Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kertokaa ajatuksia miehen orgasmista ja voiko olla hyvä sängyssä vaikkei saa?

Vierailija
12.01.2024 |

Naiset! Kertokaa ajatuksia miehen orgasmista ja voiko olla hyvä sängyssä vaikkei saa?

Voiko miehen kanssa olla hyvää seksiä jos mies ei laukea vai tuntuuko menevän jyystöksi? 

Mitä ajatuksia miehen orgasmista naisilla? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljonkin muuta seksiä kuin sitä "jyystöä".

Nytkin aamulla ei jaksanut panna, kun sanoi että tuli juotua illalla rommia, niin ei uskaltanut sitten. No sitten vaan käsihommiin. Ei se yhtään tee miestä huonommaksi vaikkei saiskaan, onkin tosi hyvä sängyssä, ja ei koskaan jätä kylmäksi.

Vierailija
2/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen orgasmi tuntuisi naisesta fyysisesti hyvältä? Miehen orgasmi ei tunnu yhtään miltään naiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on paljonkin muuta seksiä kuin sitä "jyystöä".

Nytkin aamulla ei jaksanut panna, kun sanoi että tuli juotua illalla rommia, niin ei uskaltanut sitten. No sitten vaan käsihommiin. Ei se yhtään tee miestä huonommaksi vaikkei saiskaan, onkin tosi hyvä sängyssä, ja ei koskaan jätä kylmäksi.

Mutta sai kuitenkin käsihommilla? Olikin kysymys, että jos ei saa. Edes sillä käsihoidolla. 

Vierailija
4/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen orgasmi tuntuisi naisesta fyysisesti hyvältä? Miehen orgasmi ei tunnu yhtään miltään naiselle. 

Se tuntuu henkisesti hyvälle jos mies saa ja laukeaa joko käsin, pannessa tms

Vierailija
5/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei saanut masennuslääkkeiden takia. Seksi oli hyvää, mut liian pitkää jyystöä ja mun piti aina sanoa milloin paikat sattuu liikaa, et pitää lopettaa, eli oli vähän ärsyttävää. 

Vierailija
6/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä ei saanut masennuslääkkeiden takia. Seksi oli hyvää, mut liian pitkää jyystöä ja mun piti aina sanoa milloin paikat sattuu liikaa, et pitää lopettaa, eli oli vähän ärsyttävää. 

Ja oli myös "masentavaa" etten saanut miehelle orkkua tuotettua ja itekin hän sai omalla kädellä vasta pitkän vemputtamisen jälkeen eikä silloinkaan aina.

Nykyinen tapailukumppani saa orgasmin suihinottaessa ja yhdynnässä ja se kiihottaa tosi paljon. Kortsu siis käytössä eikä laske mällejä sisälle, mut kiihottaa silti, et mies laukee yhdynnässä <3

Vierailija
7/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä tekemistä miehen laukeamisella on siihen, että on hyvä sängyssä. Tietysti haluan antaa nautintoa miehelle siinä missä hänkin tuottaa nautintoa minulle, mutta tiedän, että voi nauttia ilman laukeamistakin. En minäkään aina laukea yhdynnässä, mutta nautin siitä silti. Ainoa asia missä miehen laukeamattomuus on tylsä juttu, on suihinottaessa.. Rakastan ottaa suihin, se on kiihottavaa ja nautin siitä. Suihinoton kliimaksi niin minulle kuin varmasti miehillekin on se, kun hän laukeaa. Jos ei laukea, niin se tuntuu kuin suihinotto olisi jäänyt kesken.

Vierailija
8/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä jäisi huipennus pois, miehen laukeaminen kun on itsellekin sellainen ihana palkinto. Etenkin sisään laukeaminen kiihottaa itseäkin ja joskus saan sen avustuksella itsekin.

Hyvää seksiä voisi silti toki olla, ja täytyisi varmaan vain ohjelmoida omat ajatuksensa eri asentoon. Itselle olisi tuollaisessa tilanteessa tärkeää, että mies tekisi seksin ainakana usein ja hyvin selväksi, että hän nauttii seksistä kanssani (vaikkei laukeakaan tai orgasmin saaminen on työlästä). Itselleni se toisen nautinto on tosi tärkeä kiihotuksen osa. 

