Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue ajaa sinun asiaasi ja miksi?

Vierailija
11.01.2024 |

Kerro toki.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotirouva ja voin sanoa, että ei mikään eduskunnassa olevista.

Vierailija
22/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ei kyllä aja kenenkään etua kun oikein ajattelee. Kaikilta on vaan eläminen kallistunut heidän päätöksien seurauksista. Muilla puolueilla on aika selkeä oma porukkansa.

Ilmaston lämpeneminen on tieteellisesti todistettu fakta.

Ei se ole suomalaisten vika eikä meidän tarvitse olla mikään esimerkkimaa tässä asiassa. Ihmisten elämää ei pidä tehdä vaikeammaksi maan maineen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skp, koska pidän Natojäsenyyttä virheenä ja muutenkin toivon parempia työehtoja, palkkaa ja oikeudenmukaisempaa maailmaa, feminismia ( olen mies ) ja eläinten oikeuksia tärkeinä. 

Äänestän toki Litä ja vassareita, vaikka olen mediaanituloinen, asun vuokratontilla omistusasunnossa ja sijoitan/omaan pääomatuloja. 

Vierailija
24/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraattipuolue

T: Captain Jack Sparrow

Vierailija
25/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut, koska olen Persu

Vierailija
26/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ei kyllä aja kenenkään etua kun oikein ajattelee. Kaikilta on vaan eläminen kallistunut heidän päätöksien seurauksista. Muilla puolueilla on aika selkeä oma porukkansa.

Voit yllättyä minkälaisella pohjalla se seisoo, jos perehdyt asiaan.

Vierailija
27/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole suomalaisten vika eikä meidän tarvitse olla mikään esimerkkimaa tässä asiassa. Ihmisten elämää ei pidä tehdä vaikeammaksi maan maineen takia.

Se on kaikkien päästöjä aiheuttavien vika. Kyse ei ole maineesta, vaan siitä, että teemme oman osamme. Yhtä lailla Yhdysvaltojen, Kiinan, Intian, Venäjän, EU-maiden ja kaikkien muidenkin on tehtävä oma osansa.

Vierailija
28/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Sinulla ei siis ole kotisi täynnä maailman saastuttavimassa maassa kiinassa tehtyjä tavaroita

Vierailija
29/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin puolue. Kannattaa perustuloa ja kannabiksen laillistamista.

https://avoinpuolue.fi/

Vierailija
30/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto tai demarit. Jokainen ihminen on arvokas. 

Vierailija
31/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seisoo vankalla pohjalla.

Tietysti jos uskoo netin huuhaasivustoja enemmän tutkijoita, niin sitten mikä tahansa voi seistä minkälaisella pohjalla tahansa.

Vierailija
32/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos uskoo netin huuhaasivustoja enemmän tutkijoita, niin sitten mikä tahansa voi seistä minkälaisella pohjalla tahansa.

Miten olisi alkuperäinen mittausdata?

Vierailija
33/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Se osoittaa, että ilmasto on lämmennyt viime vuosikymmeninä. 

Vierailija
34/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Se osoittaa, että ilmasto on lämmennyt viime vuosikymmeninä. 

Tai sitten juuri päinvastoin? Ne tutkimukset, jotka osoittaa lämpenemistä on tehty ihan jäätävällä vilpillä. Ne on mallinnettuja tuloksia, ei oikeita mittauksia.

Vierailija
35/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Ajan itse omia asioitani, eduskuntaan haluan ihmisiä ajamaan Suomen asioita.

Just näin! 

Vierailija
36/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asiaa ajaisi ehkä eniten vihreät, mutta äänestän vasemmistoa, koska koen että mun asiat on riittävän hyvin verrattuna moneen muuhun joiden asiaa vasemmistoliitto siis ajaa.

Vierailija
37/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se olisi se "minun asia"...

Jos ihan omaa toimeentuloani ja tarvitsemiani palveluja ajattelen, niin teoriassa kokoomus, mutta minä kyllä haluaisin ajatella vähän laajemminkin kuin omaa napaani, joten äänestän toisin.

Nyt kyllä alkanut näin kaupunkilaisena ihmetyttää, aikooko kokoomusvetoinen hallitus tyhjentää kaupungit osa-aikaisista palvelualojen työntekijöistä. Kyllä minä heidän palvelujaan mielelläni jatkossakin käyttäisin (tosin minun puolestani voisivat olla vaikka kokoaikaisia). Eli sikäli kokoomus ei ehkä enää niin hyvin edes minun etuani aja.

Vierailija
38/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Jokainen puolue ajaa puolueen etua. Ei yksittäisellä ihmisellä ole mitään arvoa.

Vierailija
39/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mikään, mutta olen vahvasti vasemmalla. 

Vierailija
40/75 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme