Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua asiakkaana jos myyjää jännittää`?

Vierailija
11.01.2024 |

Mietin kun aloitin työt kassalla ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Joskus jännitän niin paljon, että kädet alkaa täristä. Mitään lääkitystä en kuitenkaan suostu ottamaan ja tämä ei ole mennyt ohi vaikka olen ollut kassalla jo 2kk. mutta olen alkanut miettiä, tuleeko asiakkailla kiusallinen olo jos myyjä jännittää? Että he eivät sitten halua enää tulla ostoksille samaan liikkeeseen? 

Ps. Sosiaalinen tilanteiden pelkoni ei ole mennyt ohi "kokemuksien" myötä olen vain tullut itsetietoisemmaksi ( vai mikä se sana on?)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkkeet tapa, vaikka ottaisikin. Söi sitten tarvittaessa tai jatkuvasti.

En ole edes ikinä miettinyt jänniittääkö myyjät kassalla, enkä kiinnitä huomioita sellaiseen. Eihän niitä myyjän käsiä edes kovin näy sieltä kassan takaa, kun itse on maksamassa. Hihnalle ostoksia laittaessa keskityn siihen, sen jälkeen pakkaamiseen. Sitten sanon heit. 

Vierailija
22/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen sympatiaa, jos huomaan jonkun jännittävän. Ihminen yrittää parhaansa ja yleensä myös onnistuu. Sen vastakohta eli ylimielisyys ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.Tiedostan että tunteva ihminen, eikä robotti.

Itseasiassa aistit hyvin voimakkaana kokevana tunnistan ja koen helposti toisen tunnetilan.Mainitsemassasi tilanteessa luovin ja tsemppaan ja kannustan, en tietenkään mainitse mitään vaan sanattomalla viestinnällä eteenpäin.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
24/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä sama ketju....  eikö se yhden ketjun ei haittaa - vastaukset miellyttäneet?

Vierailija
25/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten käytän itsepalvelukassaa mutta jos olen kassalla, olen todella lempeä asiakas eikä haittaa vaikka jännittäisi tai menisi kuinka kauan vain.

Juuri olin Wiklundilla ja edelläni oli asiakas ja sitten oli jotain lottokuponkeja selvittämässä vielä häntä edellinen. Myyjällä oli perehdyttäjä siinä toisella kassalla eli oli uusi töissä. Tämä mua edellinen asiakas huokaili ja vaihtoi jalkaa tuskaisena ja vaihtoi lopulta jonoa kokonaan mutta minä seisoin paikallani kuin tatti ja odotin kiltisti vuoroani.

Kun tuli tervehtimisen ja maksun aika, iloisesti hymyilin tuolle uudelle myyjälle enkä pannut ollenkaan pahakseni vaikka hänellä oli kestänytkin. Jokainen meistä on ollut aloittelija töissään ja uusia tilanteita voi tulla kokeneemmillekin työntekijöille. Kyllä siitä tilanne menee ohi ja jonain päivänä työ ei enää pelota ja jännitäkään enää lainkaan.

Vierailija
26/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että joku huokailee ja vaihtaa jalkaa tuskaisena, kun on uuden myyjän kassalla, ei välttämättä tarkoita mitään negista sitä uutta myyjää kohtaan. kyseisen ihmisen voi olla vain vaika olla paikallaan ja odottaa

Vierailija
27/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jännittäminen haittaa. jos kassa alkaisi suoraan vittuilemaan, niin se varmaan jäisi mieleen. jännittämistä tuskin kovin moni edes huomaa

Vierailija
28/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa minuakaan, tuntisin empatiaa

tärkeämpää, että myyjä on asiallinen/hyväkäytöksinen, tervehtii, kiitos ja olkaa hyvä

Vierailija
29/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Taatusti asiakkaat asioivat mieluummin jännittävän myyjän kanssa kuin tylyn myyjän kanssa.

Vierailija
30/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän