Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö koskaan rahaa ihan vain leveilyn vuoksi?

Vierailija
11.01.2024 |

Ostatteko kalliita tavaroita tai palveluita tai matkusteletteko, vaikka itse asia ei tuota teille iloa vaan se, että voitte leveillä siitä? En tiedä olenko outo, mutta juuri tuo lesoilu tuo mulle enemmän mielihyvää kuin mikään muu.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh.

Vierailija
2/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Naurettavaa ja säälittävää touhua. Minä elän omaa elämääni, eikä minua kiinnosta, mitä muut ajattelevat kuluttamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 

mutta ostan mitä tykkään

juuri sellaisen talvitakin ostin minkä halusin vaikka se on kallis. Pidän varmaan 10 v 

mutta minä en ole kiinnostunut kenenkään autosta tai vaatteista tai laukusta, tuskin edes huomaan 

Vierailija
4/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutan seteleitä julkisesti mutta en käytä niitä. Minua luullaan aina uusrikkaaksi. Kateuden määrä on rajaton. 

Vierailija
5/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. 

Vierailija
6/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. 

Vierailija
7/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en saisi sellaisesta mitään mielihyvää itselleni.

Vierailija
8/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle lesoilet? Ketä kiinnostaa? 

Vierailija
9/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut Usassa, Espanjassa ja Kyproksella. Ja matkustellutkin näiden lisäksi. Olen aika tarkka, että muut tietää missä mennään. Mulla on siis perhe.

Vierailija
10/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heilutan seteleitä julkisesti mutta en käytä niitä. Minua luullaan aina uusrikkaaksi. Kateuden määrä on rajaton. 

Ne ovat tietty väärennettyjä seteleitä. Senkus heiluttelet, jos näen luulen kyllä hulluksi.

Vierailija
11/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunut Usassa, Espanjassa ja Kyproksella. Ja matkustellutkin näiden lisäksi. Olen aika tarkka, että muut tietää missä mennään. Mulla on siis perhe.

Ja ketä kiinnostaa sun matkustelut? 

Vierailija
12/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaatimattomista oloista lähtöisin?

Ei, en. Jos jotain hankin, niin omaksi ilokseni. Olis aika säälittävää olla sen varassa mitä muut tykkäävät valinnoistani.

Vierailija
13/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet moukka.

Vierailija
14/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin ekan kerran yli 200k €/a 24-vuotiaana ja tuolloin ostelin paljonkin merkkivaatteita, etenkin kenkiä. En muista ostaneeni niitä niinkään muiden takia, mutta seurasin kyllä trendejä enemmän. Kesti tuo touhu muistaakseni sen päälle 2 vuotta.

Nykyään, näin lähes 7 vuotta myöhemmin, niin ei jaksa enää kiinnostaa pätkääkään. Ajelen esimerkiksi vieläkin mun ensimmäisellä autollani, joka on joku 01' vuoden romu. Matkustelen ulkomailla kuitenkin kyllä senkin edestä. Rakastan matkustelua!

Vierailija
15/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutuille lesoilen somessa. Ilmeisesti heitä kiinnostaa. Yksi jopa suuttui, kun hankin kalliin television, vaikka en juurikaan katso sitä.

Vierailija
16/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet moukka.

Olet huumorintajuton.

Eri

Vierailija
17/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjosin juuri kahvilassa deitille kaakaon ja leivän 14:70! Kyllä koko kahvila kohahti!

Vierailija
18/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta, että joku laittaa rahaa menemään vain jonku toisen takia, jonka luulee olevan kateellinen, mutta itse asiassa tätä henkilöä voi paskan vertaa kiinnostaa. 

Vierailija
19/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tässä pitäisi olla kateellinen? Että olet asunut ulkomailla? Mun lähipiirissä kaikki on asuneet ulkomailla jossain vaiheessa, oudompi on se tyyppi joka ei ole koskaan asunut ulkomailla. 

Vierailija
20/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muille lesoilijoille varmaankin. Ei kai ketään muuta voi kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi