Ylen pressatentti Sari Essayah tv1 klo21
Tänne keskustelua kuinka Sari Essayah pärjää ylen tentissä.
Kommentit (179)
Oli hyvä suoritus. Jutta Urpilainen jää taakse!
Vierailija kirjoitti:
Kristittyjä voitaisiin hyvin suvaita, jos eivät tekisi nazzien kanssa yhteistyötä. Olen kristitty ja erehdyin raskaasti viime vaaleissa äänestämään KD:ä, kun luulin heidän olevan kristittyjä. Kuinka väärässä sitä ihminen voikaan olla!!
Öyyyhhhh nazejam,,,,, kumn eivät annam,, vastikkeetonta tukeam,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen tenttaaja taas terrieri!
Yrittää pusertaa tunnustuksen terroristien hyväksi, Israelia ei saisi ymmärtää.
No ei kukaan muu täysjärkinen kuin jeesustelija Essayah voi sokeasti puolustaa kaikkea mitä Israel tekee, kyllä tuo pitäisi hänenkin ymmärtää, koska Israel on itse pitkälti syypää siihen, että Hamas teki hyökkäyksen, minkä se teki, vuosikymmeniä jatkuneen palestiinalaisten nöyryytyksen jälkeen heidän mittansa tuli nyt täyteen, vaikkakin teko sinänsä on tuomittava.
Miten niitä on nöyryytetty muuten kuin että Israel nyt on siinä? Ei mitenkään vaan haaveissa on hävittää juutalaiset kansanmurhalla.
Vierailija kirjoitti:
Hamasin/musl.terroristien ideologia ja probaganda on niin purrut lännessä että Essayah ja monet muut jotka seuraavat lähi-idän tilannetta ja tuntevat historiaa ovat vähemmistönä mielipiteineen. Itse olen käynyt Israelissa monta kertaa, myös Jordaniassa. Saa vähän perspektiiviä kun näkee millainen maailma tuolla oikeesti on.
Jos Israel ei nyt voita Hamasia, tämä islamis.tinen ideologia saa aina vaan enemmän valtaa maailmassa. Arabimaissa entistä tiukempaa. Mutta lännessä nähdään jo uskomattomia tilanteita kun mielenosoittajat mellastavat.
Jep. Jenkeissä mellakoita harva se päivä. Eivätkö nämä intifada- ja freepalestiina- huutajat käy töissä? Joka arkipäivä riehuvat New Yorkin ja muiden kaupunkien kaduilla. Hajottavat ihmisten(juutalaisten) omaisuutta, pahoinpitelevät ihmisiä(juutalaisia),sylkevät päälle, spreijaavat autoja ja liikkeiden ikkunoita.... ihan kuin näillä ihmisillä olisi osaa ja arpaa Israelin ja Hamasin välisessä sodassa!!!
Sari E. haluaa vaimoksi Gilleadiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kettu turkistarhassa niin ennemmin Suomessa kuin Kiinassa. Ei turkistarhaus vähene vaikka se Suomesta loppuisikin. Yhtä paljon eläimiä tapetaan turkisten vuoksi, tuotanto siirtyy vain muualle.
Sairas olet. Kyllä sille ketulle on ihan sama missä maassa sitä rääkätään häkissä. Äänestä ihmeessä tuota ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kettu turkistarhassa niin ennemmin Suomessa kuin Kiinassa. Ei turkistarhaus vähene vaikka se Suomesta loppuisikin. Yhtä paljon eläimiä tapetaan turkisten vuoksi, tuotanto siirtyy vain muualle.
Tuolla logiikalla meidän pitäisi tehdä l@ps1 p0rnoakin suomessa koska parempi tehdä se täällä kuin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen tenttaaja taas terrieri!
Yrittää pusertaa tunnustuksen terroristien hyväksi, Israelia ei saisi ymmärtää.
No ei kukaan muu täysjärkinen kuin jeesustelija Essayah voi sokeasti puolustaa kaikkea mitä Israel tekee, kyllä tuo pitäisi hänenkin ymmärtää, koska Israel on itse pitkälti syypää siihen, että Hamas teki hyökkäyksen, minkä se teki, vuosikymmeniä jatkuneen palestiinalaisten nöyryytyksen jälkeen heidän mittansa tuli nyt täyteen, vaikkakin teko sinänsä on tuomittava.
Ei ju....lauta voi olla totta! Etpä tunne alueen tilannetta juurikaan. Niin kauan kuin juutalaisvaltio on ollut olemassa, sitä vastaan on tehty terroritekoja. Israel ei ole hyökännyt muihin maihin koskaan ensin. Palestiinalaiset itse ovat kertoneet miten kammottavia tekoja Hamas on tehnyt Gazassa!
KD on ihmissaastaa alusta loppuun...Essayjah, Tanus, Räsänen...rosskasakkia...juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaah, en äänestä, mutta raikkaan näköinen ehostus. Toisin kuin Wassilla jonka liian tumma meikkipohja ja sininen, pinkki ja kimallus meikissä tekee hänet paljon ikäistään vanhemman näköiseksi, ja mauttoman.
Joo ihmeen raikkaan näköinen on Essayah nyt, kaljukaan ei paista, tukka saatu näyttämään vahvalta.
Se wassi on kuin sirkuspelle tuttuun tapaan.
Muutoin en oikein välitä tän Essayahin papatuksesta, samanlainen sotahullu ja samat muotimielipiteet kuin nyt kaikilla, ukraina, sota, lähi-itä, blaa blaa blaa. Vaihtaisivat jo levyä nää ehdokkaat.
Siirry seuraamaan vaikka niitä kampaamokeskusteluja, maailman ongelmat kun varmasti ikävystyttävät.
Sarin vastaukset olivat niin ympäripyöreitä, ettei vastannut kuin pariin kysymykseen siitä, mitä mieltä hän itse on. Rupesi vaan aina yleistämään johonkin, kuinka joku toinen toimisi kysytyssä tilanteessa.
Myös hieman ylimielinen asenne.
Poliitikkona varmaan ihan ok, ei todellakaan presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
KD on ihmissaastaa alusta loppuun...Essayjah, Tanus, Räsänen...rosskasakkia...juu
Stubb on henkisesti sairas irvistelijä ja pakkoruotsittaja... Urpilainen rakastaa rysssiä... Li Andersson on kommmunisti...Pekka Haavisto rakastaa isslamia ja tuo maahan terrroristisia säkkiämmiä... Halla-aho rakastaa evlutkuja... Rehn puhuu Jeesus Nasaretilaisen kanssa... Kaikki rosskasakkia.
Essayah on Saatana jakkupuvussa. 👿
Ainoo hyvä asia, se vastustaa wokeideologiaa.
Lähi-idästä ja ukrainasta taas jauhettiin, eikö nyt valita presidenttiä SUOMELLE!!
Kyllä reisi vilahti minihameen alta!
Olen katsonut kaikki tentit. Jussin tentti oli omanlaisensa, ehdottomasti värikkäin ja päällekäyvin, muut ehdokkaat saaneet suhteellisen asiallisen kohtelun osakseen. Niin Sarikin.
Ehdokkaista kun ei ole kukaan ylitse muiden, niin Essayah on ainakin minun ehdokaslistalla korkealla. Harmi vaan, ettei taida kuitenkaan päästä toiselle kierrokselle.
58: Halla-aho pantiin huomattavasti tiukemmalle. Sari pääsi vähällä.