Mies öllättää!
Paska tilanne, en todellakaan olisi kuvitellut itseäni tähän. Mies vähän kun tunkeutunut elämääni, lähinnä lasten kautta. Minulla lapsia edellisestä suhteesta. Olemme tunteneet ja olleet kavereita 4vuotta (joista noin puolet seurusteltu). Parin vuoden tuntemisen jälkeen aloimme nähdä niin että lapsetkin olivat mukana.
Hän on äärimäisen lapsirakas, muttei hänellä ole omia lapsia (haluaisi kyllä, minä en..). Hänellä alkoi synkata lapsien kanssa todella hyvin, ja on lapsille äärettömän tärkeä. Olen yh-eikä lapset juuri näe isää. Meillä siis arki lasten kanssa sujuu todella hyvin. Hän on äärettömän kiltti, auttavainen ja lapsille ihan parasta..
MUTTA minä En ole koskaan nähnyt tätä miestä hyvnnäköisenä, minunlaisena tyyppinä. Pitkään ystävinä oltiin, ja se oli oikeen hyvä. Kaikki läheisyys seksi on ihan kamalaa, kun ei ole sitä tunnetta ja vetovoimaa. Tuntuu että teen kaiken vain pakolla. Nautin ennen seksistä ja elin sen villin sinkku ajan täysillä, ja se tuntui hyvältä, löysin kuin itseni sinä aikana. Nyt on ihan hirveä kun näen tämän miehen vaikka ilman paitaa ja mietin että oksennanko. On ruennut ärsyttämään niiin paljon kaikki hänessä, äänet, liikkeet ihan kaikki, paitsi se miten hän on lasteni kanssa.
Tuntuu että täytyy vain laittaa omat fiilikset sivuun kun lapsillä on hyvä olla. Tässä olisi turvallinen ja hyvä mies loppu iäksi (mitä olen aina halunnut).
Mies tietoinen minun fiiliksistä ja tunteista, puhutaan avoimesti. Hän vain toivoo että minullakin liekki syttyisi
MITÄ TEEN!?
Kommentit (2)
"Minulla lapsia edellisestä suhteesta."
Kova äijä jos tuollaiseen uusperhe h*lvettiin on suostunut ehdontahdoin mukaan lähtemään.
Sano suoraan, ettet halua seurustelukumppaniksi vaan ystäväksi