Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö koskaan rahaa ihan vain leveilyn vuoksi?

Vierailija
11.01.2024 |

Ostatteko kalliita tavaroita tai palveluita tai matkusteletteko, vaikka itse asia ei tuota teille iloa vaan se, että voitte leveillä siitä? En tiedä olenko outo, mutta juuri tuo lesoilu tuo mulle enemmän mielihyvää kuin mikään muu.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heilutan seteleitä julkisesti mutta en käytä niitä. Minua luullaan aina uusrikkaaksi. Kateuden määrä on rajaton. 

Ne ovat tietty väärennettyjä seteleitä. Senkus heiluttelet, jos näen luulen kyllä hulluksi.

Luule pois vaan. Ei se minulta ole pois! 

Vierailija
22/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Vien naisia treffeille kahvilaan ja ostan heille herkkukaakaon ja paninin. Ihana katsoa kuinka naisen silmät loistavat  kun kerran elämässään saavat jotain näin kallista. Yleensä myös kahvilan kaikki muut asiakkaat, ja joskus koko kauppakeskuksen kaikki asiakkaat jäävät leuka ammolleen loksahtaneena tuijottamaan, miten jollain on varaa tarjota treffikumppanilleen vitriini tyhjäksi, vaikka ei edes tunne naista eikä siten ole varma hyötyykö itse tulevaisuudessa naisesta mitään.

14,70€ on pieni hinta siitä lesoilusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö. Oletko r e t a r d i ? 

Vierailija
24/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi tuommoisista asioista riippumaton itsetunto.

Vierailija
25/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku lapsi kyselee vai? Kun kasvat isoksi, sinun ei tarvitse enää päteä tai hakea hyväksyntää muilta.

Vierailija
26/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!

Vien naisia treffeille kahvilaan ja ostan heille herkkukaakaon ja paninin. Ihana katsoa kuinka naisen silmät loistavat  kun kerran elämässään saavat jotain näin kallista. Yleensä myös kahvilan kaikki muut asiakkaat, ja joskus koko kauppakeskuksen kaikki asiakkaat jäävät leuka ammolleen loksahtaneena tuijottamaan, miten jollain on varaa tarjota treffikumppanilleen vitriini tyhjäksi, vaikka ei edes tunne naista eikä siten ole varma hyötyykö itse tulevaisuudessa naisesta mitään.

Ja mistä ne muut asiakkaat tietävät, että teillä on nyt ekat treffit ettekä edes tunne toisianne? Kuulutat äänen tiskillä, että tässä ostan tällaiset tarjottavat ihan ekoilla treffeillä vaikka ei edes tunneta toisiamme?

Vierailija
27/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku lapsi kyselee vai? Kun kasvat isoksi, sinun ei tarvitse enää päteä tai hakea hyväksyntää muilta.

Ei kyse ole hyväksynnästä vaan nautinnosta. Voisin kuvitella, että joillain ihmisillä hieno taidekokemus tai laskuvarjohyppy saa aikaan vastaavanlaista nautintoa.

Vierailija
28/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!

Ja mistä ne muut asiakkaat tietävät, että teillä on nyt ekat treffit ettekä edes tunne toisianne? Kuulutat äänen tiskillä, että tässä ostan tällaiset tarjottavat ihan ekoilla treffeillä vaikka ei edes tunneta toisiamme?

Juuri näin. Taidat olla massimies itsekin, kun heti tajusit käsikirjoituksen. 

Vierailija
29/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä käyttäisi rahaa turhaan vain toisten ihmisten takia. 

Vierailija
30/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisinta näissä on, että luultavasti lesoilun kohteita ei koko homma edes kiinnosta. 

Vierailija
31/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!

Don't worry, mun habituksesta ja käytöksestä huomaa että kukaan ei koskaan missään olosuhteissa lähtisi kanssani toisille treffeille. Ei tarvi erikseen kuuluttaa.

Vierailija
32/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa älykkäältä

Vierailija
33/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta leveillä ei millään.

Vierailija
34/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihistelen liikaakin. Ja melkeinpä tulee edullisista ostoksista enemmän intoiltua tutuille jos rahankäytöstä on puhe. Jos ostan jotain kalliilla niin se nolottaa ja pidän hinnan omana tietonani, ehkä myös ostoksen.

Vierailija
35/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Keräilen Nendoroid-figuureja.

Korkeus n. 10 cm.

Hinta 60-100 euroa.

Vierailija
36/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenki vanhanaikaista. Minä taas nuukailen oikein hartaasti, tavallaan samasta syystä. Huomaan että ihmisiä ihan kiukuttaa kun kerron heille jonkun erittäin edullisesti löytämäni, kuitenkin hyvän toimivan tuotteen, vaikka ilman mitään vaikutusta voisin vain ostaa kalleimman vastineen ja pröystäillä sillä.

Joskus taas puoleksi kiusallani kiukkuan kuinka vanhan autoni jonkun osan korjaus maksoi satkun tai jotaki 'no vi*** miksi et osta uutta' hehe. Siksipä siksi.

Vierailija
37/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ostanut jotain juttuja koska mä voin-periaatteella, siis jotain törkeän kallista kosmetiikkaa mutta en mä ole leveillyt sillä missään. 

Vierailija
38/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Ostettavilla esineillä/asioilla on käyttöäarvo, esteettinen arvo, tai ei mitään arvoa.

Vierailija
39/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pihi, saita, itara ja kitsas.

Vierailija
40/49 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun vastakohta. Ostelen mitä tykkään vaikka kukaan muu ei siitä tietäisikään, ja kun matkustelen, en kerro menemisistäni muuten kuin jos välttämätöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi