Syke, kausi 16
Kommentit (276)
Mitä tää uusi jakso piti sisällään?
Spoilereita:
Kaikki epäilee Kikkaa varkaudesta ja käy ihan nuuskimassa kaappiakin. Ja joku jää rysän päältä kiinni. Ja Kikka päättää lopettaa työt.
Max kuuntelee Johannaa ja alkaa miettiä tosissaan, että Jannica taitaa olla liian lapsellinen hänelle. Ja se näytetään ihan selkeästi tässä.
Ja lääkevarkaus selviää.
Max selkeästi häpeää kauden lopussa jannicaa. Alkaa tajuta, etteivät ole ihan samasta maailmasta. Luulen, että alkaa kaivata Johannaa takaisin, ihan tosissaan.
Jessen onnettomuus...Poistuukohan sarjasta? Sonja alkaa varmasti syyttämään itseään jos niin tapahtuu, että Jesse kuolee.
Bekta vilahti Laurin puheissa silloin ohimennen. Eli tietää varmaan, että Bektalla on osansa säteilyonnettomuudessa. Milloin säteilytapaukseen palataan? Potilaathan lupasivat hakea oikeutta...
Joo, kaikkee ei pidä todellakaan vääntää (tyhmille) katsojille rautalangasta 😅
Jesse ei kuole koska näyttelijä on näkynyt olevan myöhempienkin kausien kuvauksissa mukana.
Olipa surumieliset karonkat.
Toi Jannican alleviivaaminen on jotenkin ihan kierroksilla.
Ketä Jesseä oli pelastamassa lopussa?
Vierailija kirjoitti:
Jesse ei kuole koska näyttelijä on näkynyt olevan myöhempienkin kausien kuvauksissa mukana.
jep ei kuole ja hyvä vaan että ei.
Vierailija kirjoitti:
Max selkeästi häpeää kauden lopussa jannicaa. Alkaa tajuta, etteivät ole ihan samasta maailmasta. Luulen, että alkaa kaivata Johannaa takaisin, ihan tosissaan.
Jessen onnettomuus...Poistuukohan sarjasta? Sonja alkaa varmasti syyttämään itseään jos niin tapahtuu, että Jesse kuolee.
Bekta vilahti Laurin puheissa silloin ohimennen. Eli tietää varmaan, että Bektalla on osansa säteilyonnettomuudessa. Milloin säteilytapaukseen palataan? Potilaathan lupasivat hakea oikeutta...
Maxhan hermostui, kun Jannica sai huomiota toiselta mieheltä, mikä mun silmiin vaikuttaa siltä, että nimenomaan haluaa itse olla Jannican kanssa.
Omasta mielestäni Max koki, että ovat Jannican kanssa vähän eri maailmoista. Se oli mielestäni aika selkeää.
Mua on alkanut kyllästyttää moni hahmo vaikka edelleenkin tykkään sarjasta. Mua ärsyttää Sonja, Jesse, Lauri, Johannakin jonkun verran😅
Suosikkejani on Jari Valkjärvi, Nikke, Kikka ja se tummaihoinen naishoitaja. Ja Marjut tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni Max koki, että ovat Jannican kanssa vähän eri maailmoista. Se oli mielestäni aika selkeää.
Onhan Jannica varsinkin näissä viimeisissä kuvattu ihan ärsyttävän överistereotyyppisenä pinkkeine luomivöreineen ja leopardikuvioineen. Niin että pahaa tekee. Menee jo ihan ohi Sykkeen tyylistä. Miksi tälläinen on ylipäätään haluttu rakentaa Maxiin liittyen?
Toi kolari kohtaus oli niin nähty juttu.
Eikös Sonja ja Jesse oo ollu kolarissa ennenkin ja samanlaisella lopputulemallakin.
Jannicahan veti ihan tarkoituksella överibimboa roolia, koska uskoi (oikein), että Max jätti hänet kutsumatta, koska piti häntä liian bimbona. Hansson keitti itse oman soppansa, typerää luulla, että ei jäisi kiinni avec-valeesta tuollaisessa työyhteisössä, jossa Johanna itsekin on mukana. Hansson vaan pitää itseään parempana kuin onkaan, siitäs sai.
Vierailija kirjoitti:
Jannicahan veti ihan tarkoituksella överibimboa roolia, koska uskoi (oikein), että Max jätti hänet kutsumatta, koska piti häntä liian bimbona. Hansson keitti itse oman soppansa, typerää luulla, että ei jäisi kiinni avec-valeesta tuollaisessa työyhteisössä, jossa Johanna itsekin on mukana. Hansson vaan pitää itseään parempana kuin onkaan, siitäs sai.
Hansson piti itseään fiininpänä ja parempana, kuin Jannica, mutta tappelee ja öykköröi kännissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hansson piti itseään fiininpänä ja parempana, kuin Jannica, mutta tappelee ja öykköröi kännissä!
Lisäksi Johanna tarttui punaviinipulloon, vaikka sinnitteli... selkeä viite katsojille, että koko ongelma johtuu Laurin käytöksestä Johannaa kohtaan.
Mielestäni loukatun Jannican esitys oli mainio ja siihen meni täysillä mukaan ruotsalainen väitöskirjan tarkastaja.. joka taas oli ottamassa hupia hoitsusta, mutta Max ymmärsi ja puolusti Jannicaa lopulta. Ruotsalainen kirurgi ajatteli iloitella yhden illan ja mahdollisesti yön Jannican kanssa.Luokkaerojen kuvausta.
Lauri alentaa Johannaa. Se on ajanut Johannan alkoholismin partaalle. Seuraavassa kaudessa ilmeisesti käsitellään tarkemmin Johannan alkoholiongelmaa - toivottavasti hän ymmärtää Laurin henkisen väkivallan kohtaansa vihdoin.
Minakosta ja Jari Valkjärvestä vaikuttaisi tulevan pari
Toi laurihan on selkeä narsisti
Olipas dramaattinen tuo viimeinen jakso. Johannan väitöskirjaprojekti taisi kyllä edetä sellaisella vauhdilla, ettei se tosielämässä olisi mahdollista... Ja oikeasti karonkassa vastaväittäjä istuu väittelijän vieressä, mutta Sykkeessä niin ei kai ollut...? No, eipä tuolla sinänsä väliä ole.
Minkä takia Holopaisen oletettua autismia pitäisi erikseen käsitellä? Omasta mielestäni on ainakin ollut ihan mielenkiintoista, että hänen on annettu olla omanlaisensa ilman, että sitä aletaan erikseen käsittelemään.