Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkiikö miehesi koskaan esileikkejä kanssasi vai käykö enemmänkin suoraan asiaan sen enempiä kyselemättä?

Vierailija
10.01.2024 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne "esileikit" ovat? Eikös kko sessio ole aikuisten leikkiä, ja usein siinä leikissä tulee se orgasmi ainakin minulle ihan pääleikkinä. Mies voi ottaa sem sitten kuinka haluaa, ja saa sitten kuinka haluaakin. Minä haluan milloin haluan, enkä silloin halua että mies lopettaa ja ajattelee, että " stop, nyt kuuluu asiaan yhdyntä" - ei en halua että lopettaa kesken ja siinä se sitten. Onneksi mieheni ei niin teekkään, jollen välttis halua.

Miltäs mihestä tuntuis, kun just kun on tulossa nainen kiskookin kalun pois, ja ehdottaa jotain muuta!

Vierailija
2/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt leikkimään!! Totista jyystöä vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jatkuva esileikki, paitsi silloin kun mies nukkuu.

Hyvää seksiä.

N36

Vierailija
4/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne "esileikit" ovat? Eikös kko sessio ole aikuisten leikkiä, ja usein siinä leikissä tulee se orgasmi ainakin minulle ihan pääleikkinä. Mies voi ottaa sem sitten kuinka haluaa, ja saa sitten kuinka haluaakin. Minä haluan milloin haluan, enkä silloin halua että mies lopettaa ja ajattelee, että " stop, nyt kuuluu asiaan yhdyntä" - ei en halua että lopettaa kesken ja siinä se sitten. Onneksi mieheni ei niin teekkään, jollen välttis halua.

Miltäs mihestä tuntuis, kun just kun on tulossa nainen kiskookin kalun pois, ja ehdottaa jotain muuta!

"STOP! Nyt olisi hyvä hetki imuroida."

Vierailija
5/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina on esileikki. Miten sitä muuten kostuisi ja olisi valmis yhdyntään?

Vierailija
6/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aina on esileikki. Miten sitä muuten kostuisi ja olisi valmis yhdyntään?

Joo, kuluu ihan niaisen biologiaan, joka miehenkin kannattaa tuntea. Meillä ei ole oikeastaan muuta seksiä koskaan harrastettukaan. Ollut pitkässä parisuhteessa ns pakollista nuoresta lähtien. Tai vapaaehtoinen pakko, kun olen aina rakastanut itsekin tuota esileikkiä, pillun nuolemista, sormettamista jne. pusuja. Mutta eipä ole vaimo edes muuhun suostunut, kun tykästyi siihen jo ekalla kerralla. Joten joko  nuolemista ja sormettamista ennen yhdyntää tai ei seksiä ollenkaan.  Aika helppo näin miehenä tehdä valinta. 

Vierailija
7/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hänen mieli ja ihmekkös tuo kun ei anna kosketella. Harvoin varmaan naiset kostuu ilman koskettelua/esileikkiä. Eli ei ole esileikkiä kun toinen välttelee koskettelua ja siksi seksiä harvoin ja jos on niin varmasti miehen mieliksi. (Tältä alkanut tuntumaan)

Seksi puheetkin loppunut

Vierailija
8/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki siis ihan naiselle pääleikki, jossa saa orgasminsa. Sitten voi paneskella hyvään saaneeseen pilluun.

Vierailija
9/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikki siis ihan naiselle pääleikki, jossa saa orgasminsa. Sitten voi paneskella hyvään saaneeseen pilluun.

Lienee ihan naisesta itsestään kiinni ja hänen mielihaluistaan, riippumattaa siitä saako esileikin aikana tai yhdynnässä.

Vierailija
10/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee ihan naisesta itsestään kiinni ja hänen mielihaluistaan, riippumattaa siitä saako esileikin aikana tai yhdynnässä.

Juu, onneksi ei aina suinkaan ole miehen haluista kiinni! Naiset saavat päättää itse miten haluavat, vihdoinkin. Toki on naisia jotka alistuvat miehen tahtoon, aina ja yhä vaan.

Vierailija
11/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, onneksi ei aina suinkaan ole miehen haluista kiinni! Naiset saavat päättää itse miten haluavat, vihdoinkin. Toki on naisia jotka alistuvat miehen tahtoon, aina ja yhä vaan.

Sekin on naisen oma tahto, eikä siihen ole muilla nokan koputtamista. Mutta olen miehenä sitä mieltä, että jos ei kuuntele naisensa tahtoa ja haluja, ei pysty naistaan tyydyttään. Jos ei pysty tai halua, ei ole mies ensinkään.

Vierailija
12/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on naisen oma tahto, eikä siihen ole muilla nokan koputtamista. Mutta olen miehenä sitä mieltä, että jos ei kuuntele naisensa tahtoa ja haluja, ei pysty naistaan tyydyttään. Jos ei pysty tai halua, ei ole mies ensinkään.

Aivan T. edellinen

Vierailija
13/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä sojottaa, lasken housut alas.

Vierailija
14/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle naisena ainakaan esileikki ole pääleikki, muutenhan yhdyntä olisi kokonaan turha. Yhdyntä on se pääleikki, jossa sitten saa laueta, kun on esin viritetty aivan äärimmilleen esileikin avulla. N30

Vierailija
15/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes parisuhteessa ja kyllä me puolin ja toisin lämmitellään toisiamme vakipanon kanssa. Ei todellakaan suoraan asiaan vaan pitää olla esileikkiä. Mä en edes suostuisi siihen, että heti aletaan panna koska ei mun alapää ole tarpeeksi märkä ilman esileikkiä. Onneksi vakipano tykkää nuolla. 👅

Vierailija
16/24 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko meidän juttuamme sanoa kunnon esileikiksi, niinpä kai sitten. Nimittäin mies on aina nojannut tiukasti minuun suudellessa niin, että olen puolestani nojannut selkääni johonkin kiinteään, usein seinään. Ihan nuoresta sitä on tapahtunut ja olen tuntenut hänen kiihottumisensa nojatessamme ja kiihottunut siitä aivan mahdottomasti. Hän tekee ihan pieniä työntöjä. Tietysti toisen halukkuuden huomaa jo niissä suukoissa ja siinä, miten miehen käsi saattaa ohjata pääni takaa syvempään suudelmaan. Vastaan hänen suudelmiinsa yhtä innokkaana aivan kuin vaistomaisesti, kun hän on siinä niin tajuttoman kiinni minussa. Hyväilen miestä housujen päältä nojailun lisäksi, jos käteni mahtuu välillä meidän väliimme. Toisinaan hän tekee sille tilaa ja ottaa samalla erektionsa ulos housuista, että voin hieroa paljasta penistä.

Vierailija
17/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä. Vaimoni pyynnöstä ohitamme tämän turhan vaiheen kokonaan. Saman asian ajaa liukuvoide. Toki olen huomannut, että kyllähän se vaimo kostuu esileikissä mutta ilmeisesti sillä ei ole lopputuloksen kannalta hänelle merkitystä. Hänen toiveesta myös seksi on kauheaa rynkytystä alusta loppuun tai jos en heti tajua asiaa, hän kyllä muistuttaa.

Vierailija
18/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelussa nainen on objekti. 

Vierailija
19/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä sojottaa, lasken housut alas.

Omasi vai miehen housut?

Vierailija
20/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tietää että leikkiä pitää että saa jalat levälleen.