Kalju tekee miehen
Keskiverronkin näköinen mies muuttuu kiinnostavammaksi, jos ajelee itsensä kaljuksi tai siiliksi. Jotenkin miehestä tulee komeampi ja söpömpi niin, koska on maskuliinisempi.
Rehellinen mielipide, sori pitkätukat.
Kommentit (79)
Älä laita tällästä provoa. Tästä tulee kaljujen haukkumisketju. Vaikka omaan terveen itsetunnon kaljuna miehenä, niin eihän näitä mukava ole lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuna miehenä kommentoin tähän väliin, että suurempaa turn-offia kuin tatuoinnit, saa naisesta hakea. Ja ei muuten löydy.
Mulle naisena tatuoinnit on aika sama, ei plussaa eikä miinusta, ellei ne sitten ole tosi hienoja kuvia (harvalla on), silloin ne ovat plussaa. Sama pätee naisiin.
Yhdelläkään mun miehellä ei ole ollut tatskoja.
On se säälittävää kun nuorellakin miehellä alkaa hiusraja paeta. Sääli on.
Kalju pää on pahan näköinen.
Tukka ja järki ne sammaan päähän koskaan ei sopinukkaan
Ennen oli Kekkonen nyt on se Lipponen voi sitä tuuheatukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommonen tasapäinen kalju kun Halla-aholla onruma.. Kuulemma pudonnut pentuna puusta päälleen asfalttiin..
Halla-aho ei ole kalju. Mutta yksi eniten askarruttaneita asioita on se, että miksi hitossa pälvikalju mies ei aja itseään kokonaan kaljuksi. EN VOI KÄSITTÄÄÄ!!!!
Kyllä se on tasapäinen kalju.. Ne takarvat eivät peitä sitä isoa kalju plänttiä... 🤭😄
Vierailija kirjoitti:
Älä laita tällästä provoa. Tästä tulee kaljujen haukkumisketju. Vaikka omaan terveen itsetunnon kaljuna miehenä, niin eihän näitä mukava ole lukea.
Sori, ei ollut tarkoitus :( Voin ilmiantaa tämän itse, ilmianna sinä myös, niin se häviää. Toisaalta, kaikkihan täällä tulevat haukutuiksi vuorollaan. Minä ihan oikeasti tykkään kaljuista miehistä enkä varmasti ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei ollut tarkoitus :( Voin ilmiantaa tämän itse, ilmianna sinä myös, niin se häviää. Toisaalta, kaikkihan täällä tulevat haukutuiksi vuorollaan. Minä ihan oikeasti tykkään kaljuista miehistä enkä varmasti ole ainoa.
Tilanne on nyt tykkäyksissä 2-10. Kovin eivät siis naiset tunnu tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutuksia ovat voineet antaa kaljut miehetkin. Eikä alapeukutus kerro mitään. Itse en alapeukuta juuri koskaan ja harvoin yläpeukutankaan. Mun aloitukseni yleensä jäävät ilman yhtään yläpeukkua, koska olen vastarannankiiski sekä palstan miehille että naisille. En tahallani, mutta olen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aloitukseni yleensä jäävät ilman yhtään yläpeukkua, koska olen vastarannankiiski sekä palstan miehille että naisille.
Maailma tarvitsee vastarannankiiskejä, he ovat korvaamattomia.
Mikäli kaikki olisivat pelkästään alati kaikkea ja kaikkia myötäileviä joojoo-miehiä mitään kehitystä ei koskaan tapahtuisi.
Hyvä vastikset!
- vapaa mies-
Tärkeämpää on, että mies on sanansa (tai munansa) mittainen!
Ei, kyllä miehellä pitää olla pitkä tukka, ja mielellään Peppi Pitkätossu-saparoilla. Olemus mielellään hintelä. Sellainen tuo turvaa aralle naiselle.
Siilitukka on cool mutta sitä saa olla sheivaamassa koko ajan. Jos sen sijaan on kaljuuntunut päälaela niin yhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tiedän että Bull Mentulakin aiheuttaa eroottisia värinöitä siellä ruudun takana.
Minun miesmakuuni ei kuulu kaljuus eikä lihaskimppu-olemus. Ei myöskään parta eikä viikset.
Olisiko tämä lähempänä sinun miesmakuasi?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ei. Sitä paitsi 27-vuotias olisi liian nuori, kun olen itse 37 v.
Eipä ole ketju poistuinut.
No, sanotaan sitten syy miksi pidän kaljuista miehistä:
1. Pidän yleensä ottaen vastakohtaisuuksista sukupuolten välisissä tyyleissä. Siis kalju mies - pitkät ja paksut hiukset naisella.
2. Kaljua on ihana paijata ja suukottaa.
Mutta vastapainoksi täytyy sanoa, että mun kokemukseni mukaan pitkätukkaiset miehet ovat 95 prosentin varmuudella mukavia. Jostain syystä. Kaljut taas voivat olla ihan millaisia hyvänsä - vaikka rasseja (silti pidän skinityyliä kuumana, kaikki skinithän eivät ole rasseja (SHARP)).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4-10 nyt, seurataanko me näitä kuin lätkämatsissa :)
Eilen oli taas niin ihana kalju mies elokuvassa, esitti hyväsydämistä taksikuskia.
Kytät ja Ison Omenan vartijat ovat kaljuja.
En ole lainkaan ylpeä vaan terveen itsetietoinen.
Kirjoitukseni oli hieman provosoiva, miehen tärkein ominaisuus löytyy kuitenkin pään sisältä ja sydämestä. Siellä on miehen mitta, teoissa, ei puheissa.
- vapaa mies-