En koskaan tekisi ruokaa, jonka tekemiseen menee yli 20 min
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olisit huono vaimo.
Hyvät naiset tekee miehilleen oikeaa kotiruokaa. Ottakaa mallia japanilaisista naisista.
Hear, hear!
Naisen tulee osata laittaa ruokaa.
Minä teen harvoin ruokaa alle 20 minuutissa. Haluaisin kyllä, antakaa vain reseptejä. Wokkia saan tuossa ajassa tehtyä, mutta muuta en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit huono vaimo.
Hyvät naiset tekee miehilleen oikeaa kotiruokaa. Ottakaa mallia japanilaisista naisista.
Hear, hear!
Jep. Olisi tosiaan suotavaa etät molemmat osaisivat.
En koskaan söisi ruokaa, joka on nopesmpi valmistaa kuin syödä, koska se lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit huono vaimo.
Hear, hear!
Jep. Olisi tosiaan suotavaa etät molemmat osaisivat.
Tottakai. Mutta olen hetero. En ole kiinnostunut miesten kokkaustaidoista. AP on turha nainen.
Tyypillinen suomalainen. Ei kiinnosta ruoan laitto.
Meillä on usein viikolla nopeita arkiruokia:
wokkia= nuudelit, vihannekset ja naudan minuuttisuikale
kasvisose/pinaattikeittoja (itse lisään välillä kermaa) pakasteesta ja patonkia
nistipataa (makaronia ja jauhelihaa)
kanan ohuita fileitä ja pikariisiä/ ristikkoperunoita ja valmis salaatti.
Uunimakkaraa ja muusia (pilkon perunat pieniksi niin kypsyy yllättävän nopeasti)
tonnikalapastaa
pikalasagnea
paistettua kalaa ja paahdettuja kasviksia.
nämä kaikki ovat mielestäni helppoja ja nopeita ruokia.
Syön 2-3 päivää samaa ruokaa. Siinähän voi viettää vaikka laatu aikaa netissä kun ruoka on kypsymässä. Pari tuntia ei tunnu missään kun selaa netin ihme maailmaa. Laiska kun olen niin tuo on se helpoin ratkaisu kun ei ole varaa ostaa valmiita. Tuossa varmaan myös säästää aikaa kun läheskään joka päivä ei tarvitse tehdä ruokaa.
Jäät paljosta paitsi. Esimerkiksi yön yli uunissa hautunut bolognese on jotain ihan toista kuin kymmenen minuutin Dolmiot.