Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaveri kehuskelee koko ajan uudella miehellään.

Vierailija
11.01.2024 |

Kiva vielå kun tietää et miten yksinäinen olen. Lyön sitä kohta kivenmurikalla päähän. Stana.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarakastuneet ajattelevat, kaipaavat ja/tai puhuvat jatkuvasti toinen toisistaan. Eivät itse edes huomaa sitä. Vastarakastunut on vähän pöllyssä. Hurmosvaihe menee ohi. Kun suhde syvenee, rakastuminen muuttuu rakkaudeksi. Arki alkaa, ja toisiaan syvästi rakastavat ihmiset käyttäytyvät taas tavalliseen tapaan.  

Vierailija
22/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vietät aikaa ihmisen kanssa joka ärsyttää sinua? Ai niin, se yksinäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta. Eli kyllä tässä jotain varmaan paljastuu matkan varrella. Odottelet vaan rauhassa.

Vierailija
24/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei varmaan ole kateellinen eikä väkivaltafantasioita hautova, niin on mieskin löytynyt. Tsemppiä sullekin.

Vierailija
25/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vanha sanonta on toteutunut monta kertaa "kel onni on, se onnen kätkeköön".

Monesti on kaverit niitä miehiä vieneet, kun jotain on tarpeeksi kehuttu, siinä kaveritkin tajuaa, "hei, toihan on just sellanen, jonka mä haluun".

A) ketään ei voi väkisin viedä ja

B) se joka yrittää iskeä miehesi ei ole mikään kaveri ollutkaan

Olen eri henkilö, mut tiedän tällasen kaveriporukan. Tosi ällöttävää seurata vierestä sitä touhua.

Vierailija
26/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasta se siltä! Jos et saa kokonaan itsellesi, niin jossain illanvietossa laittaudut oikein kunnolla, meikkiä paljon ja juotat sen miehen kunnolla känniin ja pane se pettämään kaveriasi itsesi kanssa. Sitten vain sanot suoraan kaverillesi tai muuten järjestät, että jää pettämisestä kiinni.

Riittää jo, jos nuolette toisianne, niin kyllä siinä alkaa jo kaverisi palailemaan takaisin maan pinnalle.

Voit myös stalkata sitä somessa, missä se pyörii kavereiden kanssa ja menet samaan baariin.

Selität vain, että kaikki aloite tuli mieheltä ja itse olit juonut ja yksinäinen, niin kaikki menee miehen piikkiin!

Vierailija
27/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et pysty iloitsemaan kaverisi onnesta. Olet kateellinen häpeä!

En iloitse kehuskelijoiden puolesta. Enkä häpeä.

Vierailija
28/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske se mies sänkyyn ja pilaa kaverisi  suhde.

Enpä taida :)

Vierailija
29/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vietät aikaa ihmisen kanssa joka ärsyttää sinua? Ai niin, se yksinäisyys.

Pakko kun työskennelläänkin samassa paikassa. 

Vierailija
30/30 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehuskeleeko todella, vai kertooko vain omia hyviä kuulumisiaan... Jos jälkimmäinen, ja kuuntelee vastavuooisesti myös sinua (ja osaa olla myös empaattinen sinulle, jos kerrot jotain ikävämpää), niin sitten pitäisi takistaa vain sitä omaa asennetta kaverin onneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi