Katsokaa Prisman tunikat! Ihan hirveitä!
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Eläkeläisellä menee vielä, mut muilla ei.
Ei viddu mene vanhempanakaan. Ei ole vaatemaku mennyt huonoksi vaikka olen ikääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sopivat suomalaisen naisen vartalolle : )
Ei sovi kenelle tahansa. Tunika on ruma paita.
Laita linkki ap. Tyhmää laittaa viesti ilman linkkiä aiheeseen.
Mihinkäs tiukkaan laariin minä nyt sovin, kun päällä on Prisman tunika/mekko ja ne maiharit ja villasukat? En tavoittele pukeutumisellani mitään, erikoisuutta esim. Kunhan laitan päälleni vaatteita joista ITSE tykkään.
Prisman muumitunikat oli loppu verkkokaupasta,
Joku näköjään tykkää.
Enemmän ihmettelen noita suuriruutuisia flanellipaitoja joita oli myynnissä halpahallissa, ruskeita polvipituisia.
Uskon että jää myymättä olivat niin hirveitä.
Ei mun mielestä tunikoissa ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyh! Olin itse juuri viikon Milanossa ja tiedän kyllä, miten siellä pukeudutaan.
Suurin osa ihmisistä pukeutuu aivan arkisesti, ei käännä kenenkään päätä. Läheiseni asuu siellä (nuori nainen) ja hänen vaatetuksensa suomalaisena ei poikkea paikallisista.
Totta kai italialaiset ovat erinäköisiä, eri ruumiinrakenne, kuin suomalaisilla. Useimmat ovat lyhyehköjä, jota kompensoidaan koroilla. Monet ovat pieniä ja hoikkia, jolloin vaatteet istuvat eri tavalla kuin suomalaiseen "ruhoon".
Totta kai metromatkustajien vaatetus poikkeaa businesskorttelin juppien tyylikkäistä/hintavista puvuista. Lähinnä huomioni kiinnitti nuorten uraohjusmiesten klassisen tyylikäs pukeutuminen. Naisten vaatetus oli sitä samaa kuin Suomessakin vastaavissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Aitoja turkiksia! Onpa yllättävää.
Mitä väliä, millainen tunika mummalla on päällä, kun menee jonottamaan ennakkoäänestykseen. Mummallakin on yksi ääni ja oma maku ja mielipide.
Prismasta ostetaan halppisvaatteita ja arkeen. Ei niiden päällä tarkoituskaan ole lähteä juhliin.
Ja toisekseen, vaatteilla ei enää haluta koreilla tai näyttää yhteiskuntaluokkaa, vaan ne jäivät 1900-luvulle.
Prismasta löytyy ihan perusjuttuja Nansoa, Finlayson, Jackpot jne.
Ja jos joku haluaa muuta, hän menee erikoisliikkeeseen tai ompelijalle, josta valitsee itsensä näköisen vaatteensa.
Niin helppoa ja kyllä valinnanvaraa löytyy. Ei ole pakko tyytyä Prisman valikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Googleta Prisma tunikat?
Aika järkyttäviä kuoseja tai sitten tosi synkkiä muuten.
Tällaiselle pitkäselkäiselle tunika on hyvä vaate. Niissä ei yleensä ole rintalaskoksia, mitkä eivät osu oikealle kohdalle, eikä napakaan ole paljaana, kuten monessa tavallisessa puserossa viimeistään käsiä vähän ylös nostaessa.
Miksei juuri missään myydä enää tuiki tavallisia puuvillapaitoja ilman erikoisuuksia? Naisena sanon, että naisten vaatteet ovat nykyään ihmeellisiä riepuja. Kangas on ohuen ohutta ja kaulaosa on puoli maailmaa. Tai sitten hihat ovat ylipitkät ja tekevät gorillan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta Prisma tunikat?
Onko se noin vaikea laittaa linkki? Tuon tekstin sijaan olisit voinut laittaa linkin. Sinä niitä vaatteita olet nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksei juuri missään myydä enää tuiki tavallisia puuvillapaitoja ilman erikoisuuksia? Naisena sanon, että naisten vaatteet ovat nykyään ihmeellisiä riepuja. Kangas on ohuen ohutta ja kaulaosa on puoli maailmaa. Tai sitten hihat ovat ylipitkät ja tekevät gorillan näköiseksi.
Tavalliset paidat ovat napapaitoja. Eikö ole mitään välimuotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy prismassa vaateostoksilla. Laittakaa nyt edes kuvia, ei voi muuten kommentoida.
Muutenkin boikotoin kiinassa valmistettuja ja finlaysonia.
Tunika voi olla ihan kiva jos se ei ole kovin väljä mahan kohdalta. Kapeamallisia tunikoita voisin käyttää. Sellaisia kuin pitkä suoralinjainen t-paita. Inhoan liian väljiä vaatteita muutenkin.
Tällainen tosimielen protestointi saa aina hymähtämään. Kirjoittaja tuskin on pysähtynyt ajattelemaankaan, missä hänen käyttämän elektroniikan komponentit on tehty.
90% kulutustavarasta tehdään Kiinassa, näin on ollut jo ainakin pari vuosikymmentä. Henkareista ämpäreihin, joulukoristeista työkaluihin.
Vai koskiko tuo nyt vain vaateboikotointia? Onko jotenkin parempi, jos vaate on tehty Bangladeshissä?
Kotimaista tai Euroopassa tehtyä elektroniikkaa on melko mahdoton löytää.
Kotimaassa ja Euroopassa vastuullisesti tuotettuja vaatteita käyttäen on täysin mahdollista rakentaa kestävän vaatekaapin perusteet. Itse en osta halpamuotia lainkaan ja vastuullisen tuotannon ulkopuolelta vain rintaliivit ja tietyt, harvat tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs tiukkaan laariin minä nyt sovin, kun päällä on Prisman tunika/mekko ja ne maiharit ja villasukat? En tavoittele pukeutumisellani mitään, erikoisuutta esim. Kunhan laitan päälleni vaatteita joista ITSE tykkään.
Ja minä, mikä tämä maihariongelma on? Suomessa 9-10 kuukautta vuodesta tarvitsee vettä ja kuraa pitävät joka sään kengät, liukasta on 3-6 kk vuodesta. Maiharit ovat yksi parhaan näköisistä vaihtoehdoista, villasukat puhtaasti käytännölliset jos ei tykkää keuhkotaudista. Kuljen maihareissa mikäli pitää tavata asiakkaita, talvikumisaappaissa jos on työpäivä omassa rauhassa. Villasukat otan mukaan kaikkialle, olen tarvinnut niitä mm. Saharassa.
Tunikoita ja leggingsejä en käytä. Jokainen, joka haluaa, käyttäköön.
n45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh! Olin itse juuri viikon Milanossa ja tiedän kyllä, miten siellä pukeudutaan.
Suurin osa ihmisistä pukeutuu aivan arkisesti, ei käännä kenenkään päätä. Läheiseni asuu siellä (nuori nainen) ja hänen vaatetuksensa suomalaisena ei poikkea paikallisista.
Totta kai italialaiset ovat erinäköisiä, eri ruumiinrakenne, kuin suomalaisilla. Useimmat ovat lyhyehköjä, jota kompensoidaan koroilla. Monet ovat pieniä ja hoikkia, jolloin vaatteet istuvat eri tavalla kuin suomalaiseen "ruhoon".
Totta kai metromatkustajien vaatetus poikkeaa businesskorttelin juppien tyylikkäistä/hintavista puvuista. Lähinnä huomioni kiinnitti nuorten uraohjusmiesten klassisen tyylikäs pukeutuminen. Naisten vaatetus oli sitä samaa kuin Suomessakin vastaavissa tilanteissa.
Lisäksi ilmasto Milanossa on jokseenkin erilainen, joka vaikuttaa ainakin talvella vahvasti siihen, mitä voi päälleen laittaa. Tänäkin talvena Suomen säässä ei paljon tyyliseikat ole mielessä vaan se, kuinka pysyy lämpimänä.
Olkoon mutta silti AIKUINEN ihminen osaa etsiä, kuten nyt PRISMA TUNIKAT, heti löytyy ku hakee prisman sivuilta, siihen mitään linkkiä tarvii.
Ja Lokki! Se on loinen. Varttuu valmista, ja vie jätskitkin sun muut käsistä!