Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsokaa Prisman tunikat! Ihan hirveitä!

Vierailija
11.01.2024 |

Noitako joku ostaa?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Eläkeläisellä menee vielä, mut muilla ei.

Olen eläkeläinen, enkä huolisi noita vaikka ilmaiseksi perään nakeltaisi, kamalia!

Sun mielestä eläkeläiseltä tai vanhalta katoaa tyylitaju?

Meljein eläkeläinen enkä ikinä laittaisi päälle. Prisman tunikat ovat sosiaalitanttojen suosiossa.

Vierailija
42/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat on kamalia. Ne tekee hoikankin muodottomaksi. Tähän kun vielä yhdistää pohkeeseen asti olevat leggarit, niin lähtee 10 cm pituudestakin. Toivon myös, että nämä muodottomat telttahameet vaihtuisi kauniisti istuviin ja laskeutuviin hameisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunikastakin voi saada nätin. Laittaa vyön korostamaan vyötäröä, jotta tunika ei vaikuta teltalta. Jalkoihin slim fit -farkut ja pitkä saappaat. 

Vierailija
44/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunika sopii jos on langanlaiha. Muuten se näyttää teltalta.

Langanlaiha? Normaalipaino on näemmä joidenkin mielestä langanlaihuutta.

Ei vaan sopii ainoastaan langanlaihoille. Olen normaalipainoinen ja lyhyehkö. Kaikki tuollaiset kaapumaiset vaatteet saavat näyttämään 10 kg läskimmältä kuin olen. Nuo sopivat ainoastaan 180 cm malleille, joilta pistää ulos niin paljon hoikkaa raajaa, ettei voi erehtyä.

Toisaalta ne mallitkin näyttäis kauniimmalta jossain muussa asussa. -eri

Minä olen normaalipainoinen ja lyhyehkö, mutta en kyllä näytä tunikassa mitenkään lihavalle. Raajat on hoikat, ei ole isot rinnat eikä maha, se varmaan vaikuttaa asiaan. Usein myös pidän vyötä vyötäröllä tuomassa muotoa. Samanpainoinen ystäväni taas näyttää matamille tunikassa, kun on eri mallinen kroppa. Riippuu siis vartalon mallista enemmän kuin painosta. 

Vierailija
45/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais sieltä ainakin kokeiltavaksi tämä

https://www.prisma.fi/tuotteet/110657747/finlayson-arkismi-naisten-neul…

Roikkuupa rumasti mallin päällä.

Tuohon kun laittaisi vyötärölle vyön ja korolliset kengät, näyttäisi ihan nätille. 

Vierailija
46/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, että ap kulkee mustissa paksuissa legginseissä ja riemunkirjavissa pitkävartisissa villasukissa jotka pilkottaa mustien maihareiden alta. Ja etsii nyt tyyliin sopivaa "erilaista" yläosaa. Ap luulee olevansa persoonallinen pukeutuja ja että hänellä on oma tyyli mutta oikeasti samalla tyylillä pukeutuvia löytyy tästä maasta vähintään satoja tuhansia.

Pakkaskeleillä ap saattaa olla jopa niin rohkea että kulkee ilman takkia pelkässä islantilaisessa villapaidassa, toki niiden legginsien, villasukkien ja maihareiden kanssa.

Mä pukeuduin kakskymppisenä näin, miinus villasukat. Ja takki auki. Muistan vieläkin miten kylmä oli. Hrr. Tosin ei pakkaskelejä silloin.  

Vierailija
47/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomesta on vaikea saada tyylikkäitä tunikoita. Italiasta löytyy kyllä. Miksi täällä sisäänostajat eivät osta tyylikkäitä vaatteita. Tarjonta on aika hurjaa nykyisin. 

Vierailija
48/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy prismassa vaateostoksilla. Laittakaa nyt edes kuvia, ei voi muuten kommentoida.

Muutenkin boikotoin kiinassa valmistettuja ja finlaysonia.

Tunika voi olla ihan kiva jos se ei ole kovin väljä mahan kohdalta. Kapeamallisia tunikoita voisin käyttää. Sellaisia kuin pitkä suoralinjainen t-paita. Inhoan liian väljiä vaatteita muutenkin.

Kai sä aikuinen ihminen osaat mennä prisman sivuille ihan itte katsomaan!

Aina näitä Lokkeja  vinkumassa "anna linkki, anna linkki"

Ite oot haahka. Lokki sentään on älykäs. Keskusteluun on tapana laittaa linkki jos haluaa keskustella jostain tietystä tuotteesta tai asiasta.

Vierailija
49/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivat suomalaisen naisen vartalolle : )

Sopivat sekä naisten että miesten vartaloille kansallisuudesta riippumatta :) 

Vierailija
50/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on harvoin vaatetta mitä voi käyttää. :D

Vierailija
51/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa oli kallista tehdä tekstiilituotteita ja muutenkin karut olot. Siksi työteliään kansan vaatteista poistettiin turhat muotosaumat ja korvattiin muoto tekemällä vaate trikoosta ja lisäämällä elastaania liikkeen mahdollistamiseksi. Modernia edistystä! Tasa-arvoa! Kaikkien kehot peittyvät yhtä lailla! Pari arvostettua merkkiä päälle ja hittituote oli syntynyt.

Ajan edetessä tekstiilituotanto oli yhä kalliimpaa mutta globalisaatio pidemmällä, joten fiksu kapitalisti siirsi tuotannon halvempiin maihin. Kas kas, "suomalainen muotoilu" oli edelleen kaikista halvin tapa rakentaa vaate, joten mitäpä saumoja lisäämään kun ei niitä ennenkään tarvittu. Klassista designia! Kotimaiset perinteet! Tasa-arvoa! 

Enää hittituote ei poistu hyllyiltä polttamallakaan. Toisaalta mitäpä siitä, tänne kylmään ei tarvitakaan yhtään lisää seksiä, korkea syntyvyys on epäekologista. 

Taidat kirjoittaa työksesi?

Vierailija
52/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vaatteista eniten olen saanut kehuja palstamammojen inhokkivaattesta, Papun Kanto-mekosta. Pidän sen kanssa aina vyötä ja sukkiksia ja se sopii mun vähän päärynä-tyyppiselle vartalolle jotenkin tosi hyvin, kun on tiukka ylhäältä ja hihoista ja leveä lantion kohdalta. Ja kehunut on muutkin kuin itsekin tunikoihin pukeutuvat tantat :D joten siis jollekin vartalon mallille voi sopia vaate, joka näyttää toisen päällä kauhealle. 

Vierailija
53/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiremallinen tunika on paras vaate omenavartalolle. Pahimpia ovat lyhyet paidat. En kerta kaikkiaan voi ikinä käyttää lyhyttä paitaa. Enkä myöskään korkeavyötäröisiä housuja. Yöks. 

Vierailija
54/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy prismassa vaateostoksilla. Laittakaa nyt edes kuvia, ei voi muuten kommentoida.

Muutenkin boikotoin kiinassa valmistettuja ja finlaysonia.

Tunika voi olla ihan kiva jos se ei ole kovin väljä mahan kohdalta. Kapeamallisia tunikoita voisin käyttää. Sellaisia kuin pitkä suoralinjainen t-paita. Inhoan liian väljiä vaatteita muutenkin.

Tällainen tosimielen protestointi saa aina hymähtämään. Kirjoittaja tuskin on pysähtynyt ajattelemaankaan, missä hänen käyttämän elektroniikan komponentit on tehty. 

90% kulutustavarasta tehdään Kiinassa, näin on ollut jo ainakin pari vuosikymmentä. Henkareista ämpäreihin, joulukoristeista työkaluihin. 

Vai koskiko tuo nyt vain vaateboikotointia? Onko jotenkin parempi, jos vaate on tehty Bangladeshissä? 

Voi kuule, syynään valmistusmaan lähes joka ikisestä tuotteesta ja suosin niitä merkkejä, jotka valmistavat edes Euroopassa. Pakon edestä joudun jonkun kiinalaisen joskus ostamaan mutta yleensä korvaavia vaihtoehtoja löytyy.  Ja parempia.

Tuulimyllyjä vastaan on tietysti turha taistella mutta otan tämän sekä huvina, että harrastuksena. Mistään tärkeästä en ole vielä jäänyt paitsi.

Vierailija
55/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne muumitunikat? Ihmettelin niitä eilen.

Uskomattomia loimia. Rumia ja kalliita!

Vierailija
56/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa. Tunika on se viimeinen vaihtoehto ennen puolijoukkuetelttaa.

Olen lihava ja en käytä tunikoita. Tunikan käyttäminen ei ole yhtä kuin lihavuus.

Ja älä lässytä enempää laihduttamisesta. Olen laihtunut. Ja laihdun lisää.

Vierailija
57/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tunnistaa AV-mammat.

Mua ei tunnista av mammaksi. En osta vaatteita prismasta.

Vierailija
58/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se kallein Papu-tunika ja osa Finlaysonin malleista (katsoin verkkokaupan valikoimaa) näyttää ihan ok:lta pyjamahenkisiä toki, ja olen mies joten en pukisi ylleni mutta, keski-ikäisille naisille ihan värikkäitä ja sopivan oloisia?

Vierailija
59/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on vaikka vähän ylipainoakin, kumpua ja kurvia. Niin näyttääkö paremmalta

A. Muodoton jättitunika

B. Istuvat housut, toppi ja leikattu jakku

Toki kotivaattena mukavia, eikä kaikkien prioriteettina ole näyttää aina 100% parhaimmillaan olevalta, eikä tarvitsekaan olla. 

Toppi ja jakku ei ole mun tyyliä mutta ei ole tunikakaan. Mulla on oma tyyli.

Vierailija
60/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama Nanson tunika kotivaatteena. Ihmisten ilmoille mennessä laitan jotain parempaa päälle.