Mitä veikkaat, mikä on se "The Event", johon miljardöörit varautuvat rakennuttamalla bunkkereita?
Mikä on se katastrofi, englanniksi "The Event", johon miljardöörit varautuvat rakennuttamalla maanalaisia suojabunkkereita eri puolille maailmaa? Jokin luonnonkatastrofi, avaruusolentojen hyökkkäys, todellinen tappppajavirus vai jotain muuta? Tämä mullistus tulee ilmeisesti tapahtumaan vuoden 2024 loppuun mennessä, ainakin uskomusten mukaan.
Artikkeli aiheesta: https://www.currentaffairs.org/2023/02/the-apocalyptic-delusions-of-the…
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki piikitetyt menehtyvät, ja miljardöörit pakenevat jäljelle jäävää, raivoavaa kansaa maan alle.
Tätä mä aina tässä salaliittoteoriassa ihmettelen: MIKSI tappaa pois se kuuliainen (rokotteita ottava) lammasosa kansasta ja jättää jäljelle se uppiniskainen kuvia kumartelematon itsenäinen omilla aivoillaan ajatteleva osa kansasta? Eikö olisi helpompaa ja halvempaa jättää henkiin ihmiset, jotka tekevät kuten käsketään?
Kyllä. Oikeaoppinen maailmanhallitus olisi rokottanut jotain labravalmisteista tappajavirusta vastaan k:n varjolla, sitten laskenut kyseisen viruksen liikenteeseen niin, että lampaat ovat immuuneja ja rokotteista kieltäytyneet follarit sairastuvat ja kuolevat.
"Ei kyllä mene vieläkään läpi: lampaathan ne nytkin pyörittävät tätä koneistoa, itse omilla aivoillaan ajattelevat työskentelevät marginaalitehtävissä, koska eivät halua tukea globaalia eliittiä. Ja lampaathan kyllä saadaan rajoittamaan syntyvyyttä helposti, saatiinhan heidät ottamaan koronapiikkejäkin? Sterilointi sitäpaitsi voidaan tehdä myäs rokotteilla, ei sen pitäisi olla mikään ongelma. Eurooppalaistaustaiset ovat muutenkin todella pieni ihmisryhmä, väestöstä 6/8 asuu kehittyvissä maissa (Kiina, Intia, Bangladesh, Pakistan, koko Afrikka). Ennemmin kannattaisi kieltää elitistinen elintaso näiden kehittyvien maiden kuudelta miljardilta ihmiseltä, eikö? Ja jos tosiaan karsitaan eurooppalaistaustaiset pois, niin silloin karsitaan edelleen se kansanosa, joka pyörittää tätä puljua - tällä hetkellä kiinalaisilla esimerkiksi innovointi perustuu puhtaasti plagioimiseen. Kehittyvät kyllä koko ajan, mutta diktatuuri ei oikein ole hyvä kasvualusta vapaalle ajattelulle, jota jopa tekninen kehitys vaatii."
Innovaatioiden tekijöillä ÄO on yleensä väh. 120. Noin 10 % valkoisista yltää tuohon. Suorittavat tehtävät onnistuvat tyhmemmiltäkin, kunhan on älykkäämpiä ohjaamassa ja valvomassa.
Tilastojen mukaan 75 - 90 % kiinalaisista, intialaisista ja filippiiniläisistä on ottanut rokotteen. Tiedä sitten, kuinka hyvin tuo tieto pitää paikkansa... Mutta jos rokoteharvennusteoria pitäisi paikkansa, aasialaisten lukumäärä vähenisi merkittävästi.
Jäljelle jäisi älykkäin osa valkoisista ja suorittavia töitä varten afrikkalaisia ja muita kehitysmaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle miehelle naurettiin, kun hän sanoi kuulevansa lattiansa alta jiddishinkielistä puhetta ja kaivamisääniä.
Lähtihän muuten aamulla tätä aihetta koskeva ketju nopeasti poistoon pakollisten antisemitistisyytteiden säestyksellä.
Jos tilastojen mukaan 5 miljardista poistettaisiin 75-90%, se tarkoittaisi edelleen sitä, että heitä jäisi jäljelle vielä 500 miljoonaa- 1,25 miljardia. Ja kun eurooppalaistaustaisiakin poistuisi kuitenkin vähintään 20-50%, niin eipä se suhdeluku nyt ihan päälaelleen edelleenkään mene.
Ei mene edelleenkään läpi.
(ps. mun äo on paljon enemmän kuin 120 ja olen ottanut kaikki koronarokotteet. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ)
Vierailija kirjoitti:
Jos tilastojen mukaan 5 miljardista poistettaisiin 75-90%, se tarkoittaisi edelleen sitä, että heitä jäisi jäljelle vielä 500 miljoonaa- 1,25 miljardia. Ja kun eurooppalaistaustaisiakin poistuisi kuitenkin vähintään 20-50%, niin eipä se suhdeluku nyt ihan päälaelleen edelleenkään mene.
(ps. mun äo on paljon enemmän kuin 120 ja olen ottanut kaikki koronarokotteet. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ)
Vauvapalstalla on joka toisella äo vähintään 135.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuilla vähintään 370.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos tietenkin. Miten voitte olla vielä niin pihalla ettette tätä tajua? Avatkaa silmänne.
Tämä lienee todennäköisin anarkian aiheuttaja. Multiple breadbasket failure, joka johtaa globaalin ruokahuollon romahtamiseen, joka johtaa anarkiaan.
Joku ilmastoasiantuntija kertoili joskus, että hän oli saanut kutsun tulla puhumaan jollekin miljardöörijoukolle. Hän valmistautui puhumaan erilaisista ratkaisumalleista, joilla asioihin voitaisiin vaikuttaa, mutta miljardöörit halusivatkin kuulla, mihin päin maailmaa kannattaisi omat piilopirttinsä rakentaa.
Suomessa ei ole ruuasta pulaa. Mutta voi tulla kun arabeja valuu pummaamaan yli rajan enkä tarkoita itärajaa, länsirajasta ei kukaan kerro. Jossain kohtaa suomen kantokyky lakkaa.
Miksi he muuten rakentavat noita saarille?
Onko saari hyvä paikka bunkkerille, kun ajattelee preppauksen näkökulmasta? Saariin liittyviä riskejä ovat ainakin tulvavedet, myrskyt ja joillain alueilla vulkaaninen toiminta.
Saari on myös sodan aikana tietyllä tapaa aika suojaton paikka, riippuu tosin missä päin maailmaa sijaitsee.
Minun ÄO:ni on 185, sama kuin pituuteni senteissä, vuosituloni tonneissa ja painoni paunoissa.
Ilmestyskirja 6:
12Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vavahteli, aurinko pimeni mustaksi kuin suruvaate, ja kuu muuttui kauttaaltaan verenpunaiseksi. 13Taivaan tähdet putosivat maahan, niin kuin viikunat varisevat puusta myrskyn sitä ravistellessa. 14Taivas hävisi näkyvistä kuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät paikaltaan. 15Maan kuninkaat, ylimykset ja sotajoukkojen johtajat, rikkaat ja mahtavat miehet ja kaikki muut, niin orjat kuin vapaat, piiloutuivat luoliin ja vuorten rotkoihin 16ja huusivat vuorille ja kallioille: Kaatukaa päällemme, kätkekää meidät valtaistuimella istuvan katseelta ja Karitsan vihalta! 17Heidän vihansa suuri päivä on tullut kuka voi sen kestää?
Jaa, uskoisin, että joko ufot tulee tai sitten joku muu hirveä keksitty paniikki, joka ei oikeasti merkkaa mitään. Osa porukasta menee ihan paniikkiin ja bunkkereihin, ja loput elävät niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, eikä tapahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi he muuten rakentavat noita saarille?
Onko saari hyvä paikka bunkkerille, kun ajattelee preppauksen näkökulmasta? Saariin liittyviä riskejä ovat ainakin tulvavedet, myrskyt ja joillain alueilla vulkaaninen toiminta.
Saari on myös sodan aikana tietyllä tapaa aika suojaton paikka, riippuu tosin missä päin maailmaa sijaitsee.
No sinne on vaikea rahvaan päästä. Toki samalla voit itse jäädä nalkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos tietenkin. Miten voitte olla vielä niin pihalla ettette tätä tajua? Avatkaa silmänne.
Tämä lienee todennäköisin anarkian aiheuttaja. Multiple breadbasket failure, joka johtaa globaalin ruokahuollon romahtamiseen, joka johtaa anarkiaan.
Joku ilmastoasiantuntija kertoili joskus, että hän oli saanut kutsun tulla puhumaan jollekin miljardöörijoukolle. Hän valmistautui puhumaan erilaisista ratkaisumalleista, joilla asioihin voitaisiin vaikuttaa, mutta miljardöörit halusivatkin kuulla, mihin päin maailmaa kannattaisi omat piilopirttinsä rakentaa.
Molemmat leirit jauhavat jaskaa. Ilmastotutkijat eivät todellakaan ennusta mitään apokalyptista maailmanloppua, eivät nyt, eivätkä sadan vuoden päästä. Kaikki tervettä järkeä puhuvat kriitikot ovat muka " denialisteja" hysteerisen median mukaan. Toisaalta ilmasto- ja ympäristöasioiden eteen on hyvä tehdä niitä toimivia juttuja, mitä voidaan. Puhtaammat energialähteet ovat joka tapauksessa OK.
Eiköhän öljyteollisuus maksa noille ilmastontutkijoille siitä että he julkaisevat tuollaisia huuhaa-tutkimuksia. Ja jos noiden tutkimusten tulos on esim. se että maapallo lämpenee 5 C vuoteen 2040 mennessä, jolloin ihmiskunta on kuollut sukupuuttoon, luuletko tosiaan että he kertoisivat tämän meille?
Joskus jos haluaa tietää totuuden, sitä on pakko penkoa valtavirtajulkaisujen ulkopuolelta.
Kiinassa on kehitelty virus joka tuhoaa ihmisen aivot muutamassa päivässä. Ehkä yrittävät paeta sitä.
Niille luultavasti käy niin kuin siinä leffassa, että kun tulevat lopulta ulos bunkkerista, ensimmäisenä päivänä kaikille käy huonosti.
Kun on liikaa rahaa ja tietää tehneensä sen omaisuutensa riistämällä, valehtelemalla, rikollisuudella ja käyttämällä hyväksi ihmisiä niin näillä psykonarskuilla tuppaa jossain vaiheessa kuppi menemään nurin ja niistä tulee psykoottisen vainoharhaisia. Toisaaltaan myös ihan hyvästä syystäkin pelkäävät henkensä puolesta. Nämä bunkkerit on merkki siitä, että nämä syöpäläiset tietää mitä ovat. Ja kuin torakat ne pyrkii suojaamaan itsensä pilattuaan ympäristönsä ja siinä elävien ihmisten elämän.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on kehitelty virus joka tuhoaa ihmisen aivot muutamassa päivässä. Ehkä yrittävät paeta sitä.
Zikavirus on pyörinyt pitkään, ja aiheuttaa lasten aivoille kaikkea mahdollista ikävää, joten nyt on mistä valita.
Vattu mikä läjä trollipaskaa. Ettäkö lampaat ottaa rokotteet ja eliitti vähentää väkeä? Iigorilla on aiheet vähissä.