Vierailija
9/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä jäisi huipennus pois, miehen laukeaminen kun on itsellekin sellainen ihana palkinto. Etenkin sisään laukeaminen kiihottaa itseäkin ja joskus saan sen avustuksella itsekin.

Hyvää seksiä voisi silti toki olla, ja täytyisi varmaan vain ohjelmoida omat ajatuksensa eri asentoon. Itselle olisi tuollaisessa tilanteessa tärkeää, että mies tekisi seksin ainakana usein ja hyvin selväksi, että hän nauttii seksistä kanssani (vaikkei laukeakaan tai orgasmin saaminen on työlästä). Itselleni se toisen nautinto on tosi tärkeä kiihotuksen osa. 

Tärkein pointti olisi just toi, et mies tekisi naiselle hyvin selväksi sen, että nauttii silti ja hyvältä tuntuu, vaikkei saisikaan ja loppuhuipennus jäisi saamatta. 

Jos se muuten loppuu "kesken" niin vaikea olisi naisena niitä ajatuksia ohjelmoida siihen asentoon, että mies olisi nauttinut ja vääjäämättä tulee ajatuksia, mitä tein väärin tai enkö ole tarpeeksi haluttava. Vielä kerta menisi, mutta jos sitä tapahtuu useammin, niin miehen kyllä tulisi naisen kanssa jutella, mistä se johtuu ja nauttiiko silti. 

Itselle olisi ainakin vaikea asia toi varsinkin kun mies on aina saanut suht nopeasti ja se kyllä kiihottaa itseäkin, kun mies on kiihottunut ja saa helposti. 

Vierailija
10/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvä sängyssä vaikkei saa ja muistaa kertoa naiselle mistä kiikastaa ja tehdä selväksi ettei se oo sen naisen vika. 

Jos ei kerro, mi ei oo kyllä kovin hyvä sängyssä jos jättää naisen miettimään mistä se homma kiikasti

Vierailija
11/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hyvä sängyssä vaikkei saa ja muistaa kertoa naiselle mistä kiikastaa ja tehdä selväksi ettei se oo sen naisen vika. 

Jos ei kerro, mi ei oo kyllä kovin hyvä sängyssä jos jättää naisen miettimään mistä se homma kiikasti

Se olis sama ku antaisi naisen olettaa et ei tykänny seksistä ja ei pysty sen takia saamaan tai nainen ei olis kiihottava. Sellanen mies ei ole hyvä sängyssä

Vierailija
12/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani ollut aina sama juttu. Halunnut aina, että laukean sisälle. Hänelle seksi ei ole seksiä, jos ei ole yhdyntää ja hän ei tunne, että laukean sisään.  Ei ole koskaan suostunut vastaanottamaan pelkkää suuseksiä itselleen. Hän on aina rakastanut kulliani  ja halunnut sen sisälleen. On kyllä suostunut antamaan suikkareita, mutta nuorempana meinasi hermostua, jos en meinannut laueta. Siitäkin syystä aloin pyytämään suikkareita vain kun oli tavallista kovempi kiima tai pidempi väli seksistä, eikä voitu syystä tai toisesta naida. Mutta onneksi hän on jo vuosia sitten oppinut taitavaksi ottamaan suihin, joten ei ole mennyt montaa minuuttia kun olen lauennut kovaa.  Mutta edelleen, kullini hyvänä pito ja laukeaminen ollut aina äärettömän tärkeää myös henkisesti.  Itse asiassa jos häneltä on sattumalta jäänyt saamatta, niin se ei ole ollut niin paha kuin se, että minulta olisi jäänyt tulematta. Hänen pillunsa ei myös ole koskaan kestänyt pidempää jyystöä, onneksi on sentään osannut puristella pillullaan kaluni tyhjäksi, jos laukeamiseni on jostain sattuman oikusta kestänyt.

Vierailija
13/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laukeamattomuus satunnaisesti haittaa, mut edellyttää kyllä sen puhumisen mikä siihen johti.

Muita ajatuksia miehen orgasmista on, et onhan se nyt superkiihottavaa kun mies laukeaa ja ite tykkään siitä et mitä nopeemmin sen parempi. Kiihotusaste nousee ihan uudelle tasolle ku mies käy kuumana ja saa helposti. Joskus kiva kiusata vaik suihinotolla tai käsin, kun mies ei haluis vielä laueta ja ihan orgasminpartaalle viedä. Kyl mulle miehen orgasmi on tosi tärkee mutta voi sitä ilmankin olla hyvää seksiä joskus. Ja tuntuu se fyysisestikin ihan pillissa asti se miehen orgasmi. On se niin kiihottavaa

Vierailija
14/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää jyystää ni ei se ole hyvää seksiä. Silti mies voi olla hyvä sängyssä vaikkei saisikaan. Ex-mies joskus jäi ilman ja kertoi kyllä mistä se johtui että vaikeuksia saada ja kertoi myös että hyvältä oli tuntunut siltikin. Joskus halusi myös itse olla laukeamatta pari seksikertaa putkeen ja kertoi sen jo etukäteen eli oli sovittu asia. Niiden kertojen jälkeen ei sitten kyllä jyystää tarvinut ja oli aika huimia kertoja ne :)

Vierailija
15/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan nuorempana vähän itseä vanhempi miesystävä, jolla oli välillä vaikeuksia saada. Se kuitenkin halus mulle aina tuottaa mielihyvää ja jotenki sitä kiihotti nähdä kun mä nautin. Joskus se jyysti ja jyysti ja sitä ku alko ajattelemaan ni katos halut itseltä melko nopeasti. Tuntui et se muna kipeänä yrittää ja yrittää ja ei hommasta mitään tule eikä se tajua vaan lopettaa. Itse sain helposti ja useimmiten monta kertaakin mut meni totaalisesti maku tuntisessioihin. Hyvä sekin mies sängyssä kuitenkin oli yleisesti mut lopulta alkoi itsestä tuntumaan et minä olen se ongelma sen laukeamattomuuteen ja erottiin. Se ei sanonut koskaan mitään siitä. Oliko sit vaikea puhua asiasta vai mitä. Onneksi ei nykyisen kanssa ole sellaista ja mies saa kyllä aina ja melko nopeasti. 

Vierailija
16/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet täsmälleen samaa mieltä kuin lainaamasi kommentti.

Vierailija
17/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet täsmälleen samaa mieltä kuin lainaamasi kommentti.

Aha

Vierailija
18/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuntuu naiselle tyydyttävältä miehen kiiman nousu, kullin pullistelut ja siemensyöksy. Henkisesti vielä enemmän tunnevyöryn vuöryessä aivoissa. Sama juttu on miehenkin kanssa, naisen fyysinen orgasmi tuntuu joka puolella ja varsinkin kullissa tai sormissa. Samoiten aiheuttaa miehelläkin aivomyrskyn tunteiden kuohahtaessa naisen orgasmin mukana.  Jos ei tunnu, niin on väärän kumppanin kanssa. Näin ainakin meillä aina. Sama juttu se on vaikka kumppani alkaisi nauraa tai itkeä, tuntuu muuallakin kuin henkisellä puolella. 

Vierailija
19/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuntuu naiselle tyydyttävältä miehen kiiman nousu, kullin pullistelut ja siemensyöksy. Henkisesti vielä enemmän tunnevyöryn vuöryessä aivoissa. Sama juttu on miehenkin kanssa, naisen fyysinen orgasmi tuntuu joka puolella ja varsinkin kullissa tai sormissa. Samoiten aiheuttaa miehelläkin aivomyrskyn tunteiden kuohahtaessa naisen orgasmin mukana.  Jos ei tunnu, niin on väärän kumppanin kanssa. Näin ainakin meillä aina. Sama juttu se on vaikka kumppani alkaisi nauraa tai itkeä, tuntuu muuallakin kuin henkisellä puolella. 

Todellakin tunnen kun mies laukee, vaikka kortsua käytetään. Ihana tunne. 

Vierailija
20/23 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa orgasmin tai orgasmeja, mutta mies ei tule, niin  naisen itsetunto murenee. Olen huolehtinut naisen orgasmista aina,  kun vain suinkin mahdollista ja se johtaa usein siihen, etten enää tule itse. Erektio pysyy, mutta nainen kokee huonoutena tai jopa loukkauksena, jos mies ei laukea. Koita siinä sitten olla mieliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän