Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkiikö miehesi koskaan esileikkejä kanssasi vai käykö enemmänkin suoraan asiaan sen enempiä kyselemättä?

Vierailija
10.01.2024 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä. Vaimoni pyynnöstä ohitamme tämän turhan vaiheen kokonaan. Saman asian ajaa liukuvoide. Toki olen huomannut, että kyllähän se vaimo kostuu esileikissä mutta ilmeisesti sillä ei ole lopputuloksen kannalta hänelle merkitystä. Hänen toiveesta myös seksi on kauheaa rynkytystä alusta loppuun tai jos en heti tajua asiaa, hän kyllä muistuttaa.

Liukuvoide ei saa aikaan klitoriksen erektoitumista ja pillun turpoamista.

Vierailija
22/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen joka ei esileikeistä välitä, ainakaan niistä perinteisistä. Mulla menis seksiin ainakin moti täysin, jos ennen kun saan kikkeliä sisääni toinen nuolee ja rämplää pimperoa. Silleen tuli nyt ylös sieltä ja ala panemaan. Ainut esileikki mikä mulle kelpaa, aina ei tarvii sitäkään, on se kun mies suutelee ja hiplaa mun nännit kovaksi. Se riittää, kostun täysin ja haluan seksiä. En myöskään itse masturboi koskaan, yhdynnän aikana saan useita orgasmeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset jotain nukkeja, jotka ei osaa puhuakkaan? Minä meillä sanon että nyt haluan, ja mies tekee sitten suunnilleen mitä haluan, tai tietää kyllä mitä.

Vierailija
24/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset jotain nukkeja, jotka ei osaa puhuakkaan? Minä meillä sanon että nyt haluan, ja mies tekee sitten suunnilleen mitä haluan, tai tietää kyllä mitä.

Näin se on ollut meilläkin alusta lähtien.  Minä olen muka ollut se vievä osapuoli, mutta aina kun vaimon orgasmia on metsästetty, niin menty vaimo vaimon mukaan halusin tai en. Hänestä kuoriutunut aina kiimassaan sellainen eläin, joka ottanut omansa. Tämä varskin nuorempana, kun sai tai otti aina orgasminsa yhdynnöissä.  Kyllä siinä mies oppi läksynsä aika nopeasti  ja lukemaan mitä vaimo halusi ja mikä oli marssijärjestys. Vaimon orgasmien jälkeen, sai yleensä vain yhden, sain sitten vapaasti toteuttaa omia halujani, vaimon pylly poislukien. Mutta tuolla varmistettu, että molemmat ovat saaneet aina kun ollut seksiä. MInusta ihan reilu peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme