Jos tekemänne vauva.fi -aloitukset olisivat julkisesti nähtävissä nimenne kera
Kommentit (21)
Kaikki omat aloitukseni ovat olleet parodioita palstan typerimmistä aloituksista. En koskaan tekisi aloitusta tosissani tällaisessa trollipesässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, en tee aloituksia.
#miesviihanäkyväksi
Ihan mielenkiinnosta, mitä se viiha on?
Ei tulis yhtään mitään, kun yhteisesti täällä kirjoittelen sekä mieheni että työkavereiden kanssa.Näin ollut jo melkein 20 vuotta.
Nimimerkkinä Vierailija kun on duunissa, niin saa ideoida....
Vankilaan joutuisin. Aloitan täällä päivittäin rasistisia flamewareja, halveksun naisia ja auon päätäni kaikille.
Hävettäisi. Palstakommenttieni ja -aloitusteni perusteella olen täysin erilainen kuin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vankilaan joutuisin. Aloitan täällä päivittäin rasistisia flamewareja, halveksun naisia ja auon päätäni kaikille.
Niin minäkin. Viereiseen selliin vihervasemmiston salaisen poliisin päämajassa.
No ministerin työ on luottamustoimi ja tämä hallitus on osoittanut että kaikki käy joten varmaan viesteistä huolimatta voisin jatkaa.
Spermis
Spela roll. Alla diskussioner som man startar försvinner på 5-35 min. Det beror på den dejourerande svenskhataren som inte accepterar spaltens regler. Det gör tydligen moderatorn inte heller.
En häpeäisi yhtään. En ole varjoissa pelkurimaisesti räyhäävä rakki. Käsittelen aggressioni ihan itse, en kaada pskalastia kenenkään niskaan, edes netissä. Tätäkin ketjua lukiessa mietin Dr Jekyll Mr Hyde- ilmiötä. Mitä teeskentelyä "normielämä" onkaan niin monelle. Säälin näitä.
Saisin palkankorotuksen ja pomo kehuisi, ettei hänkään pidä Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan, Putinista eikä venäläisten tekemistä siviilien joukkomurhista.
Työnantajan nimi mukaan, ammattinimike ja kellonaika onko kirjoitettu työajalla vai työajan ulkopuolella.
Työpaikan naiset alkasivat kysellä seksineuvoja.
Kyllä jotkut ajatukseni voisivat tulla joillekin yllätyksenä. Nukkuvaa karhua ei kannata loputtomasti ärsyttää.
Ei tosiaan. Olen anonyymina ja nimelläni sama ihminen.
No en todellakaan omalla nimellä arvostelisi persuja, oma ja lasten terveys kiinnostaa liikaa.
Ei. Ei pidä sanoa mtn mikä hävettää
Neekerialoituksia tehtailevana voin kertoa että mieheni pitää niistä myös :)
Ei mitään, en tee aloituksia.
#miesviihanäkyväksi