Miehen kaverit ja alkoholi
Miehelläni on muutamia kavereita joiden kanssa viihtyy hyvin ja meillä on usein illanviettoja. Olen alkanut kuitenkin karsastamaan näitä illanviettoja, sillä porukka vetää niissä aina kauheat kännit, mukaanlukien mieheni. Minä itse en juurikaan juo ja olen sitten porukan ilonpilaaja ja tylsä ihminen.
Tämä on alkanut omalta puoleltani vaikuttamaan suhteeseen sillä en koe olevani oikea nainen miehelleni. Mies on tästä eri mieltä, mutta silti koen olevani vaan tylsä. Omat intressini liikkuvat enemmän muualla, luonnossa, taiteessa, ravintolaillallisilla, opiskelussa, liikunnassa...toki miehenikin tykkää niistä mutta tiedän että hän kaipaa myös näitä kunnon irtiottoja kavereiden kanssa. Minä sitten istun siellä tylsänä vaimona mukana ja mietin milloin kehtaan lähteä kotiin. Tiedän että en ole kovinkaan pidetty juuri tästä syystä ja veikkaan että miehen kaveriporukkakin (miehet sekä naiset) toivoisivat meidän eroavan ja että hänellä olisi vähän erilaisempi vaimo mitä minä olen.
Jotenkin aika surullista.
Kommentit (41)
Miksi lähdet mukaan miesten illanistujaisiin? Vai onko siellä mukana myös muita vaimoja /tyttöystäviä?
Minkä takia sinun pitää miehesi harrastuksiin mennä ylipäätänsä mukaan? Anna hänen nähdä kavereitaan ja viettää aikaa keskenään kavereiden kanssa. Jos siellä on aina kavereidenkin siipat mukana, niin mene käymään alkuillaksi ja poistu paikalta, kun et enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule toimimaan tuo juttu jos toinen on alkoholisti.
Ei se hänestä varmaankaan alkoholistia vielä tee, jos juo kerran parissa kuukaudessa kännit.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdet mukaan miesten illanistujaisiin? Vai onko siellä mukana myös muita vaimoja /tyttöystäviä?
En sanonut että se on miesten illanistujainen. On siellä muidenkin vaimot mukana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sinun pitää miehesi harrastuksiin mennä ylipäätänsä mukaan? Anna hänen nähdä kavereitaan ja viettää aikaa keskenään kavereiden kanssa. Jos siellä on aina kavereidenkin siipat mukana, niin mene käymään alkuillaksi ja poistu paikalta, kun et enää jaksa.
Ei se ole hänen harrastuksensa, vaan nuo ovat meidän kaveripariskuntia ja tapana tällä sakilla on aina vetää jäätävät liiskat, paitsi minä. No juuri näin olen tehnyt ja toiminut mutta silti se vituttaa. Koen etten kuulu porukkaan ja olen tylsä ja kaikille olisi parasta että mieheni olisi jonkin sellaisen naisen kanssa joka ryyppäsi heidän kanssaan.
Olin itse ihan samassa tilanteessa. Erohan siitä tuli lopulta ja mies pääsi oikein kunnolla toteuttamaan itseään. Niillä on nyt 40+ vuotiaina edelleen sama meno ja mulla aikuinen, ihana parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hänen harrastuksensa, vaan nuo ovat meidän kaveripariskuntia ja tapana tällä sakilla on aina vetää jäätävät liiskat, paitsi minä. No juuri näin olen tehnyt ja toiminut mutta silti se vituttaa. Koen etten kuulu porukkaan ja olen tylsä ja kaikille olisi parasta että mieheni olisi jonkin sellaisen naisen kanssa joka ryyppäsi heidän kanssaan.
Ok. Et sovellu kaveriporukkaan, mutta ei se nyt varsinaisesti syy ole erotakaan, jos molemmat olette onnellisia toistenne kanssa. Ei kai sillä ole väliä, mitä miehesi kaverit sinusta ajattelee. Kyllä ne pohjimmiltaan ymmärtää, että kaikille ei juoma samalla tavalla maistu. En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta siinä vaiheessa kun jälkikasvu astuu kuvaan, niin ne yhteiset illanvietotkin alkaa kummasti rauhoittumaan. Ja siellä on monen muunkin miehesi kaverin vaimo, jolla illat ovat rauhallisia.
Mikäs tuossa. Lähdet aiemmin pois jos et selvempänä viihdy seurassa. Jokainen juo sen mikä itselle on hyvä. Ilmeisesti teillä kuitenkin muuten menee mukavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hänestä varmaankaan alkoholistia vielä tee, jos juo kerran parissa kuukaudessa kännit.
-ap
Tekee jos täältä kysyt.
Lähde ryyppyviikonloppuina yksiksesi risteilylle Tallinnaan. Nauti hyvästä ruoasta ja lepää kunnolla. Sama raha menisi ryypätessä.
Öö no jos se sua häiritsee olla siellä ja ne ei ryyppää joka viikko niin mitä jos vaan antaisit miehen mennä ryyppäämään yksin?
Eli valitset parisuhteen miehen kavereiden perusteella?
Kavereiden joita näette satunnaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi ihmeessä väität itseäsi tylsäksi? Tuollaisessa känniääliöinnissä ei ole mitään hauskaa tai kiinnostavaa.
-ohis
En jaksaisi. Tykkään ottaa pari lasillista, mutta seuraava päivä krapulassa pöhöttyneessä olotilassa ei kiinnosta. Käytän mieluummin vapaani juuri niin kuin ap. Onneksi olen löytänyt miehen, jolla on samanlainen ajatusmaailma. Paljon harrastetaan ja seikkaillaan yhdessä ja samanhenkisellä porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Siis hetkinen. Kerran parissa KUUKAUDESSA. Aloituksen perusteella kuvittelin,että tyyliin joka vkl. Miten tuo voi olla ongelma? Laskekaapa kuinka monta päivää/vkl mahtuu pariin kuukauteen....
Ja ei todellakaan tee alkoholistia,PAITSI jos kysyy täällä. Täällä kun kysyy,niin pari lasia jouluna ja juhannuksena on alkoholismia.
Yritäpä nyt päättää ovatko ne miehen kavereita vai kaveripariskuntia.
Jos ei huvita olla selvinpäin eikä viinakaan kelpaa niin vedä jotain muuta.
Puhu miehen kanssa asiasta. Ei itseänikään huvita katsella toisten perskännäämistä, enkä juo enää itse ollenkaan. Aluksi ajattelin olevani tylsä, mutta sitten tajusin, että 15 vuotta aktiivista alkoholikäyttöä riitti minulle