaisi, jos haluaisin testin teettää.
Jos "niin moni nainen pettää", niin eikö yhtä usein petä myös mies, kun siihen tarvitaan kaksi.
Minusta isyystesti on ok. jos puoliso sitä vaatisi, mutta yhtälailla miehen pitäisi suostua isyystestiin, jos naapurin tai sukulaisnaisille syntyisi lapsi, ettei mies olisi vain pettänyt, eikä mies olisi naapurin lapsen isä, kun se mahdollisuus on aina olemassa, että puoliso pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin asiaan se ero on nyt ratkaisu?
Siihen ettei enää tartte toisen miehen kanssa pettämällä tehtyä ipanaa?
Tartte mitä? Elarit maksaa kumminkin, jos siitä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin vaimolta silloin, kun hän oli raskaana, että miten suhtaudut, jos haluaisin teettä isyystestin. Hän sanoi, että niin moni nainen pettää miestään ja vaikka hän on ehdottoman uskollinen, ei se häntä loukkaisi, jos haluaisin testin teettää.
Jos "niin moni nainen pettää", niin eikö yhtä usein petä myös mies, kun siihen tarvitaan kaksi.
Minusta isyystesti on ok. jos puoliso sitä vaatisi, mutta yhtälailla miehen pitäisi suostua isyystestiin, jos naapurin tai sukulaisnaisille syntyisi lapsi, ettei mies olisi vain pettänyt, eikä mies olisi naapurin lapsen isä, kun se mahdollisuus on aina olemassa, että puoliso pettää.
Jos mies jonka kanssa nainen omaa miestään pettää on sinkku niin ei se sinkkumies ketään silloin petä.
Mikä motiivi on näillä tyypeillä, jotka levittävät täällä valheita ``asiaa on tutkittukin, ja tuloksena oli`` -tyyppisillä viesteillä, joissa on ihan naurettavia itse keksittyjä lukuja? Mikseivät oikeat lukemat kelpaa? Eivätkö ne ole riittävän naisvihamielistä, joten pitää itse keksiä omat lukemat?
Voisiko vaikka tämä viimeisin disinformaation levittäjä valaista, mitä hän saa tästä? (En lainaa viestiä tähän, jotten itse levittäisi niitä valheita eteenpäin.)
Vierailija kirjoitti:
Mikä motiivi on näillä tyypeillä, jotka levittävät täällä valheita ``asiaa on tutkittukin, ja tuloksena oli`` -tyyppisillä viesteillä, joissa on ihan naurettavia itse keksittyjä lukuja? Mikseivät oikeat lukemat kelpaa? Eivätkö ne ole riittävän naisvihamielistä, joten pitää itse keksiä omat lukemat?
Voisiko vaikka tämä viimeisin disinformaation levittäjä valaista, mitä hän saa tästä? (En lainaa viestiä tähän, jotten itse levittäisi niitä valheita eteenpäin.)
Käenpoikahullu se vain on. Kun vähän aikaa ootellaan, lukema on noussut ensin 65 %:iin, sitten 85:een, ja lopulta se on varmaan sata. Epäilemättä se saa siitä voimakasta seksuaalista mielihyvää, kun jaksaa sitä vuodesta toiseen päivittäin harrastaa. Uskoakseni sitä kiihottaa valtavasti ajatus äidistään jonkun vieraan miehen kanssa.
Sairaalloisen mustasukkainen kyylää, vaikka esittäisi mitä järkeviä perusteita. Kannattaa jättää lapset tekemättä tällaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käenpoikahullu se vain on. Kun vähän aikaa ootellaan, lukema on noussut ensin 65 %:iin, sitten 85:een, ja lopulta se on varmaan sata. Epäilemättä se saa siitä voimakasta seksuaalista mielihyvää, kun jaksaa sitä vuodesta toiseen päivittäin harrastaa. Uskoakseni sitä kiihottaa valtavasti ajatus äidistään jonkun vieraan miehen kanssa.
Luku on noussut jo yli sadan. Jossain keskustelussa oli, että 112% lapsista on muiden kuin isiksi oletettujen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli luku mikä tahansa, se saa ison joukon palstanaisia ärtymään. Miksiköhän?
Kommentoijalle 250, olen nainen ja ihmettelen samaa.
Vaikka nainen ei voi samaistua tuohon oman vanhemmuuden epäilyyn niin siihen pettämisen epäilemiseen voi. Jos toinen toiminnallaan antaa aihetta esim. on pettänyt aiemmin ja samat pettämisen peittelyn elkeet on olleet kuvioissa myös lapsen alullelaittamisen tienoilla niin ymmärrän että haluaa varmistua asiasta. Olen itse melkein pettänyt ja sitä käsiteltiin puolison kanssa koska kerroin ja siitä jäi hänelle jokin trauma - hän päätti mennä sen yli ja luottaa, mutta kyllähän sellainen osoittaa sen että ikinä koskaan et voi mennä 100 % takuuseen kenestäkään ja se opetus hänen (ja minun) mukana kulkee loppuelämän. Siinä tilanteessa jos olisimme alkaneet odottaa lasta niin olisin täysin ymmärtänyt hänen halunsa testiin ja olisin suostunut. Jos AP:n tilanne on tosi ja jotain vastaavaa on käynyt niin AP:na haluaisin ehkä testin ja olisi epäilyttävää jos nainen ei siihen suostu. Tilannehan ois toinen jos on eletty parisuhteessa jossa nainen ei ole pettänyt eikä mies ole siitä koskaan epäillyt ja sitten täysin yhtäkkiä mies ottaa tän esille kun nainen on raskaana, se ois kummallista. Asia ei oo yksinkertainen, selityksiä voi olla monia joten en osa sanoa mitä tekisin, riippuu mistä epäilyssä on kyse.
En halunnut eksäni kanssa lapsia ja oikeastaan viimeinen niitti koko jutulle oli, kun hän alkoi selittää että haluaa sitten ehdottomasti isyystestit. Tuntui jotenkin ihan absurdilta, että tässä me suunnitellaan vauvan hankintaa ja hän sitten haluaa vielä varmistaa, että en ole p*nnut ketään muuta sinä aikana. Että kiitos rakkaudesta ja luottamuksesta, en edes koskaan käy missään missä tätä pettämistä voisi tapahtua. No, se suhde loppui pian ja nyt olen raskaana uudelle miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaa tuo. Mene vaatimaan isyystestiä miehesi kera kun näet jonkun pariskunnan tuoreen vauvan kanssa.
*kaikenlaisia ääliöitä sitä maa päällään kantaa
Vierailija kirjoitti:
Taitaa isä olla joku toinen kun ei suostu testiin. Itse suostuisin, jos ei ole mitään salattavaa. Kyllä isällä on oikeus tietää onko isä. Yleensä epärehelliset ihmiset kiertävät totuutta väittämällä samaa kuin sinun naisesi.
Tai itse epäilys aiheuttaa jo paljon mielipahaa.
koulukaverini asuu lapissa, pienessä kylässä ja hänen opettaja oli sanonut luokan edessä hänen vanhennat eivät ole bio. Pelköstään silmien värien perusteella. Asiasta nostettiin iso kohu ja eihän siellä edes ollut kenen kanssa pettää.
onhan tämä epäilys jo loukkaavaa. Miksi et tee testiä salaa, kenenkään ei tarvi tietää
Monille miehille tulee mieleen isyystestit varmaan siksi, että ovat panneet niin montaa varattua naista aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei tullut mieleen kertoa toiveestasi teettää isyystesti ennen kuin vaimosi oli raskaana?
Parisuhteen alkuaikoina miesystävä kysyi minulta lupaa lähteä työpaikan pikkujouluihin. Tokihan mies saa sinne mennä, ei se minulle kuulu. Menin tosin sitten kesken illan samaan paikkaan vahtimaan, kun 95 % miehistä pettää pikkujouluissa. Istuttiin siinä vierekkäin limonadia juoden ja katsottiin muiden juhlimista. Mies pääsee saunailtoihin ja muihin, mutta minä lähden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen voi estää isyystestin, jos lapsi 3v ja olet toinen huoltaja?
No silleen ettei tee sitä saamattoman miehen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mieheni luottaa minuun 100% eikä hänelle tulisi mieleenkään pyytää isyystestiä. Jos sen tekisi ottaisin eron heti.
Uskon että hän on lapsemme biologinen isä. Oli minulla seksisuhde 3 muun miehen kanssa niihin aikoihin kun lasta alettiin kankkia. mutta kyllä lapsi syntyy seksistä oman puolison kanssa.
Edes ilmiselvä sarkasmi ei vaan toimi tällä sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nainen ei voi samaistua tuohon oman vanhemmuuden epäilyyn niin siihen pettämisen epäilemiseen voi. Jos toinen toiminnallaan antaa aihetta esim. on pettänyt aiemmin ja samat pettämisen peittelyn elkeet on olleet kuvioissa myös lapsen alullelaittamisen tienoilla niin ymmärrän että haluaa varmistua asiasta. Olen itse melkein pettänyt ja sitä käsiteltiin puolison kanssa koska kerroin ja siitä jäi hänelle jokin trauma - hän päätti mennä sen yli ja luottaa, mutta kyllähän sellainen osoittaa sen että ikinä koskaan et voi mennä 100 % takuuseen kenestäkään ja se opetus hänen (ja minun) mukana kulkee loppuelämän. Siinä tilanteessa jos olisimme alkaneet odottaa lasta niin olisin täysin ymmärtänyt hänen halunsa testiin ja olisin suostunut. Jos AP:n tilanne on tosi ja jotain vastaavaa on käynyt niin AP:na haluaisin ehkä testin ja olisi epäilyttävää jos nainen ei siihen suostu. Tilannehan ois toinen jos on eletty parisuhteessa jossa nainen ei ole pe
Vähissä on ne loogiset selitykset, miksi mies on epäillyt alusta asti, mutta ei ole saanut aikaiseksi tehdä testiä, ja kolmen vuoden päästä alkaa painostaa vaimoaan (?) testiin jonka tekemiseen ei tarvita kuin se isä ja lapsi.
Voi reppana, miten mies voi olla noin avuton?
Tietysti kannattaa laittaa lusikat jakoon ja erota, kun luottamusta ei ole, eikä isyystesti muuttaisi sitä, sillä mikään testi ei ole 100% varma ja epäilyksen siemenen olet jo kylvänyt, eikä se tee hyvää isä-lapsi suhteelle, kun sinulla ei ole lapseen mitään rakkautta ja kiintymyssuhdetta, vaikka olisit 100% lapsen isä.
Yleensä ihmiset rakastavat lapsia, oli se oma tai ei esim. uusperheissä, mutta sinulta puuttuu tämä kyky, eikä sinun pitäisi koskaan pariutua..
Jos lapsi on 3v ja todennäköisesti olet lapsen toinen huoltaja, jos avioliitossa, niin miksi et ole saanut isyystestiä tehtyä, kun siihen ei tarvitse äidin lupaa.
Mutta aloitushan on provo ja yrität luoda naisvihaa, eikä sinulla ole edes vaimoa tai lasta. Yleensä nämä epäilijät ovat niitä suurempia pettäjiä.