Syke, kausi 16
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä Johanna, Max, Jannika, Lauri, ex-vaimo säätö päättyy kauden loppuun mennessä? Johannan karonkkajuhlissa?
Max ja Johanna päätyy jatkoille yhdessä, sanokaa mun sanoneen.
Oliskin. Jos kaksi kautta päättyisi samalla tavalla eikö se jo kertoisi jostain 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä Johanna, Max, Jannika, Lauri, ex-vaimo säätö päättyy kauden loppuun mennessä? Johannan karonkkajuhlissa?
Tuskin. Mutta jotain draamaa siellä taatusti on.
Vieläkin harmittaa kun Holopaisen autismikirjoa ei koskaan varsinaisesti käsitelty. Vaikka jokainen katsoja tajusi Holopaisen diagnoosin niin sarjassahan tätä ei koskaan virallisesti edes myönnetty. Koskaan kukaan ei kysynyt asiasta tai Holopainen mitään kertonut, vaikka Holopaisen outoutta ihmeteltiinkin ja sarjan edetessä sitäkään ei pahemmin enää tehty eli siihen oli työpaikalla totuttu.
Sekunnit-sarjassa tämä Leena Pöystin hirveä hiustyyli ei muuten häiritse ollenkaan niin kuin Sykkeessä. Vaikka rooli Sekunnit-sarjassa muistuttaakin Johannaa niin jotenkin tuolle hahmolle tuo hiustyyli sopii Johannaa paremmin. Tuo Sekunnit-sarja oli varmasti ylipäätään syy tuolle hiustyylille.
Vierailija kirjoitti:
Sekunnit-sarjassa tämä Leena Pöystin hirveä hiustyyli ei muuten häiritse ollenkaan niin kuin Sykkeessä. Vaikka rooli Sekunnit-sarjassa muistuttaakin Johannaa niin jotenkin tuolle hahmolle tuo hiustyyli sopii Johannaa paremmin. Tuo Sekunnit-sarja oli varmasti ylipäätään syy tuolle hiustyylille.
Onko moni katsonut tuon uuden Sekunnit sarjan, Itse katsoin ja tykkäsin oikeesti ihan super paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko moni katsonut tuon uuden Sekunnit sarjan, Itse katsoin ja tykkäsin oikeesti ihan super paljon!
Kyllä itsekin pidin todella paljon, ylitti rehellisesti odotuksen täysin. Ja Leena Pöystiltä aivan loistava näyttelysuoritus pakko sanoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mutta jotain draamaa siellä taatusti on.
Mäkään en jaksa uskoa tähän. Trailerin perusteella veikkaisin ennemminkin, että Maxin ja Jannican suhde tiivistyisi, mutta katotaan miten käy. Ehkä Johanna/Max-fanit saa haluamansa.
Trailerissa nähtiin se Maxin kilahtaminen, mikä tullee jaksokuvien perusteella viimeisessä jaksossa. Samoissa kuvissa Johanna on kovin onnellinen kuvissa Laurin kanssa.
Tuli mieleen, että johtuuko tuo Maxin kilahdus siitä, että näkee Laurin Johannan rinnalla noissa juhlissa.
Seuraavalle kaudelle sit jotain muuta kuin tätä väsynyttä työtaistelua
Oi uus kausi on julkaistu. Ja Holopainen tulee takaisin.
17. kausi alkaa 13.6. ja Holopainen tekee kyseisellä kaudella paluun.
Lähteenä sarjan Facebook -sivu
Vierailija kirjoitti:
Trailerissa nähtiin se Maxin kilahtaminen, mikä tullee jaksokuvien perusteella viimeisessä jaksossa. Samoissa kuvissa Johanna on kovin onnellinen kuvissa Laurin kanssa.
Tuli mieleen, että johtuuko tuo Maxin kilahdus siitä, että näkee Laurin Johannan rinnalla noissa juhlissa.
Pikemminkin siitä, että näkee Jannican sen miehen kanssa, joka mukana kohtauksessa. Onhan Max nyt nähnyt Johannan ja Laurin yhdessä vaikka kuinka monta kertaa. Miksi siitä nyt kilahtaisi? Vai oliko tää vaan toiveajattelua?
Lähtispä tuo Sonja kokonaan sarjasta pois.
Kaksi vikaa jaksoa jäljellä enää. Onpa mennyt vauhdilla. Nyt spekuloimaan loput.
Diilinkin finaali on maanantaina
Lauria alkoi ärsyttää Sonjan avautuminen. Tutkimuskytkökset silti tärkeämmän jännityksen alla. Kova paikka jos karonkassa paljastuu kieroilua rahoituksesta jos se onkin syy Maxin riehumiselle
Kuka oikeesti katsoo sairaalasarjoja yök
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeesti katsoo sairaalasarjoja yök
Mä. Ja jo kesäkuussa alkaa kausi 17. Holopainen tekee paluun!
Vierailija kirjoitti:
Oi uus kausi on julkaistu. Ja Holopainen tulee takaisin.
Ja mahtavaa saada Holopainen taas mukaan.
Jotenkin ihan ohi mennyt tämä koko kausi. Vähän harmittaa kun edellisen kauden päätös oli niin jännä. Onhan tässä nyt vihjeitä ollut, mutta aika verkkaista etenemistä mun mielestä? Mitäs muut?