Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei enää siristä tai sulje silmiään minulle. Muille edelleen sitä tekee.

Vierailija
10.01.2024 |

Huomasin joku aika sitten, että kissani katsoo minua enää vain tuijottamalla "vakavasti",mutta heti kun katsoo toista ihmistä, niin räpyttää ja siristää silmiään. Mitkä ovat kissan tapa moikata. Muille myös kehrää herkästi rapsutuksia saadessaan. Minulle ei enää ole kehrännytkään :( 

Vietän ihan yhtä paljon kissan kanssa aikaa kuin ennenkin ja saman verran kuin muut perheessä.

Voiko olla että tämä johtuu uudesta työpaikasta ja ehkä oudosta hajusta? Tai voiko kissa käyttäytyä noin jos minulla on joku sairaus, kuten syöpä? Kissa on 10 vuotias, ollut pennusta asti meillä eikä koskaan ole käyttäytynyt noin.

Kokemuksia tai tietämystä aiheesta kaipaisin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa nukkuu millon missäkin kohtaa minun puolella sänkyä, jalkopäästä tyynyä vasten.

Rapsutuksia ottaa vastaan minultakin ja tykkää niistä edelleen. Tiiän mistä rapsuista tykkää ja mistä ei, kissat yleensä tämän asian tekevät selväksi puusilmäisellekin. Joskus koittaa nuolla kättäni jos siinä on esim. käsirasvaa. On perso kaikelle rasvalle.

Vierailija
22/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kissalla itsellään on jokin ongelma terveydessä? Kannattaisikohan käyttää eläinlääkärin tarkistuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti kissan voivan olla loukkaantunu, kun nyt olen töissä. Totta tosiaan olin pitkään etäopiskelijana ja vain pari kertaa viikossa töissä. Ehkä ajattelee minun hylänneen hänet nyt yksin kotiin :,(( eeiiii 

Emojen hiirestysreissut voivat venyä, jos on huonompi hiirivuosi. Kissa sopeutuu, kunhan palvelu muuten pelaa. 

Vierailija
24/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kissa luonnostaan tarkkailee aina  ympäristöstä vaaraa, ja siksi siristelee silmiään ja pälyilee ympärilleen.

Jos kissa tuijottaa ihmistä, niin se tuntee olonsa turvalliseksi ja osoittaa luottamusta sillä tavalla, että uskoo ap:n suojelevan häntä hyökkäyksiltä.

Ole vain tyytyväinen, mutta älä kovin innokkaasti tuijota takaisin.

Vierailija
25/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa onko mirri anonu sopparit irti emännän kaa ?

ettet oo liikaa rapsutellu sitä klitoriksen kohdalta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan