Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsokaa Prisman tunikat! Ihan hirveitä!

Vierailija
11.01.2024 |

Noitako joku ostaa?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs tiukkaan laariin minä nyt sovin, kun päällä on Prisman tunika/mekko ja ne maiharit ja villasukat? En tavoittele pukeutumisellani mitään, erikoisuutta esim. Kunhan laitan päälleni vaatteita joista ITSE tykkään. 

Ja minä, mikä tämä maihariongelma on? Suomessa 9-10 kuukautta vuodesta tarvitsee vettä ja kuraa pitävät joka sään kengät, liukasta on 3-6 kk vuodesta. Maiharit ovat yksi parhaan näköisistä vaihtoehdoista, villasukat puhtaasti käytännölliset jos ei tykkää keuhkotaudista. Kuljen maihareissa mikäli pitää tavata asiakkaita, talvikumisaappaissa jos on työpäivä omassa rauhassa. Villasukat otan mukaan kaikkialle, olen tarvinnut niitä mm. Saharassa. 

Tunikoita ja leggingsejä en käytä. Jokainen, joka haluaa, käyttäköön. 

n45

Lisäksi ne maiharit nyt vaan on muodikkaat kengät ihan muuallakin maailmassa, joten ihmekös tuo jos kenkiä  jotka on sekä käytännölliset ja muodikkaat näkyy katukuvassa joka toisella. 

Vierailija
82/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei juuri missään myydä enää tuiki tavallisia puuvillapaitoja ilman erikoisuuksia? Naisena sanon, että naisten vaatteet ovat nykyään ihmeellisiä riepuja. Kangas on ohuen ohutta ja kaulaosa on puoli maailmaa. Tai sitten hihat ovat ylipitkät ja tekevät gorillan näköiseksi.

Naisten vaatteiden materiaalit varsinkin perus edullisissa ketjuliikkeissä on kyllä 90% aivan kauheaa kuraa. Ohuita riepuja joista takuulla näkyy joka muhkura läpi, oli niitä tai ei, sähköisiä ja hiostavia akryyli/polyesterivaatteita. Lisäksi ne nyppyyntyy tai kutistuu eka pesussa kauheiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunika sopii jos on langanlaiha. Muuten se näyttää teltalta.

Langanlaiha? Normaalipaino on näemmä joidenkin mielestä langanlaihuutta.

Valitettavasti se nykyisin tuntuu olevan että normaali painoinen näyttää langanlaihalta tuolla valaiden seassa.

Vierailija
84/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei juuri missään myydä enää tuiki tavallisia puuvillapaitoja ilman erikoisuuksia? Naisena sanon, että naisten vaatteet ovat nykyään ihmeellisiä riepuja. Kangas on ohuen ohutta ja kaulaosa on puoli maailmaa. Tai sitten hihat ovat ylipitkät ja tekevät gorillan näköiseksi.

Naisten vaatteiden materiaalit varsinkin perus edullisissa ketjuliikkeissä on kyllä 90% aivan kauheaa kuraa. Ohuita riepuja joista takuulla näkyy joka muhkura läpi, oli niitä tai ei, sähköisiä ja hiostavia akryyli/polyesterivaatteita. Lisäksi ne nyppyyntyy tai kutistuu eka pesussa kauheiksi. 

Pikamuotia ei kannata ostaa. Suomessa on paljon valmistajia, joilta saa hyvin kaavoitettuja, kelpo materiaalista valmistettuja vaatteita. Omat suosikkini Kaiko, Aarrelabel ja Nouki tällä hetkellä, Noshin alesta simppelit t-paidat yms. 

Vierailija
85/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, että ap kulkee mustissa paksuissa legginseissä ja riemunkirjavissa pitkävartisissa villasukissa jotka pilkottaa mustien maihareiden alta. Ja etsii nyt tyyliin sopivaa "erilaista" yläosaa. Ap luulee olevansa persoonallinen pukeutuja ja että hänellä on oma tyyli mutta oikeasti samalla tyylillä pukeutuvia löytyy tästä maasta vähintään satoja tuhansia.

Ok, täti. 

Vierailija
86/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vertasi suomalaisten pukeutumista Milanoon. Ajankuluksi on kiva katsella Youtubesta lyhytvideoita juuri Milanosta, kuinka varsinkin iäkkäämmät pukeutuvat ajattomasti ja tyylikkäästi

https://youtube.com/shorts/iIkBYKeRc9U?si=FB9BHk82Cg85qphT

Vaatteiden hyvä laatu kankaasta lähtien lienee kaiken perusta.

Vierailija
87/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat sopii kyllä laihoille ja pitkille ihmisille. Itse olen 160cm ja laiha, mutta tunika päällä näytän aina joltain pullealta pikkumummelilta. Asusteillahan tommoisen perustunikan saa ihan näyttävän näköiseksi, jos on tarvetta. 

Vierailija
88/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikamuotia ei kannata ostaa. Suomessa on paljon valmistajia, joilta saa hyvin kaavoitettuja, kelpo materiaalista valmistettuja vaatteita. Omat suosikkini Kaiko, Aarrelabel ja Nouki tällä hetkellä, Noshin alesta simppelit t-paidat yms. 

Samaa mieltä, pikamuoti on 💩. Tosin noista merkeistä Noshin ja Kaikon paitojen leikkaukset on jotenkin tosi kummallisia omalle kropalle, ainakin aiemmin on olleet. Noshilla on kyllä hyviä aleja ja muutaman hyvän löydön olen tehnyt, valitettavasti myös lukuisia huteja kun joutuu netistä tilaamaan. Nykyään shoppailen lähinnä kirppiksellä. Jos vaate on säilynyt siistikuntoisena kirppikselle asti, se luultavasti on laadultaan kohtuullinen.

Vierailija
89/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman tunikoista kelpuuttaisin päälleni Nanson Sorbetti-nimisen. En muita..

Etenkin se kallein 100€ Papusäkki on kauhea, kuosi/kuvio ja niin, säkki!

Räikeät kuosit eivät ole kauniita kenenkään yllä, mutta joku räväkkä emakko voi tykätä ja ilmentää persoonaansa niillä. Itse olen toista maata: ei mitään suurikokoisia geometrisia kuvioita eikä räikeitä värejä.

Vierailija
90/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia päällä, mutta minulla rumia, koska olen lyhyt, lievästi ylipainoinen, mutta kapeavyötäröinen tiimalasi ja nuo peittää juuri kapean vyötärönkohdan jolloin näytän lyhyeltä pötkylältä. Omenavartaloisella pitkä -ja hoikkasäärisellä voivat näyttää kivoilta.

Vierailija
91/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Prsima on silti Suomalaisten vaatekauppa. Vuodesta toiseen.

Vierailija
92/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhdin naisen kaapuja menee nykyään todella paljon,   ennen ei mennyt juuri yhtäkään .

Vierailija
94/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tunikoita silloin, kun olin ylipainoinen. 40 kiloa laihtuneena ei sellaista päivää tule, että laittaisin tunikan päälleni. Minusta tunika on turvavaate ylipainoisille.

Vierailija
95/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pitäs pitää? Mieluummin puuvila/villa-tunika kuin polyesteri riepu epäsopivasti leikattuna.

Vierailija
97/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta kaipaan Antti Tapanin legginsejä 

Vierailija
98/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän yleensä vaan tunikoita ja legginsejä. Olen hoikka. Näyttää ja tuntuu hyvältä päällä. Tunikat on ihania! 

N27

Vierailija
99/110 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emakko

Valas

Ruho

Jne.

Olen sanaton.

Vierailija
100/110 |