Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit ja alkoholi

Vierailija
10.01.2024 |

Miehelläni on muutamia kavereita joiden kanssa viihtyy hyvin ja meillä on usein illanviettoja. Olen alkanut kuitenkin karsastamaan näitä illanviettoja, sillä porukka vetää niissä aina kauheat kännit, mukaanlukien mieheni. Minä itse en juurikaan juo ja olen sitten porukan ilonpilaaja ja tylsä ihminen.

Tämä on alkanut omalta puoleltani vaikuttamaan suhteeseen sillä en koe olevani oikea nainen miehelleni. Mies on tästä eri mieltä, mutta silti koen olevani vaan tylsä. Omat intressini liikkuvat enemmän muualla, luonnossa, taiteessa, ravintolaillallisilla, opiskelussa, liikunnassa...toki miehenikin tykkää niistä mutta tiedän että hän kaipaa myös näitä kunnon irtiottoja kavereiden kanssa. Minä sitten istun siellä tylsänä vaimona mukana ja mietin milloin kehtaan lähteä kotiin. Tiedän että en ole kovinkaan pidetty juuri tästä syystä ja veikkaan että miehen kaveriporukkakin (miehet sekä naiset) toivoisivat meidän eroavan ja että hänellä olisi vähän erilaisempi vaimo mitä minä olen.

Jotenkin aika surullista. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt samanlaista elämää eli ex kumppani joi aika rajusti. Ei se vaan toimi jos toinen ei juurikaan juo.

Nykyinen kumppani on absolutisti joten on aivan ihanaa kun toinen ei vedä itseään tilttiin. 

Suosittelen vakavaa keskustelua ja ellei meno muutu, ero! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän