Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue ajaa sinun asiaasi ja miksi?

Vierailija
11.01.2024 |

Kerro toki.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Eniten asioita listalla, joita kannatan. Kd on myös mulle sopiva puolue.

Vierailija
62/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitto, koska olen köyhä.

Ei, vaan koska olet morooni. Silleen aikuisten oikeasti, ainoa puolue joka aivan todella on kansan etua ajamassa, on valitettavasti persut. Kaikilla muilla on oma agendansa ennen muuta, perusjen agenda on kansan parhaaksi. Hävetkää te moroonit, jotka äänestitte vihervasemmistoa, vasemmistodemareita, libtardisdemareita ja vasemmistoa yleensä, te olette antamassa tämän maan ryssälle. Kristrillisiä, ruotsalaisia jne. pyh, ihan turhaa hapen haaskausta koko sakkitekopyhiä lässyttäjiä. Siinä sinulle suomen poliittinen kartta muutamalla sanalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitto, koska olen köyhä.

Ei, vaan koska olet morooni. Silleen aikuisten oikeasti, ainoa puolue joka aivan todella on kansan etua ajamassa, on valitettavasti persut. Kaikilla muilla on oma agendansa ennen muuta, perusjen agenda on kansan parhaaksi. Hävetkää te moroonit, jotka äänestitte vihervasemmistoa, vasemmistodemareita, libtardisdemareita ja vasemmistoa yleensä, te olette antamassa tämän maan ryssälle. Kristrillisiä, ruotsalaisia jne. pyh, ihan turhaa hapen haaskausta koko sakkitekopyhiä lässyttäjiä. Siinä sinulle suomen poliittinen kartta muutamalla sanalla..

Mihin perustat nämä väitteet?

Vierailija
64/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VKK

Vierailija
65/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen perheenäiti Helsingistä. En tunne olevani rikas  oikeistolainen enkä köyhä vasemmistolainenkaan, olen vähän sitä ja tätä siinä keskellä

Luulen että keskusta voisi sopia ja olla minulle tyypillistä. Ehkä he ajaisivat mun asioita -

Kyse on siis  puoluepolitiikassa linjalla oikeisto- vasemmisto siitä  että pitäiskö rikkaita verottaa enemmän ja käyttää  enemmän verorahoja sosiaalitukiin eli köyhäinhoitoon. (vasemmisto)

- vai toisaalta pitäiskö antaa rikkaille ja yrityksille antaa verovapautta enemmän  ( Oikeisto)

Tähän jakoon sijoitan itseni jonnekin keskelle joten ehkä keskusta ajaa mun asiaa 

Vierailija
66/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suomalaisen asiaa ajava puolue.

Vierailija
67/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jotenkin ajankohtainen aihe? Ei mielestäni eikä liity presidentinvaalin.

Vierailija
68/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt jotenkin ajankohtainen aihe? Ei mielestäni eikä liity presidentinvaalin.

Tämä on aina ajankohtainen aihe.

Vierailija
69/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä koska olen autoton ituhippi joka asuu Helsingin keskustassa ja joka saa kaikki tulonsa veronmaksajilta.

Vierailija
71/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset nyt ja aina! 🥰

Vierailija
72/75 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeistolainen. En enää asu suomessa mutta kipitän kyllä konsulaattiin äänestämään Kokoomusta kun kutsu käy.

Vierailija
73/75 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Yksikään puolue ei ole rahattoman, lapsettoman luovan alan toimijan asialla.

Vierailija
74/75 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousasioissa olen enemmän oikealla kuin vasemmalla ja arvoissa enemmän liberaali kuin konservatiivi. Mikään puolue ei osu täysin. Liberaalipuolue ehkä lähin, vaikka asun maalla.

Vierailija
75/75 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, koska tulen toimeen palkallani ilman pääomatuloja ja ilman sosiaalitukia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi