Mikä puolue ajaa sinun asiaasi ja miksi?
Kommentit (75)
Ei mikään puolue aja asioitani. Ison palkan ja etujen perässä ne siellä eduskunnassa roikkuvat. Silti äänestän lähimmäksi osuvaa.
Kansanedustajien palkat tulisi ainakin kolminkertaistaa. Kuluvaikutus olisi joka tapauksessa yhä varsin mitätön ja ehdolle saataisiin oletettavasti olennaisesti parempaa ainesta kuin mitä siellä nyt on valittuina; sali kauttaaltaan laidasta laitaan. Tuoton ja panoksen suhdehan se toimisi tässäkin.
Ei minun asiaani erityisesti tarvitse ajaa. Äänestän muilla perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ei kyllä aja kenenkään etua kun oikein ajattelee. Kaikilta on vaan eläminen kallistunut heidän päätöksien seurauksista. Muilla puolueilla on aika selkeä oma porukkansa.
Ilmaston lämpeneminen on tieteellisesti todistettu fakta.
Voit yllättyä minkälaisella pohjalla se seisoo, jos perehdyt asiaan.
Linkkaatko jonkun laadukkaan tiedejulkaisun artikkeliin, esim. Nature tai Science?
Henkilökohtainen etuni ei ole mulle ykkösäänestysperuste. Ajattelen esim. lapsia ja tulevaisuutta. Ympäristökysymykset on ykköasia.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajien palkat tulisi ainakin kolminkertaistaa. Kuluvaikutus olisi joka tapauksessa yhä varsin mitätön ja ehdolle saataisiin oletettavasti olennaisesti parempaa ainesta kuin mitä siellä nyt on valittuina; sali kauttaaltaan laidasta laitaan. Tuoton ja panoksen suhdehan se toimisi tässäkin.
Juu, halutaan sinne ehdottomasti ahneimmat ja häikäilemättömimmät tyypit, ei mitään maailmanparantajia.
Vasemmisto haluaa pitää köyhät köyhinä. Jos köyhät vaurastuisivat , ei olisi vasemmistoa. En ikinä äänestä vasemmistoa, en edes demareita. ( enkä persuja- liian outoja persoonia joukossa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ei kyllä aja kenenkään etua kun oikein ajattelee. Kaikilta on vaan eläminen kallistunut heidän päätöksien seurauksista. Muilla puolueilla on aika selkeä oma porukkansa.
Voit yllättyä minkälaisella pohjalla se seisoo, jos perehdyt asiaan.
Perehdyt asiaan tarkoittaa tässä joidenkin marginaalifoliohattujen kirjoituksia, joita ison rahan fossiilienergiayhtiöt rahoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva ja voin sanoa, että ei mikään eduskunnassa olevista.
Eipä sinulla ole mitään annettavaakaan yhteiskunnalle, edes verorahoja.
Vasemmistoliitto. Aiemmin äänestin SDP:tä, mutta en enää Näkkäläjärven takia.
Kokoomus, olen yrittäjä. On tunnustettava, että kyllä minullamyöskin persun verta virtaa suonissa.
Ei oikein mikään. Olen yksin asuva lapseton korkeakoulutettu nainen. Asun maalla, halaan puita, olen bi, omistan metsää ja asuinpaikkani vuoksi käyn töissä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mikään. Olen yksin asuva lapseton korkeakoulutettu nainen. Asun maalla, halaan puita, olen bi, omistan metsää ja asuinpaikkani vuoksi käyn töissä autolla.
Ei ihme että suomella menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Ajan itse omia asioitani, eduskuntaan haluan ihmisiä ajamaan Suomen asioita.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole suomalaisten vika eikä meidän tarvitse olla mikään esimerkkimaa tässä asiassa. Ihmisten elämää ei pidä tehdä vaikeammaksi maan maineen takia.
Eikö? Sinulla ei siis ole kotisi täynnä maailman saastuttavimassa maassa kiinassa tehtyjä tavaroita
No ei todellakaan ole. Suomalaisten tuoma hyöty kiinalaisen krääsän torjunnassa voi kuitenkin olla enintään luokkaa hyttysen pierun murto-osa Saharassa.<
Tuo onkin siitä kätevä argumentti että sillä perusteella voi perustella mitä tahansa typeryyttä loputtomiin. Suomalaisia on niin vähän että millään mitä me tehdään ei ole mitään väliä, eiks jeh!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus, olen yrittäjä. On tunnustettava, että kyllä minullamyöskin persun verta virtaa suonissa.
Pensaa suonissa
Ihan itsekeskeisesti ajateltuna Kokoomus ja näköjään persutkin. Mutta kun mulle koko Suomen tilanne on tärkeämpi kuin joku oma pikavoitto verotuksessa, kun se vaikutaa enemmän mun ja lasteni elämään, äänestä normaalisti demareita tai vihreitä.
No ei todellakaan ole. Suomalaisten tuoma hyöty kiinalaisen krääsän torjunnassa voi kuitenkin olla enintään luokkaa hyttysen pierun murto-osa Saharassa.