Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa vuodessa haet täyden viinalastin Virosta?

Vierailija
11.01.2024 |

Itse haen vähintään kaksi kertaa vuodessa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan kun viinat tuo lähetti suoraan omalle ovelle.

Vierailija
22/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on täysi lasti?  Käyn kerran tai kaksi, tuon kirkasta 6-8 päkkiä, lonkeroa 10-15.  Itse en juo mutta "asiakkaat" vaativat. Tupakat pari kolme kartonkia poltan itse.

Minulle täyslasti ilman autoa on kaksi 5 litran mäyräkoiraa vodkaa ja kuusi 24 tölkin casea lonkeroa ja olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhaan autolla muutaman kerran vuodessa Baltiaan ja joka kerta tuon alkoholia niin paljon kuin kyytiin mahtuu.

Vierailija
24/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hakenut koskaan. En ole myöskään tilannut ulkomaasta mitään koskaan. Jotku kuulemma on tilanneet. Onko se vielä laillista?

On laillista, mutta pitää maksaa verot. Eli jos sinä tilaat esim Saksasta alkoholia kulketusyrityksen kautta, niin sinun pitää maksaa verottajalle alkoholiverot. Jos taas yritys josta tuotteen ostat myös kuljettaa sen Suomeen niin sinä et maksa veroja vaan yritys josta sen tilasit. Itse en ole vielä törmännyt sellaiseen paikkaan josta saisi ilman erillistä kuljetuksen tilaamista asian hoidettua.

Vierailija
25/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hakenut koskaan. En ole myöskään tilannut ulkomaasta mitään koskaan. Jotku kuulemma on tilanneet. Onko se vielä laillista?

On laillista, mutta pitää maksaa verot. Eli jos sinä tilaat esim Saksasta alkoholia kulketusyrityksen kautta, niin sinun pitää maksaa verottajalle alkoholiverot. Jos taas yritys josta tuotteen ostat myös kuljettaa sen Suomeen niin sinä et maksa veroja vaan yritys josta sen tilasit. Itse en ole vielä törmännyt sellaiseen paikkaan josta saisi ilman erillistä kuljetuksen tilaamista asian hoidettua.

Sehän ei johdu siitä ettei etämyyjiä olisi vaan siitä että sinä olet tumpula.

Vierailija
26/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae viinalasteja Virosta, koska juon melkein yksinomaan mietoja juomia. Muutamia 80-prosenttisia viinapulloja olen hakenut Viron-laivan taxfreestä partakoneenterien puhdistamiseen ja pintojen desinfioimiseen, kun niin vahvaa alkoholia ei ihan perusjampalle Suomessa myydä denaturoimattomana.

Vierailija
27/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei johdu siitä ettei etämyyjiä olisi vaan siitä että sinä olet tumpula.

Kirjoitin toki väärin, tietysti on paikkoja joista saa ilman veroja tilattua mutta näissähän on huomattavasti kalliimpi hinta kun verot tavallaan lisätään siihen summaan. 

Vierailija
28/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 2013 ja v 2020 haimme muutaman laatikollisen samppanjaa ja viinejä häihin. 

Muuten 0 pulloa

Vierailija
29/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain keksi kertaa viime vuonna. Myin suurimman osan ja sain voittoa 1000 euroa yhteensä. Itse en juo viinaa, olutta juon joskus.

Vierailija
30/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. NÄillä polttoaineen hinnoilla viinan hinnasta jäävä hyöty menee tuohon tuhannen kilometrin matkaan.

Vierailija
31/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on täysi lasti? Rekallinen?

Vierailija
32/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa

Vierailija
33/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut vielä kertaakaan enkä aio hakea. 

Vierailija
34/34 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae ja en ole koskaan hakenut. 

miksi haet? Onko se halvempaa ja/tai parempaa? Onko paljonkin?

En ole koskaan hakenut.

Terve ihminen ei tarvitse alkoholia.