Mikä puolue ajaa sinun asiaasi ja miksi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto, koska olen köyhä.
Ei, vaan koska olet morooni. Silleen aikuisten oikeasti, ainoa puolue joka aivan todella on kansan etua ajamassa, on valitettavasti persut. Kaikilla muilla on oma agendansa ennen muuta, perusjen agenda on kansan parhaaksi. Hävetkää te moroonit, jotka äänestitte vihervasemmistoa, vasemmistodemareita, libtardisdemareita ja vasemmistoa yleensä, te olette antamassa tämän maan ryssälle. Kristrillisiä, ruotsalaisia jne. pyh, ihan turhaa hapen haaskausta koko sakkitekopyhiä lässyttäjiä. Siinä sinulle suomen poliittinen kartta muutamalla sanalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto, koska olen köyhä.
Ei, vaan koska olet morooni. Silleen aikuisten oikeasti, ainoa puolue joka aivan todella on kansan etua ajamassa, on valitettavasti persut. Kaikilla muilla on oma agendansa ennen muuta, perusjen agenda on kansan parhaaksi. Hävetkää te moroonit, jotka äänestitte vihervasemmistoa, vasemmistodemareita, libtardisdemareita ja vasemmistoa yleensä, te olette antamassa tämän maan ryssälle. Kristrillisiä, ruotsalaisia jne. pyh, ihan turhaa hapen haaskausta koko sakkitekopyhiä lässyttäjiä. Siinä sinulle suomen poliittinen kartta muutamalla sanalla..
Mihin perustat nämä väitteet?
Olen keskituloinen perheenäiti Helsingistä. En tunne olevani rikas oikeistolainen enkä köyhä vasemmistolainenkaan, olen vähän sitä ja tätä siinä keskellä
Luulen että keskusta voisi sopia ja olla minulle tyypillistä. Ehkä he ajaisivat mun asioita -
Kyse on siis puoluepolitiikassa linjalla oikeisto- vasemmisto siitä että pitäiskö rikkaita verottaa enemmän ja käyttää enemmän verorahoja sosiaalitukiin eli köyhäinhoitoon. (vasemmisto)
- vai toisaalta pitäiskö antaa rikkaille ja yrityksille antaa verovapautta enemmän ( Oikeisto)
Tähän jakoon sijoitan itseni jonnekin keskelle joten ehkä keskusta ajaa mun asiaa
Joku suomalaisen asiaa ajava puolue.
Onko tämä nyt jotenkin ajankohtainen aihe? Ei mielestäni eikä liity presidentinvaalin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt jotenkin ajankohtainen aihe? Ei mielestäni eikä liity presidentinvaalin.
Tämä on aina ajankohtainen aihe.
Vihreitä koska olen autoton ituhippi joka asuu Helsingin keskustassa ja joka saa kaikki tulonsa veronmaksajilta.
Olen oikeistolainen. En enää asu suomessa mutta kipitän kyllä konsulaattiin äänestämään Kokoomusta kun kutsu käy.
Ei mikään. Yksikään puolue ei ole rahattoman, lapsettoman luovan alan toimijan asialla.
Talousasioissa olen enemmän oikealla kuin vasemmalla ja arvoissa enemmän liberaali kuin konservatiivi. Mikään puolue ei osu täysin. Liberaalipuolue ehkä lähin, vaikka asun maalla.
Ei mikään, koska tulen toimeen palkallani ilman pääomatuloja ja ilman sosiaalitukia.
Ps. Eniten asioita listalla, joita kannatan. Kd on myös mulle sopiva puolue.