Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalju tekee miehen

Vierailija
11.01.2024 |

Keskiverronkin näköinen mies muuttuu kiinnostavammaksi, jos ajelee itsensä kaljuksi tai siiliksi. Jotenkin miehestä tulee komeampi ja söpömpi niin, koska on maskuliinisempi.

Rehellinen mielipide, sori pitkätukat.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se täysin kaljuksi ajeltu sopii vain naiselle

Vierailija
42/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju ei sovi kaikille. Jos ihminen on perinteisen suomalaisen värinen, kalpea ja vaaleakarvainen, niin hänelle ei kalju sovi. Tummemmilla kulmakarvoilla ja parralla sekä hieman ruskeammalla ihonvärillä varustetuille sopii kyllä. Ja tarkoitan ihan suomalaisia miehiä tällä, en mitään ulkomaalaisia. Tietysti päänmuoto vaikuttaa myös.

Kun hiukset alkoivat lähteä, niin kukaan ei kysellyt, olenko oikean värinen tai muotoinen kaljuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, muutoin kaikki Hollywoodin romanttisten draamojen miesnäyttelijät ja miesmallit olisivat kaljuja. Yksikään naisten ihannoima mies ei ole kalju. Geneettisesti. Toki Channing Tatum on ajanut joskus hiukset pois, mutta hän ei ole kalju. Geneettinen kalju on se, mikä ratkaisee negatiivisuudellaan."

Olet väärässä, koska minä olen nainen ja ihannoin kaljua esteettisessä mielessä. Se tuo mieleen soturipäällikön ja on upeampi kuin useimpien miesten hiukset. 

On minulla yksi suosikkihiusmalli, joka on vähän pitempi eli lyhyt keesi, jonka päätteenä on ihan pieni ponnari.

Vierailija
44/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen jo vuosia ihmetellyt, miksi monet 30-50-vuotiaat miehet ajavat päänsä kaljuksi ja antavat parran kasvaa pitkäksi? En ymmärrä, miksi pitää tahallaan näyttää terroristilta ja rumalta? 😳 Luulisi naistenkin tykkäävän enemmän normaalin näköisestä miehen naamasta kuin jostain peikosta!

Koska hiukset eivät kasva, niin ne on ajettava pois. Aitohiusperuukki (24h liimattava) maksaa noin 8000-10 000 euroa vuodessa mallista riippuen.

Melko kallista. Tuolla rahalla saa aika monta giletteä millä sheivailla kaljua.

Vierailija
45/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva setämies on HOT!!!

Vierailija
46/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän että Bull Mentulakin aiheuttaa eroottisia värinöitä siellä ruudun takana.

Minun miesmakuuni ei kuulu kaljuus eikä lihaskimppu-olemus. Ei myöskään parta eikä viikset.

Olisiko tämä lähempänä sinun miesmakuasi?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
47/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vapaa nainen?

Vierailija
48/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos, tottahan tämä on. Kaikki naiset eivät meistä tykkää, mutta osalle se on yhdentekevää ja onpa meillä omat fanimmekin toisaalta.

Vierailija
49/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta se täysin kaljuksi ajeltu sopii vain naiselle

Ja vain pilluun.

Vierailija
50/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kalju myös alapäästä, mitä mieltä?

Vain pää kalju, jos minulta kysytään...

Vierailija
51/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkä harteille ulottuva tukka oli Rock. Nyt kaljupää on vissiin Räp. Danny sanoi, että jos puhelaululla saa rahaa, niin ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
52/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus vain etääntyy

Hiusraja vetääntyy

Vartalo setääntyy

🎶

Vierailija
53/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää komeaa karjua ja komeaa kaljua.

Kyllä, tuo mies taitaa olla entinen ministeri ja hänenkin kohdalla sanomani pätee sataprosenttisesti. On hyvä esimerkki juuti siitä mikä innoitti aloittamaan tämän ketjun eli ilman kaljua en katsoisi häntä toista kertaa.

Vierailija
54/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaan miehen itseluottamus on aina kunnossa, mutta se ei koskaan ole ylimielinen tai muita halveksiva vaan realistinen ja kohti totuutta kurkoittava. Ja kovin usein myös tämän totuuden saavuttava.

Vapaa mies on voimakkain olento maan päällä. Ei voimakkain välttämättä fyysisesti vaan sielullis-henkisesti."

Sama koskee naisiakin. 

Ole siis ylpeä itsestäsi ja hiuksistasi, mutta muista tämä ketju, jos huomaat hiustesi ohenevan tai kaljuuntuvasi. Silloin ehkä haluat ajella itsesi kaljuksi.

Vierailija
55/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä vapaa nainen?

Kiinnostava, voimakas, rohkea, älykäs, täydellinen vastapari vapaalle miehelle. Nainen kenen kanssa voi vapaasti ulvoa kuuta.

Vierailija
56/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka voi myös olla maskuliininen.

Vierailija
57/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää komeaa karjua ja komeaa kaljua.

Kyllä, tuo mies taitaa olla entinen ministeri ja hänenkin kohdalla sanomani pätee sataprosenttisesti. On hyvä esimerkki juuti siitä mikä innoitti aloittamaan tämän ketjun eli ilman kaljua en katsoisi häntä toista kertaa.

Niin, ei tuo ainakaan Lindström ole. Eero Heinäluoma nuorena.

Vierailija
58/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei todellakaan ole hyvä valtaenemmistölle miehistä. Jos mietin vaikka itseäni, menettäisin heti useamman pinnan komeudestani, jos menettäisin hiukseni. Hyi. 

Vierailija
59/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka voi myös olla maskuliininen.

Rehellisesti sanottuna tuo yhdistelmä on minusta pelottava, jotenkin perverssi.

Vierailija
60/79 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne peukutuksissa on nyt 1-8. Eli palstan hiusrajamies ei ole ollut kovin väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi