Syke, kausi 16
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeesti katsoo sairaalasarjoja yök
Onko se sulta jotenki pois?
Luulen, että päinvastoin tuo: sitä voi kuvitella olevansa sellainen parempi ihminen, kun voi vapaasti kauhistella rahvaan huonoa ohjelmamakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeesti katsoo sairaalasarjoja yök
Voi yök, kyllä jotkut pienestä järkyttyy. Tai kuka on töissä sairaalassa? Hohhoijaa.. minä olen ja varmaan moni muu täällä.
Aikooko joku mennä katsomaan maanantaina Diilin finaalia Korjaamolla?
Ehkä kaudella 17 käsitellään sitten vihdoin Holopaisen autismia.
Viimeinen viikko! Ehkä tähän kulminoituu koko kauden tapahtumat näihin kahteen jaksoon?
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen viikko! Ehkä tähän kulminoituu koko kauden tapahtumat näihin kahteen jaksoon?
Jos ei näissä viimeisissä jaksoissa kunnon draamaa nähdä, niin sanon minäkin, että aika valjuksi jää tämä kausi. Ensin kausi toivottavasti Holopaisen paluun myötä parempi..
Minakon ja Jarin yhdessä työskentelyä on mukava katsoa. Huokuu semmonen molemminpuolinen arvostus toisiaan kohtaan.
Ja ihanaa saada Holopainen (+ Marjut) takasi sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Minakon ja Jarin yhdessä työskentelyä on mukava katsoa. Huokuu semmonen molemminpuolinen arvostus toisiaan kohtaan.
Ja ihanaa saada Holopainen (+ Marjut) takasi sarjaan.
Onko Marjutkin tulossa takaisin sarjaan? Siinä tapauksessa ei epäilystäkään, että seuraavasta kaudesta tulee paljon parempi!
Marjutin paluu ainakin lopettaa tuon ylilääkärisotkun, mikä on näytellyt liiankin isoa osaa tällä kaudella.
Kun Holopainen tulee takaisin, niin onkohan Traumapolilla nyt sitten kaksi yleiskirurgia, vai poistuuko Jari kuvioista. Voitaisiinhan näille kirjoittaa joku kuvio, jos nokitteleevat toisilleen jne.
Eniten toivon, että tuo hemmetin Lauri lähtis koko sarjasta pois.
Viimeiset jaksot luvassa. Jännittävää
Eikö nyt pitäisi olla uusi jakso, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla uusin jakso?
Ei näy ei.
Mä jo aattelin että elän rinnakkaistodellisuudessa, kun känny näyttää 18.4 ja ruutu myös, mutta silti en pääse jaksoa katsomaan.
Lauri sais kusta omaan nilkkaan ja paljastua kaikki sen tekemät sotkut.
Juuei näy. Hitsi! Aina katsonut ennen töihinlähtöä.
Joo ei näy jaksoa. Jotain häikkää varmaan.