Kalju tekee miehen
Keskiverronkin näköinen mies muuttuu kiinnostavammaksi, jos ajelee itsensä kaljuksi tai siiliksi. Jotenkin miehestä tulee komeampi ja söpömpi niin, koska on maskuliinisempi.
Rehellinen mielipide, sori pitkätukat.
Kommentit (79)
Itse miehenä olen jo vuosia ihmetellyt, miksi monet 30-50-vuotiaat miehet ajavat päänsä kaljuksi ja antavat parran kasvaa pitkäksi? En ymmärrä, miksi pitää tahallaan näyttää terroristilta ja rumalta? 😳 Luulisi naistenkin tykkäävän enemmän normaalin näköisestä miehen naamasta kuin jostain peikosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain orjat, vangit, sotilaat ja muut järjestelmän vangit ovat kaljuja.
Vapaan miehen tuntomerkki on pitkät hiukset, jotka hulmuavat tuulessa, iltaauringon antaessa niille kultaisen säväyksen joka sopii avoauton tai ratsun väriin.
Ei mitään haltijakeijuja mulle kiitos.
Kunnes kohtaat yhden.
Kalju ei sovi kaikille. Jos ihminen on perinteisen suomalaisen värinen, kalpea ja vaaleakarvainen, niin hänelle ei kalju sovi. Tummemmilla kulmakarvoilla ja parralla sekä hieman ruskeammalla ihonvärillä varustetuille sopii kyllä. Ja tarkoitan ihan suomalaisia miehiä tällä, en mitään ulkomaalaisia. Tietysti päänmuoto vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kalju mies 😅
En ole, vaan naimisissa oleva nainen. Olen tykännyt aina kaljuista.
On ihan ok että pidät, mutta miksi yrität lähes väkisin tuputtaa mieltymystäsi muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaan miehen tuntomerkki on pitkät hiukset, jotka hulmuavat tuulessa, iltaauringon antaessa niille kultaisen säväyksen joka sopii avoauton tai ratsun väriin.
Kunnes kohtaat yhden.
Sulla on itseluottamus kohdallaan, ja ainahan miehen voi ajella kaljuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kalju ei sovi kaikille. Jos ihminen on perinteisen suomalaisen värinen, kalpea ja vaaleakarvainen, niin hänelle ei kalju sovi. Tummemmilla kulmakarvoilla ja parralla sekä hieman ruskeammalla ihonvärillä varustetuille sopii kyllä. Ja tarkoitan ihan suomalaisia miehiä tällä, en mitään ulkomaalaisia. Tietysti päänmuoto vaikuttaa myös.
Nimenomaan vaaleatukkaiselle ja ristiveriselle suomalaiselle sopii kalju erityisen hyvin.
Kyllä. Tiedän että Bull Mentulakin aiheuttaa eroottisia värinöitä siellä ruudun takana.
Kaljuna miehenä kommentoin tähän väliin, että suurempaa turn-offia kuin tatuoinnit, saa naisesta hakea. Ja ei muuten löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kalju mies 😅
En ole, vaan naimisissa oleva nainen. Olen tykännyt aina kaljuista.
On ihan ok että pidät, mutta miksi yrität lähes väkisin tuputtaa mieltymystäsi muille?
No miksi nyt tänne kirjoitellaan, ihan huvin vuoksi. Kun näin yhden miehen, joka tämän toi mieleen. Ilman kaljua hän olisi hukkunut massaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuna miehenä kommentoin tähän väliin, että suurempaa turn-offia kuin tatuoinnit, saa naisesta hakea. Ja ei muuten löydy.
Tai löytyy sittenkin. Kiusaaminen, varsinkin anonyyminä, se on suurin turn-off mitä naisessa voi olla.
Teit meistä kaljun,
teit meistä kaljumpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit kaljumpaa
🎶 🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tämä tekee miehen:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Miehellä ei koskaan ole yksittäistä asiaa (rahaa lukuun ottamatta), mikä tekee miehen. Se vaatii aina nämä kahdeksan kohtaa yhdessä.
Aja itsesi kaljuksi, niin se vastaa vähintään kolmea kohtaa noista.
Ei, muutoin kaikki Hollywoodin romanttisten draamojen miesnäyttelijät ja miesmallit olisivat kaljuja. Yksikään naisten ihannoima mies ei ole kalju. Geneettisesti. Toki Channing Tatum on ajanut joskus hiukset pois, mutta hän ei ole kalju. Geneettinen kalju on se, mikä ratkaisee negatiivisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tiedän että Bull Mentulakin aiheuttaa eroottisia värinöitä siellä ruudun takana.
Nuo lihakset ei aiheuta. Minusta hän on vähän surullisen näköinen, mutta hyvä esimerkki miehestä, joka ei ilman kaljuaan kiinnittäisi minkäänlaista huomiota.
Mä oon kalju myös alapäästä, mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes kohtaat yhden.
Sulla on itseluottamus kohdallaan, ja ainahan miehen voi ajella kaljuksi.
Vapaan miehen itseluottamus on aina kunnossa, mutta se ei koskaan ole ylimielinen tai muita halveksiva vaan realistinen ja kohti totuutta kurkoittava. Ja kovin usein myös tämän totuuden saavuttava.
Vapaa mies on voimakkain olento maan päällä. Ei voimakkain välttämättä fyysisesti vaan sielullis-henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen jo vuosia ihmetellyt, miksi monet 30-50-vuotiaat miehet ajavat päänsä kaljuksi ja antavat parran kasvaa pitkäksi? En ymmärrä, miksi pitää tahallaan näyttää terroristilta ja rumalta? 😳 Luulisi naistenkin tykkäävän enemmän normaalin näköisestä miehen naamasta kuin jostain peikosta!
Koska hiukset eivät kasva, niin ne on ajettava pois. Aitohiusperuukki (24h liimattava) maksaa noin 8000-10 000 euroa vuodessa mallista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Minun miesmakuuni ei kuulu kaljuus eikä lihaskimppu-olemus. Ei myöskään parta eikä viikset.
Neuvostoliiton aikaan kun töpeksi Tallinnassa, niin ajeltiin kaljuksi ja pistettiin putkaan. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa näyttää syöpäsairaalta.
Lisää komeaa karjua ja komeaa kaljua.
Aja itsesi kaljuksi, niin se vastaa vähintään kolmea kohtaa noista.