Haluaisin ostaa uuden Rolex kultakello.
Mistä löytyy hyvä liike? .. kävin yhdessä ja eivät ottaneet tosissaan, kun on resuset kuteet..ja en uskalla ostaa netistä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olen ruotsinsuomalainen AP
Varför skriver du inte på svenska? Vi alla har läst svenska i skolan så vi förstår ju bra.
Vierailija kirjoitti:
Aa, se selittää. Ei huolta. Monista liikkeistä saa nykyään sateenkaaren värisiä kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sitten kunnon kello? Budjetti on noin 100000 euroa.. mutta uusi pitää olla AP
Herää tähän päivään. Myyjät ei vaatteita katso ei edes silloin ennen kun nämä jutut lähti leviämään, ettei tietyillä vaatteilla Mersua saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, se selittää. Ei huolta. Monista liikkeistä saa nykyään sateenkaaren värisiä kelloja.
Sateenkaaren väriseen Hublotiin ei tuo budjetti riitä. Pitää olla 75 k€ lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sitten kunnon kello? Budjetti on noin 100000 euroa.. mutta uusi pitää olla AP
Herää tähän päivään. Myyjät ei vaatteita katso ei edes silloin ennen kun nämä jutut lähti leviämään, ettei tietyillä vaatteilla Mersua saa.
Palvelu paranee kun vilauttaa mustaa, tai edes platinaista, Amexia.
PanoLunarTourbillon olisi hieno kello mutta AP:n pitää säästää vähän lisää.
Indian rolex is real rolex. Näitä saa Intian hippimarkkinoilta edulliseen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
PanoLunarTourbillon olisi hieno kello mutta AP:n pitää säästää vähän lisää.
Nääh, kyllä kellon pitää olla sveitsiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne kultakello sanan loppuun tulee n kirjain.
Jeesus tulee huomenna.
Senkö Rolexin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne kultakello sanan loppuun tulee n kirjain.
Jeesus tulee huomenna.
Senkö Rolexin kanssa?
Aasin kanssa tietysti.
Isälläni on Lidlistä ostettu 10 - 20 euron kello, monta vuotta sitten ostettu. Toimii edelleen 100%.