Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö koskaan rahaa ihan vain leveilyn vuoksi?

Vierailija
11.01.2024 |

Ostatteko kalliita tavaroita tai palveluita tai matkusteletteko, vaikka itse asia ei tuota teille iloa vaan se, että voitte leveillä siitä? En tiedä olenko outo, mutta juuri tuo lesoilu tuo mulle enemmän mielihyvää kuin mikään muu.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo meen viikonloppusin baariin leveileen fyrkillani

Vierailija
42/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarjosin juuri kahvilassa deitille kaakaon ja leivän 14:70! Kyllä koko kahvila kohahti!

Kapitalisti pyrkyri, nyky Suomessa on tapana varata pöytä, silloin muut jonottaa kassalle ja syödä pöydässä omia eväitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuhlaisin rahaani leveilläkseni ihan oudoille ihmisille tai edes tutuille. Ei maksaa vaivaa se leveily. 

Vierailija
44/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25-vuotiailla rahoilla leveily on valitettavasti yleistynyt. Kallis puhelin ja merkkivaatteet pitää olla. Mikään muu ei kelpaa, vaikka on köyhä opiskelija.

Meillä vanhemmilla ei onneksi tuollaista pahemmin ilmene.

Vierailija
45/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös jotkut leveile piheydellään?

Vierailija
46/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisinta näissä on, että luultavasti lesoilun kohteita ei koko homma edes kiinnosta. 

Yksi tuttu repi pelihousunsa ihan kunnolla, kun ostin liput loppuunmyytyyn Cheekin konserttiin ja "unohdin" mennä. Nautin tuosta paljon enemmän kuin mitä olisin jostain Cheekista nauttinut.

Vierailija
47/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä kiinnosta toisten leveily - enkä kerro omista ostoksistani, jos en ole hankkinut jotakin poikkeuksellisen halvalla.  Hukkaan menisi Ap:n touhu, jos yrittäisi minun avullani nostaa itsetuntoaan.

Vierailija
48/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Jos joskus harvoin minulla on jotain kallista ja joku kysyy siitä, mieluummin lasken pikkuisen luikuria ja sanon sitä halvemmaksi kuin se oli. Mieluummin juttelen vaikka siitä, mitä kivaa tai kiinnostavaa minä tai muut ovat lukeneet, tai siitä jännästä ranskalaisbändistä, jonka ihan vahingossa löysin Spotifysta. 

Vierailija
49/49 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ostinko talon ulkomailta leveilläkseni vai asuakseni siinä??

Tyhmä kysymys, monet tutut ei edes tiedä asiasta mitään. Lähimmät tietää ja hyötyvät hankinnasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän